Frågan! (Ja den frågan!)

1 2
Fixed4life
P30
Medlem

14 november 2009 23:08 | #1 Fixed4life

Hej cyberspace!
Jag är knasförälskad i en underbar tjej, hon har skickat vissa signaler att hon är intresserad tillbaka - eller så är det bara jag som inbillar mig... Vi har på några veckor blivit väldigt goda vänner, busat och retas, hon brukar boxa till mig, stog och knackade mig i huvudet, sätter sig bredvid mig mer än normalt osv. Inga säkra bevis, bara lagom för att jag ska kunna inbilla mig att hon menar något.

I alla fall så undrar jag hur man snyggt och utan att bli för stor tönt ska fråga henne om hon är seriös eller bara kompis... Eller ska man vänta på "the moment" när allt klickar och vi plötsligt kysser varandra till smäktande fioler och solnedgångar?

Vad är era erfarenheter/ tipps?

MP <3

krisse9002
P26
Medlem

15 november 2009 01:49 | #2 krisse9002

go for it

ListeningSilence
P29
Medlem

16 november 2009 11:56 | #3 ListeningSilence

(Haha, älskar hur du skriver detta, idéer om att skriva bok någon gång?)

Okey, förutom OT saker:

Vad kul att du träffat en tjej du verkligen tycker om! Jag säger som Krisse, Go For It!! Om du verkligen är Kär förlorar du mer på att vänta, dock råder jag dig att gå lungt framåt.. T.ex. en klasskompis visade intresse för en kille jag känner bara igenom att Vilja ha Kramar ofta!

Du råkar inte känna hennes kompisar? Det finns ju de personer som är väldigt kramgoa och närgånga utan att vilja ta ett steg längre (tro mig, been there done that :P).

Eller så gör du så att du Blundar och Tar Steget!

Fixed4life
P30
Medlem

16 november 2009 20:02 | #4 Fixed4life

(väldigt ofta! Vet bara inte hur man skall orka skriva färdigt! :P, men en del till lokal-tidningen har det blivit- skryyyytskrytskryt!)

Hur menar du med

"du råkar inte känna hennes kompisar? Det finns ju de personer som är väldigt kramgoa och närgånga utan att vilja ta ett steg längre (tro mig, been there done that :P)."

Ja, hon och hennes bästa kompis är väldigt kramiga tillsammans, typ hångelstadiet, men hon brukar inte vara sådan mot andra killar...

Jag går nog lugnt framåt, inget "jag älskar dig!" mer, små-signaler och om det inte händer något så lär jag väll någon gång komma över henne och då är det bara att gå vidare... typ...

ListeningSilence
P29
Medlem

16 november 2009 20:19 | #5 ListeningSilence

Mm, låter bra med små signaler! Men det är svårt att säga, aldrig träffat tjejen ;)

Det jag menade men det där med hennes kompisar var, (Glömde Skriva, TABBE =,_=) snacka med dem först lite, det kan hjälpa. :)

Att visa självförtroende men inte arrogans är mycket viktigt. :)

Borttagen medlem

16 november 2009 21:31 | #6 Avslutat konto

Låter lite som hon gillar dig faktist, Lyssna på ListeningSilence också, För han låter ganska vettig ^^

PS. Skriver du en bok köper jag den :P

Fixed4life
P30
Medlem

17 november 2009 17:11 | #7 Fixed4life

Jag skriver en bok om du kommer på en historia som ingen någonsin skrivit innan!

Det skulle man kunna göra! (Ska bara våga det:S)

M...

Fixed4life
P30
Medlem

18 november 2009 16:56 | #8 Fixed4life

Liten update!

Hon vill att vi skall göra vårt projekt i ett ämne tillsammans! Inte hon och hennes närmaste, supertajta kompiss, utan mig! :) I got a feeling of love in the air!

MadHatter
P29
Medlem

19 november 2009 00:26 | #9 MadHatter

Skitbra! det är ett riktigt bra tecken att du gick före hennes kompis.bigsmile

Raffe
P27
Moderator

19 november 2009 11:56 | #10 Raffe

Skrivet av Fixed4life View Post
Liten update!

Hon vill att vi skall göra vårt projekt i ett ämne tillsammans! Inte hon och hennes närmaste, supertajta kompiss, utan mig! :) I got a feeling of love in the air!

Go for it!

ListeningSilence
P29
Medlem

19 november 2009 15:45 | #11 ListeningSilence

Ja nu är det bara Jäklar anama som gäller ! !

Borttagen medlem

19 november 2009 15:48 | #12 Avslutat konto

go for it!!!!!
Mitt bästa råd!
Jag gillade en tjej sedan frågade jag efter att ha väntat (2år!!!) då sa hon att hon gillade mig men att hon var tvungen att flyta så vi kunde bara va ihop i en vecka eller nåt så jag säger bara det...

GO FOR IT!!!!!!!!!!!!!!

Ranger
P26
Medlem

19 november 2009 16:24 | #13 Ranger

GO FOR IT! laugh

Fixed4life
P30
Medlem

24 november 2009 22:07 | #14 Fixed4life

... Tror jag skall sms:a hennes kompis... Gillar egentligen inte Sms men vi har praktik nu så vad har jag för val?
Ngt tipps på bra sätt att fråga eller sätt att INTE fråga? :P

badbrallan
P27
Medlem

24 november 2009 22:12 | #15 badbrallan

det e nog bättre ifall du ringer henne och de e ju inte alltid bäst att använda kompisen

Fixed4life
P30
Medlem

24 november 2009 22:47 | #16 Fixed4life

Såhär, inte be hennes kompis fråga, fråga hennes kompis om jag borde fråga ;)

Fegt men vem har sagt att jag är modig? :O

Borttagen medlem

25 november 2009 02:45 | #17 Avslutat konto

Försök ligga med henne å se om hon gör motstånd.

sexaddict
P32
Medlem

25 november 2009 15:08 | #18 sexaddict

Skrivet av Fixed4life View Post
Liten update!

Skrivet av Dannzio View Post
Skitbra! det är ett riktigt bra tecken att du gick före hennes kompis.bigsmile

Ett bra tecken är det allt :)
Dock fruktar jag för erat projekt.. Om ni blir ihop eller nått, kommer ni bara porra er istället för å arbeta xD haha

Skrivet av Nasum View Post
Försök ligga med henne å se om hon gör motstånd.

Är du sjuk?

Fixed4life
P30
Medlem

28 november 2009 16:15 | #19 Fixed4life

Hmm...
Vad säger man då?
Hur ska man säga utan att låta töntig och desperat :P

xJIMBOOx
P33
Medlem

28 november 2009 16:26 | #20 xJIMBOOx

Finns inget som kan förstöra det mer än man själv kan. Men det finns inte heller något som kan göra det bättre.

Det kommer nog utan att du ens tänker på det. Följ hjärtat.

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.