Är jag en idiot?

mrx35
P26
Medlem

28 november 2010 22:43 | #1 mrx35

ville få er uppmärksamhet så jag valde ett spexigt namn.
men jag har ett problem. Jag är kär i en tjej i min klass jag har varit kär i henne i 3år. Jag har berättat för henne att jag gillar henne hennes respons var lite tvekande men även tydligt nekande. då tänker ni väll vad är problemet? jo HELA skolan vet om att jag gillar henne och ungefär hälften vet att hon inte gillar mej. Jag brukar inte bry mej om tråkningar och grejer spelar tillexempel i "fel" lag i hockeyn och får höra det hela tiden men bryr mej som sagt inte men det här är annorlunda. hela tiden får man kommentarer bara för att man går in i samma (?!) klassrum som henne. jobbigt vad ska jag göra?

pirka
P32
Moderator

29 november 2010 00:58 | #2 pirka

Var seriösa tack!

HaliCali
F29
Medlem

29 november 2010 07:02 | #3 HaliCali

Skrivet av adde9400 View Post
idiot tror du folk kommer svara eller ?? folk blir bara irriterande på dej jävla idiot ..

Jag blir "irriterande" på din stavning. rolleyes

ON TOPIC: Att hela skolan vet om det är inget du kan ändra på hur jobbigt det än känns. Var stark. Vad du än gör, visa inte att du tar åt dig, det får folk att fortsätta. Det lär ju hända andra saker på skolan så ge det någon månad så ska du se att den här händelsen inte är lika intressant längre. Just live through it. Du kan ju alltid prata med någon vuxen. Det lär knappast lösa problemet, men du kommer nog må bättre utav det.

Fixed4life
P30
Medlem

29 november 2010 16:08 | #4 Fixed4life

Troll....

Som sagts, vänta ut stormen. Det glöms, sluta klänga på tjejen och ta inte åt dig så trötnar folk förr eller senare.

Maximilian96
P26
Medlem

29 november 2010 18:08 | #5 Maximilian96

Skrivet av mrx35 View Post
ville få er uppmärksamhet så jag valde ett spexigt namn. men jag har ett problem. Jag är kär i en tjej i min klass jag har varit kär i henne i 3år. Jag har berättat för henne att jag gillar henne hennes respons var lite tvekande men även tydligt nekande. då tänker ni väll vad är problemet? jo HELA skolan vet om att jag gillar henne och ungefär hälften vet att hon inte gillar mej. Jag brukar inte bry mej om tråkningar och grejer spelar tillexempel i "fel" lag i hockeyn och får höra det hela tiden men bryr mej som sagt inte men det här är annorlunda. hela tiden får man kommentarer bara för att man går in i samma (?!) klassrum som henne. jobbigt vad ska jag göra?

Du kan väll inte rå för vilket klassrum du måste gå in i? :O Jag skulle också ha väntat ut det.

cerio
P32
Medlem

30 november 2010 10:14 | #6 cerio

Skrivet av adde9400 View Post
Skrivet av chrippe View Post
[Borttaget av moderator]

[Borttaget av moderator]
OT:
Där är inte direkt något du kan göra. Det som har sagts är egentligen det ända du kan göra. Där kommer säkert hända något annat "roligt" och sedan är de vad alla är koncentrerade på och glömmer dig och vad som har hänt.

pirka
P32
Moderator

30 november 2010 14:32 | #7 pirka

Håll er till topic, känner inte för att rensa tråden igen

mrx35
P26
Medlem

1 december 2010 16:37 | #8 mrx35

Problemet är att komentarerna har hållit på i 2.5 år i olika styrka.

Fixed4life
P30
Medlem

1 december 2010 21:12 | #9 Fixed4life

Är det inte för att du fortsätter visa att du är kär?

Borttagen medlem

1 december 2010 21:21 | #10 Avslutat konto

Det lugnar sig nog nu fram emot gymnasievalet ska du se :)

mrx35
P26
Medlem

5 december 2010 22:08 | #11 mrx35

Skrivet av Fixed4life View Post
Är det inte för att du fortsätter visa att du är kär?

visar ingenting

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.