Gör min flickvän rätt eller fel?

1 2
Borttagen
P30
Medlem

24 december 2010 02:01 | #21 Borttagen

~Emo4ever, Det är lite annat att sluta roka när man är beroende än när man gör det för att ens små kompisar gör det.

Borttagen medlem

24 december 2010 02:11 | #22 Avslutat konto

Skrivet av Master_Chief_150 View Post
om du vill DÖ i förtid och se ut som en gubbe vid 45 så visst

Så du menar att alla som inte röker ser inte ut som gubbar när dom är 45? Det beror på person om man ser "gubbigare" ut eller inte. Det är något man ärver. Rökningen ändrar inte ditt utseende förutom munhygienen då.

Försök att sluta röka, om du tycker att det är för svårt så kan du börja tugga tuggummi, kanske inte hjälper men det är värt ett försök! Och det är billigare.

erikbanan
P26
Medlem

24 december 2010 02:39 | #23 erikbanan

Skrivet av Sherlock View Post
Så du menar att alla som inte röker ser inte ut som gubbar när dom är 45? Det beror på person om man ser "gubbigare" ut eller inte. Det är något man ärver. Rökningen ändrar inte ditt utseende förutom munhygienen då.
Försök att sluta röka, om du tycker att det är för svårt så kan du börja tugga tuggummi, kanske inte hjälper men det är värt ett försök! Och det är billigare.

de gör de! de gör så du äldre ut! de förstör hyn tex så här min farsha stor röker har gjort de sen han va typ 30 eller nåt han röker 2 paket om dan typ! och han 67 och e ass strynglig och aa! men hans brosha röker inte alls! han ser ut som 40-50 åring!
slätt hy!

du åldras snabbare om du röker! både fysisk och psykist!

Borttagen medlem

24 december 2010 03:07 | #24 Avslutat konto

det finns faktiskt lite sanning i vad Erikbanan skrev.
Sen är det ju faktiskt aldrig bra att röka förstår att tjejen gör som hon gör

Borttagen medlem

24 december 2010 20:29 | #25 Avslutat konto

Skrivet av emo4ever View Post
Skrivet av pow3rl3ss View Post
Skrivet av lightsangel View Post
om du bryr dig om henne tycker jag du ska sluta /ps jag har precis varit i samma situation men fick sluta :(
Så du är 12år och påstår att du röker/rökit (stvn..)
ja?e det onormalt på nptt sett eller?

haha nej de är nog inte så normalt att man e rökberoende vid 12 års ålder.. :p

marabou
P29
Medlem

25 december 2010 19:35 | #26 marabou

Skrivet av emo4ever View Post
om du bryr dig om henne tycker jag du ska sluta /ps jag har precis varit i samma situation men fick sluta :(

HAHAHAHA måste vart svårt för dig att sluta röka när du är 12 år.
Du hade nog inte ens rökt i 1 år och du va troligtvis inte beroende eftersom att de måste va rätt svårt att få tag på 1 paket om dagen när man är 12 år.
Tror dessutom inte att en 12-åring har råd att lägga ut 50 kr per dag på cigg, inte ens jag (16 år) har ekonomi till det.
Tog 1 paket om dagen som exempel eftersom att när man är beroende så röker man omkring 1 paket per dag.

Master_Chief_150
P31
Medlem

25 december 2010 19:49 | #27 Master_Chief_150

Skrivet av Sherlock View Post

JA? vadå förutom munhygienen är du dom elr man SER VISST ÄLDRE ut än vad man är ffs du måste antingen vara blind eller inte sett någon rökare under ditt korta liv ;D

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.