Gillar tjejen mig? - Hjälp fort tack!

ZooMJuice
P26
Medlem

21 juli 2012 18:34 | #1 ZooMJuice

Ja, jag har fått många olika tecken av en tjej som jag gillar. Hon är två år yngre än mig och jag bara nämner det. Vi har aldrig träffats i verkligheten (förutom när vi sett varandra i skolan) men vi smsar väldigt mycket.

Vi skickar hjärtan till varandra, hon skriver att jag är söt, hon kallar mig baby, vi skickar pussminer till varrandra och när vi ska gå och lägga oss smsar vi: Godnatt bby, puss :* <3. Vi är också ganska lika varandra på beteendet och så.

Hon började ta kontakt med mig först och jag har fått vibbar av att hon gillar mig. Så vad tror ni, gillar hon mig? Och vad kan vi göra när vi ska träffas nu till veckan och hur undviker vi "den pinsamma tystnaden"?

Tacksam för seriösa svar.

The_Virus
P27
Medlem

22 juli 2012 01:19 | #2 The_Virus

Ja, hon gillar dig. Kan vi låsa tråden nu?

Zanctum
P27
Medlem

22 juli 2012 01:22 | #3 Zanctum

Nej hon gillar inte dig på redigt .... MAN GILLAR INTE NÅGON SOM MAN ADLRGI PRATAR IRL ELR UMGÅS MED ...

Jaiden96
P27
Medlem

23 juli 2012 20:00 | #4 Jaiden96

Hade hon (som Zanctum säger) gillat dig, så hade hon naturligtvis umgåtts med dig i skolan.

alop99
P26
Medlem

24 juli 2012 03:46 | #5 alop99

Citat:
Citat av: Zanctum
Nej hon gillar inte dig på redigt .... MAN GILLAR INTE NÅGON SOM MAN ADLRGI PRATAR IRL ELR UMGÅS MED ...

Jo, men hon kanske är för blyg, de her ju som sagt nästan aldrig pratat, kanske inte så självklart att man ba går fram o börjar snacka med nån som man typ aldrig pratar med irl...

gelliniels
F29
Medlem

21 augusti 2012 21:16 | #6 gelliniels

antagligen gillar hon dig men någon gång får du ja ta första steget och fråga om ni ska ses eller gå och prata med henne i skolan

xKirozeNx
P33
Medlem

21 augusti 2012 21:50 | #7 xKirozeNx

Galliniels om vad ska man prata om då

H4ppyG4mer
P26
Medlem

22 augusti 2012 13:15 | #8 H4ppyG4mer

-.- vafan smsar ni om??? ni kan väl snacka om samma jävla grejer irl??? men gå för det. hon gillar dig nog

Z_kemo_Z
P25
Medlem

22 augusti 2012 15:45 | #9 Z_kemo_Z

Hon kan va en player som vill bara att "DU" ska gilla henne. fast om du gillar hon så.....TA HENNE!!xD

MayZoore
P26
Medlem

22 augusti 2012 18:00 | #10 MayZoore

Klart hon gör fast man ska inte satsa på tjejer när dom e så små fattar dom ingeting och allt är bara oseriöst bättre o hålla sig utanför förhållande tills du träffar någon mer mogen som är i din ålder, äldre eller så vidare

H4ppyG4mer
P26
Medlem

22 augusti 2012 18:06 | #11 H4ppyG4mer

Citat:
Citat av: Z_kemo_Z
TA HENNE!!xD

yah. do dat ;)

H4ppyG4mer
P26
Medlem

22 augusti 2012 18:17 | #12 H4ppyG4mer

Citat:
Citat av: ZooMJuice hur undviker vi "den pinsamma tystnaden"?

svår jävel den där. gör nåt som båda gillar att göra. typ fråga va hon gör på fritiden. om du har någon konsol som ni kan spela två på så kan ni ju köra vafan som helst. men för guds skull låt hene lära sig själv till största del. då tycker hon nog det blir roligare. men du ska som hjälpa henne också. (lite jobbigt men det funkar att inte lägga sig i HELA tiden) annars kan ni fara till nån affär och käka godis (om hon nu inte e en av fjortisarna: "jag blir smällfet som en ko ifal jag smaskar i mig en chokladkaka")

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.