Gör min flickvän rätt eller fel?
24 december 2010 02:11 | #22 Avslutat konto
Så du menar att alla som inte röker ser inte ut som gubbar när dom är 45? Det beror på person om man ser "gubbigare" ut eller inte. Det är något man ärver. Rökningen ändrar inte ditt utseende förutom munhygienen då.
Försök att sluta röka, om du tycker att det är för svårt så kan du börja tugga tuggummi, kanske inte hjälper men det är värt ett försök! Och det är billigare.
24 december 2010 02:39 | #23 erikbanan
Försök att sluta röka, om du tycker att det är för svårt så kan du börja tugga tuggummi, kanske inte hjälper men det är värt ett försök! Och det är billigare.
de gör de! de gör så du äldre ut! de förstör hyn tex så här min farsha stor röker har gjort de sen han va typ 30 eller nåt han röker 2 paket om dan typ! och han 67 och e ass strynglig och aa! men hans brosha röker inte alls! han ser ut som 40-50 åring!
slätt hy!
du åldras snabbare om du röker! både fysisk och psykist!
24 december 2010 03:07 | #24 Avslutat konto
det finns faktiskt lite sanning i vad Erikbanan skrev.
Sen är det ju faktiskt aldrig bra att röka förstår att tjejen gör som hon gör
24 december 2010 20:29 | #25 Avslutat konto
haha nej de är nog inte så normalt att man e rökberoende vid 12 års ålder.. :p
25 december 2010 19:35 | #26 marabou
HAHAHAHA måste vart svårt för dig att sluta röka när du är 12 år.
Du hade nog inte ens rökt i 1 år och du va troligtvis inte beroende eftersom att de måste va rätt svårt att få tag på 1 paket om dagen när man är 12 år.
Tror dessutom inte att en 12-åring har råd att lägga ut 50 kr per dag på cigg, inte ens jag (16 år) har ekonomi till det.
Tog 1 paket om dagen som exempel eftersom att när man är beroende så röker man omkring 1 paket per dag.
25 december 2010 19:49 | #27 Master_Chief_150
JA? vadå förutom munhygienen är du dom elr man SER VISST ÄLDRE ut än vad man är ffs du måste antingen vara blind eller inte sett någon rökare under ditt korta liv ;D
P30
Medlem
24 december 2010 02:01 | #21 Borttagen
~Emo4ever, Det är lite annat att sluta roka när man är beroende än när man gör det för att ens små kompisar gör det.