Ligga med syrrans kompis?

lazer01
P30
Medlem

1 november 2009 20:25 | #1 lazer01

Tja jag har flörtat lite med syrrans kompis och vi har snackat lite om att ligga med varandra, jag vill det och hon verkar vilja också men e det fel att göra det? kan ju bli rätt konstigt efteråt för jag e bara ute efter hennes kropp, hon e 15 och jag 17 kan bli knepigt om hon blir kär hon har sagt att hon har varit dökär i mig 2 gånger tidigare?

tjafan
P27
Medlem

1 november 2009 21:32 | #2 tjafan

go for it. kan bli lite knepigt men det är le bara och säga som det är att du bara vill ha hennes kropp

lazer01
P30
Medlem

1 november 2009 22:01 | #3 lazer01

mm, hon e inte riktigt 15 dock men tror absolut inte hon kommer anmäla mig för det:)

exit
P38
Moderator

2 november 2009 03:43 | #4 exit

Om du ligger med henne så utnytjar du att hon är förälskad i dig, bara för lite sex. Dessutom är hon bara 14 år. Är det verkligen rätt?

wasp
P25
Medlem

2 november 2009 07:04 | #5 wasp

det vore väll lågt?

Borttagen medlem

2 november 2009 09:36 | #6 Avslutat konto

Låter fel i mina öron... Om du gillade henne, så hade det väl inte varit så konstigt, men att bara ha sex med henne för sexets skull när hon verkar gilla dig? Det kommer bara sluta med att hon blir förkrossad ^^
Jag skulle avråda dig...

sexaddict
P32
Medlem

2 november 2009 19:20 | #7 sexaddict

Avråder dig från det. Tänker som fiffe där ovan.
Om du hade varit skitkär i en tjej och den tjejen hade haft sex med dig, för att sen bara slänga bort dig. Hur hade du känt det då?

mattiie1
P26
Medlem

3 november 2009 21:51 | #8 mattiie1

Om du har sex med henne så utnytjar du ju henne baraglare

ListeningSilence
P29
Medlem

16 november 2009 12:02 | #9 ListeningSilence

Håller med ovanstående, det skulle Enbart vara att utnyttja henne. Hon kanske skulle tycka det vara coolt att skryta om att hon har haft sex med en 17-åring. Och du skulle utnyttjat en som inte ens är byxmyndig.

Sammanfattat: Extremt dålig idé.

Bloodsnake
P38
Medlem

15 juni 2010 01:11 | #10 Bloodsnake

Skrivet av lazer01 View Post
Tja jag har flörtat lite med syrrans kompis och vi har snackat lite om att ligga med varandra, jag vill det och hon verkar vilja också men e det fel att göra det? kan ju bli rätt konstigt efteråt för jag e bara ute efter hennes kropp, hon e 15 och jag 17 kan bli knepigt om hon blir kär hon har sagt att hon har varit dökär i mig 2 gånger tidigare?

Det är värre att ligga med kompisens syrra men syrrans kompis fan kör hårt ^^

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.