problem med exet
11 augusti 2010 15:15 | #5 smokepure
asså jag gillar henne fortfarande och hon hade tänkt å bli ihop med mej men inte längre
11 augusti 2010 21:22 | #6 Nobodyy
Om det var hon som gjorde slut så får hon stå för det. Om du snackar med en annan flicka så ska hon ju inte bli sur för det. När man har gjort slut kan man ju leta efter en ny relation. Hon ska inte bli sur för det.
11 augusti 2010 21:54 | #7 S0FIA
hur kan hon räkna det som otrogenhet när ni inte är tillsammans ?
däremot förstår jag om hon blev sur om du var med nån annan efter 12 dagar.
14 augusti 2010 00:46 | #9 namnbrist
Hur gamla är ni egentligen? I unga år så kan det svänga snabbt med kärleken, så hon har nog känslor för det eftersom hon blev sur men då hon gjorde slut och du bara pratade med en annan tjej inget fel alls!
14 augusti 2010 01:03 | #10 Avslutat konto
alltså om hon nu tänkte att hon skulle bli ihop med dig igen efter... hänger inte med
om hon ville det varför gjorde hon slut? :S
hon verkar lite väl konstig, hur tror hon att du skulle göra? ligga o sura varje dag och bara vänta tills hon kommer tillbaka?
Om hon tror hon kan ha dig som en liten valp även fast hon gjorde slut så tror hon fel så ja, visst lite fort kanske inte vet jag men ändå, hon får skylla sig själv... det var ju trots allt HON som gjorde slut?
19 augusti 2010 23:43 | #11 acke92
otrohet är bara bull shit, men klart det svider i hjärtat på bruden, men det är smällar man får ta, jag tycker inte du gjort något fel alls, så ta inte åt dig!
31 augusti 2010 12:15 | #12 lillabenny
Samma problem här. Distansförhållanden funkar inte i unga år ;/ men i'll take her back after teh gymnasijöm!
P29
Medlem
10 augusti 2010 14:17 | #1 smokepure
tja!
min tjej gjorde slut för några veckor sen, jag var med en annan tjej ungefär 12dagar senare och vi myste å pratade lite, mitt ex fick reda på det och är mega sur på mej, var det fel av mej att vara med en annan tjej efter 12 dagar?? hon säger liksom att de är otrohet å så.. jag tycker att de är skitsnack:O