problem med tjej

mrx35
P26
Medlem

10 augusti 2010 00:46 | #1 mrx35

Det är en tjej som jag har chattat mycket med och träffat några gånger vi har gemensamma intressen och sånt men hon e kär i mej toro jag men e jag kär i henne ? jag vet inte hon e inte ful men hon e ingen foto modell heller så vad ska en göra jag gillar henne men om jag inte tycker hon är attraktiv gillar jag henne liksom på riktigt då seriösa svar tack.

Borttagen medlem

10 augusti 2010 10:06 | #2 Avslutat konto

Suttit i samma skit :)

Seeitfeelit
P31
Medlem

10 augusti 2010 10:56 | #3 Seeitfeelit

Skrivet av mrx35 View Post
Det är en tjej som jag har chattat mycket med och träffat några gånger vi har gemensamma intressen och sånt men hon e kär i mej toro jag men e jag kär i henne ? jag vet inte hon e inte ful men hon e ingen foto modell heller så vad ska en göra jag gillar henne men om jag inte tycker hon är attraktiv gillar jag henne liksom på riktigt då seriösa svar tack.

Kör på tills du hittat något bättre? erfarenhet är aldrig fel! ^^
Njeeh men du måste ju tycka om personen om du ska satsa, d fattar väll alla.

Borttagen medlem

10 augusti 2010 11:29 | #4 Avslutat konto

Njeeh men du måste ju tycka om personen om du ska satsa, d fattar väll alla

Håller helt klart med:)

mrx35
P26
Medlem

10 augusti 2010 20:46 | #5 mrx35

asså jag gillar henne men mer som kompis men hon gillar mej mer än så vad ska jag göra?

martinez22x
P31
Medlem

10 augusti 2010 20:50 | #6 martinez22x

Prata med henne och säg vad du tycker? och sen gå därifrån och se vad som händer.

Ranger
P26
Medlem

11 augusti 2010 00:03 | #7 Ranger

Att vara kär är en helt annan sak än att tycka att någon är snygg.

lita på magkänslan :)

Coone
P29
Medlem

11 augusti 2010 02:39 | #8 Coone

Skrivet av Seeitfeelit View Post
Njeeh men du måste ju tycka om personen om du ska satsa, d fattar väll alla.

Haha!

"Jag gör slut nu. Jag har hittat en annan som är snyggare än dig och vill hellre ha ett förhållande med henne. Vårt förhållande var mer ett test för att jag skulle få lite erfarenhet" laugh

Ont: Kärleken kommer ifrån insidan, detta pladdrande börjar givetvis bli lite uttjatat, men så är det. Däremot är det ju utsidan som ger insidan sin chans, så givetvis ska du vara attraherad av tjejen, men om du är det kan bara du själv avgöra. Vi har ingen aning här, för vi vet inte vilken smak du har, hur du tänker och känner. Sedan vet vi inte ens hur hon ser ut, men upp med en bild eller något så kan jag berätta ifall du kan hitta något finare wink

namnbrist
P29
Medlem

13 augusti 2010 11:43 | #9 namnbrist

Skrivet av mrx35 View Post

Prata med henne att du inte vill vara mer än vänner.

Men du ska inte gå allt på utseende ;)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.