Tjej i björns trädgård
20 juli 2012 22:55 | #4 Zanctum
förklar ju mycke en blond tjej som skaetar o bara för hon tittade på dig så betyder det inget du var väl inte nes vän med tjejen ...?
21 juli 2012 03:15 | #6 SaSoeT
Hur ska någon kunna veta vem det är du menar med den lilla beskrivningen du anger? Dessutom var det 5år sedan.
24 juli 2012 03:48 | #7 alop99
på grund av enorm tristess så kom jag på att jag faktist söker en person!
För typ 5 år sen var jag i stockholm för att sälja min farfars lägenhet, efter förrådstömning rusade jag ner till skateparken i Björns Trädgard för att kika lite, eftersom jag är och var från luleå så ser man inte så mycket sådant!
Nåväl, i denna park fanns det en blond tjej som skatea, ingen aning om vad hon heter. Varannan sekund slängde hon en blick på mig, å självklart titta jag på henne! Efter ngra dagar av "blickar" så skulle hon lära sin kompis att åka bräda, å hörsel som man har så hörde jag kompisen säga: Snälla fokusera på mig, du tittar ju bara på honom!
haha, någon aning om vem det kan vara? :)
Har väntat i 5 år, så uppskattar seriösa svar ;)
tack på förhand!
Still a better love story than Twilight!
25 juli 2012 02:35 | #8 gormiti100
ÄR DU SERIÖS!? en blond tjej som skatear! hur många tusen såna finns det inte i sverige, hur fan skulle nån här eller någon annan stans HA NÅGON JÄVLA ANING VEM DET ÄR! du skulle ha snackat med henne när du kunde jävla idiot!
25 juli 2012 23:24 | #9 xKirozeNx
Förlåt är tvungen men du är fan dum i huvudet vem fan tänker på det 5 år tillbaka? asså helt seriöst kommer spränga snart sorry men bara ganska så särt.
P28
Medlem
19 juli 2012 13:39 | #1 jilaeast
på grund av enorm tristess så kom jag på att jag faktist söker en person!
För typ 5 år sen var jag i stockholm för att sälja min farfars lägenhet, efter förrådstömning rusade jag ner till skateparken i Björns Trädgard för att kika lite, eftersom jag är och var från luleå så ser man inte så mycket sådant!
Nåväl, i denna park fanns det en blond tjej som skatea, ingen aning om vad hon heter. Varannan sekund slängde hon en blick på mig, å självklart titta jag på henne! Efter ngra dagar av "blickar" så skulle hon lära sin kompis att åka bräda, å hörsel som man har så hörde jag kompisen säga: Snälla fokusera på mig, du tittar ju bara på honom!
haha, någon aning om vem det kan vara? :)
Har väntat i 5 år, så uppskattar seriösa svar ;)
tack på förhand!