Konstig Kille ~~ Råd please

TjejenJessica
F26
Medlem

26 september 2011 18:33 | #1 TjejenJessica

Jag är vän med en kille. Vi brukar smsa med varandra om allt typ. Men han är riktigt konstig.. han gilla mig förut.
Han skriver till mig såna hära saker..: Och då svarar jag dem tbx ofc.
- Om (flicknamn) lämnar mig, har jag inget att leva för (killen)
Klart du har. Du har dina vänner & din familj (jag)
(Det konstiga är att han inte har någon tjej:s + Han blev dumpade efter 1timme, den tjejen lekta bara med hans känslor)
- Min bror har rätt.. Han sa att jag aldrig kommer få någon tjej... Och att jag föddes fel.
Vad taskigt;S (jag)
några dagar efter..
- Om (flicknamnet) lämnar mig, har jag inget att leva för (killen)
Jo, dina vänner & familj (jag)
Jag är ingen bra vän (killen)
Jo, för du är min vän (jag)
- ja, men du är snällaste o sötaste i klassen.
Okej (jag)
Men jag vill inte leva längre (killen)

Detta är bara konstigt.. Han skriver bara sånt hära hela tiden till mig.. Men när vi pratas vid i skolan låter han helt glad o sånt shit, liksom vi snackar inte om sånt på riktigt, bara via sms.. Han är inte mobbade elr så, han har vänner som han är med hela tiden.. Han är liksom min vän, men han raggar jämt på mig..
Men jag tror att han bara skriver sånt till mig för att jag ska tycka synd om han -.-

Eller vad säger ni, gott folk?

DrPepper
P25
Medlem

26 september 2011 21:23 | #2 DrPepper

Tror han gillar dig xD

Bahera93
P29
Medlem

26 september 2011 22:06 | #3 Bahera93

Det är möjligt att han säger/skriver sånt för att du ska du tycka synd om honom, han vill ha empati, medkänsla för det han går igenom, men. Det kan också vara så att han tycker om dig och vill vara med dig.

MadHatter
P29
Medlem

26 september 2011 22:11 | #4 MadHatter

Även jag tror att han gillar dig, han visar det nog på ett lite konstigt sätt då han kanske inte vet hur han ska visa det.

l0stm4n
P28
Medlem

1 oktober 2011 16:54 | #5 l0stm4n

Jag tror han är rädd för att ragga upp dig "normalt". Jag tror att han tror att du tycker han är en tönt eller något, och han inte vågar, för att han inte vill höra ett nej.
Men det är vad jag tror.

pirka
P32
Moderator

1 oktober 2011 18:27 | #6 pirka

Tror faktiskt han vill att du tycker synd om honom, han vill veta att du bryr dig osv Så tror jag även han gillar det, men det låter skumt ändå må jag säga!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.