Vad tjejer gillar.

Borttagen medlem

1 augusti 2012 00:48 | #1 Avslutat konto

Hejsan, jag undrar somsagt vad tjejer gillar? I min ålder gäller utseendet väldigt mycket hos vissa, har jag förstått. Om ni kollar på min profilbild, ser jag förjävlig ut? Jag fattar inte, t ex tjejerna i min klass, jag är aldrig taskig eller äckligt, speciellt inte mot dem. Men ändå är det så många som ogillar mig, jag fattar verkligen inte....Ni som vet tjejer kräver hos en kille, skriv gärna, jag har aldrig fattat det.

Tacksam för svar // Pontus.

DrPepper
P26
Medlem

1 augusti 2012 02:12 | #2 DrPepper

Du ska ha massa pengar. Helst kunna sjunga som en tjej. Även va vampyr eller varulv. Och gnistra i solen. Sedan ska du även ha 6-pack.

erikbanan
P26
Medlem

1 augusti 2012 02:45 | #3 erikbanan

Ska avslöja en liten hemligt för dig, tjejer är fittor.

Deal with it or become gay :)

mango45
P32
Medlem

1 augusti 2012 11:55 | #4 mango45

Självsäkra killar gillar nog många brudar

SoHardcore
P25
Medlem

1 augusti 2012 17:56 | #5 SoHardcore

BIFF ÄR VAD DU SKA VA!

Jennkka
F28
Medlem

1 augusti 2012 18:38 | #6 Jennkka

Charmig och rolig kommer man långt med!

xKirozeNx
P33
Medlem

2 augusti 2012 01:03 | #7 xKirozeNx

Jennkka på villket sätt ska man vara rolig? Kan ju inte vara rolig på ett skumt/löjligt/konstigt eller pinsamt sätt ge mig lite ideas! :)

HerrHurrDurr
P27
Medlem

2 augusti 2012 11:10 | #8 HerrHurrDurr

Kirozen, inte din tråd? Men du ska vara skämtsam, skojjig! Du får själv dra gränsen hur bisarra skämt du drar, sex skämt uppskattas t.ex. inte bland de flesta tjejer..

xKirozeNx
P33
Medlem

2 augusti 2012 11:53 | #9 xKirozeNx

Tack för svar :D HerrHurrDurr.

Jaiden96
P27
Medlem

2 augusti 2012 13:11 | #10 Jaiden96

Man ska bete sig som en jävla clown och langa klockrena kommentarer.. samt va så snäll du bara kan, har funkat super för mig iaf

DrPepper
P26
Medlem

3 augusti 2012 02:44 | #11 DrPepper

Ha en vråltrimmad moppe :D

Heavy95
P28
Medlem

19 augusti 2012 02:27 | #12 Heavy95

Jag har själv inte vart tjejernas dröm kille, men man har fått sina kärleksbrev i mailen och i skåpet ett par gånger.
Jag är inte vältrimmad, har ingen bra kondis eller moppe. Det är nog jag som saknat intresse, eller om det vart på grund av osäkerhet, vet jag inte. Men jag har stött bort de flesta som tyckt om mig, och det ångrar jag ju självklart idag.
Jag är inte speciellt snygg, men tjejer tycker jag är söt, varför vet jag inte för jag själv anser mig inte speciellt attraktiv. När jag vart ensam med tjejer har jag ofta fått höra 'söt' och 'rolig'. Men när jag är ensam med en tjej blir jag varm och lugn och det märks fort av tjejer, och tjejer som lägger märke till mina mjuka öronsnibbar vill bara gosa med dem. Man får helt enkelt ta det lilla man har.

Tjejer tycker nog att självsäkerhet är viktigt, en kille som är osocial och är negativ är inte speciellt intressant för flesta tjejer.
Tjejer tycker om humor, en kille som får henne att le är att ge glädje och värme.
Utseende är ofta viktigt bland tjejer, att vara ihop med en kille med sexpack, biceps och höga kindben är ju coolt.
Senare i förhållandet börjar man ha sex, och en stor kuk är något som är häftigt, även om det inte är viktigt.

Tjejer pratar mycket med varandra, och tjejer vill ha det bästa, även om det inte är det bästa för henne men för att visa upp till de andra. Det har jag fått lära mig av att se själv. Det är komplicerat och vi förstår inte ens början.

Erika-live
F27
Medlem

19 augusti 2012 21:08 | #13 Erika-live

Jag håller med dig precis Heavy95 vi tjejer gillar snälla,söta,roliga killar :)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.