börja på nytt

studsper
P28
Medlem

10 augusti 2009 00:01 | #1 studsper

Hej alla! jag heter per och är 14år gammal. För cirka 2månader sen slutade jag skolan. Då bestämmde sig min pappa och mamma för att vi skulle flytta. Pappa hade letat jobb ett tag och hade nu fått ett nytt jobb på någon fabrik så jag kunde inte få honom att stanna. Staden vi flyttade till är ganska liten och jag måste börja en nya skolan. Det gör inte saken bättre att jag är ganska blyg och har svårt att skaffa nya vänner, min bästa (om inte enda) måste jag lämna bakom mig. Jag är väldigt rädd\nervös nu innan skolan för folk brukar reta mig för att jag är ganska tjock och jag vet inte vad jag ska göra. Har ni några tips på hur jag ska vara i den nya skolan för att bli omtyckt av folk?

Borttagen medlem

10 augusti 2009 00:36 | #2 Avslutat konto

jag vet inte att ngn retas/mobbas ska ju inte ske men händer ju..du kan ju ha tur där jag bor byter man skla i 6an te en skola som baar har årskurs7,8,9 å då byter man klasser lixom slänger ihop nya nu ska jag börja 8an och jag va jätte nervös innan 7an men konstigt nog hamnade jag brevid en av klassens ''coolingar'' som man trodde dom va..ja du förstår väll hur jag menar men han va ju ingen kaxig typ utan började bara prata som tur va för mej nu känner jag alla i klassen;)
lycka till me den nya skolan säger jag

Borttagen medlem

10 augusti 2009 00:37 | #3 Avslutat konto

Var stark, var dig själv och var snabb med att anmäla eventuella trakasserier, det är inget du skall acceptera.

Nightfox
P31
Medlem

11 augusti 2009 19:02 | #4 Nightfox

Joina wow-nördarna på dirren. Det är ett säkert kort, tro mig.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.