Varför hatar de flesta P12:or??

1 2 3 4 5
Borttagen medlem

10 juli 2011 17:02 | #41 Avslutat konto

Denna tråd håller på att spåra ut!

Men folk tycker P12:or är jobbiga då de ska spela alla 16-18 års spel och ska Snacka i chatt HELA tiden!

Detta har gjort att folk hatar p12:or då de har förstört de roliga spelen som man betalt dyra pengar för...

TheOtherkind
P26
Medlem

13 juli 2011 10:41 | #42 TheOtherkind

Om ni i åldrarna 10-14 år inte vill bli ogillade på internet eller i spel (gäller väl förresten alla andra också):

*Prata inte onödigt mycket i chatten.
*Lär er stava rätt och behärska grundläggande grammatik.
*Sluta svära onödigt mycket.
*Sluta stöta på 16-åriga tjejer. (Allvar, sluta. Det var så p12-hatet drog igång.)
*Sluta försöka undkomma p12-stämpeln. Ju mer ni säger "jaja MEEN je e ju jettecoll inte som dem andra p12er als ju" så blir det värre.
*Sluta spela spel ni är 4 år för unga för, snälla? Åldersgränserna på spel finns det ingen som följer, men man kan väl åtminstone var hyfsat i närheten?
*Sluta insistera på att ni är så mogna. "Jag har redan fåt tre finnar" är ju bara irriterande. Eller "Jag har typ mörrk röst redan"...det är värre!

:)

Axlot109
P24
Medlem

13 juli 2011 12:40 | #43 Axlot109

Jag är P12 och stolt över det :D

Axlot109
P24
Medlem

13 juli 2011 12:47 | #44 Axlot109

Skrivet av TheOtherkind View Post
Om ni i åldrarna 10-14 år inte vill bli ogillade på internet eller i spel (gäller väl förresten alla andra också): *Prata inte onödigt mycket i chatten. *Lär er stava rätt och behärska grundläggande grammatik. *Sluta svära onödigt mycket. *Sluta stöta på 16-åriga tjejer. (Allvar, sluta. Det var så p12-hatet drog igång.) *Sluta försöka undkomma p12-stämpeln. Ju mer ni säger "jaja MEEN je e ju jettecoll inte som dem andra p12er als ju" så blir det värre. *Sluta spela spel ni är 4 år för unga för, snälla? Åldersgränserna på spel finns det ingen som följer, men man kan väl åtminstone var hyfsat i närheten? *Sluta insistera på att ni är så mogna. "Jag har redan fåt tre finnar" är ju bara irriterande. Eller "Jag har typ mörrk röst redan"...det är värre! :)

Håller med om det där snacket om att man är mogen. Att ha finnar räddar en inte att vara P12. Det är hur man beter sig som avgör.

Borttagen medlem

13 juli 2011 13:19 | #45 Avslutat konto

Skrivet av Axlot109 View Post
Om ni i åldrarna 10-14 år inte vill bli ogillade på internet eller i spel (gäller väl förresten alla andra också): *Prata inte onödigt mycket i chatten. *Lär er stava rätt och behärska grundläggande grammatik. *Sluta svära onödigt mycket. *Sluta stöta på 16-åriga tjejer. (Allvar, sluta. Det var så p12-hatet drog igång.) *Sluta försöka undkomma p12-stämpeln. Ju mer ni säger "jaja MEEN je e ju jettecoll inte som dem andra p12er als ju" så blir det värre. *Sluta spela spel ni är 4 år för unga för, snälla? Åldersgränserna på spel finns det ingen som följer, men man kan väl åtminstone var hyfsat i närheten? *Sluta insistera på att ni är så mogna. "Jag har redan fåt tre finnar" är ju bara irriterande. Eller "Jag har typ mörrk röst redan"...det är värre! :)

Håller med om det där snacket om att man är mogen. Att ha finnar räddar en inte att vara P12. Det är hur man beter sig som avgör.

Det är detta vi snackar om! Sluta snacka skit om ANDRA P12:or!!

Axlot109
P24
Medlem

13 juli 2011 13:29 | #46 Axlot109

Skrivet av limpanliten View Post
Skrivet av Axlot109 View Post
Det är detta vi snackar om! Sluta snacka skit om ANDRA P12:or!!

Det gäller inte BARA andra P12or. Det gäller mig med. Jag tycker inte att jag är mogen bara för att jag har fått finnar.

Axlot109
P24
Medlem

13 juli 2011 13:37 | #47 Axlot109

Inte för jag försöker bevisa hur mogen jag är men : Jag tycker att det är ganska omoget att alla skyller på P12or. T.EX. Om någon skriver ''första'' på ett spel så blir alla så griniga och säger saker som ''Äckliga jävla P12'' och sånt. Varför för vi skiten?

Andreas0_o
P25
Medlem

13 juli 2011 14:02 | #48 Andreas0_o

sakern är att man bara är 12 år en gång i sitt liv så varför fortsätter tråden, det det bara vara som det är..

TheOtherkind
P26
Medlem

13 juli 2011 14:30 | #49 TheOtherkind

p12ighet gäller inte bara p12or, alla kan vara p12iga. Det är ett slanguttryck som betyder omogen.

widdee
P
Medlem

13 juli 2011 15:09 | #50 widdee

omogna.

Globazi
P23
Medlem

13 juli 2011 15:19 | #51 Globazi

o.o

Borttagen medlem

13 juli 2011 17:16 | #52 Avslutat konto

Alla som komenterat (som är killar) har ju vart P12:or när ni var det var det som det va nu, var ni omogna då??

Andreas0_o
P25
Medlem

13 juli 2011 18:31 | #53 Andreas0_o

Skrivet av Chap View Post
Alla som komenterat (som är killar) har ju vart P12:or när ni var det var det som det va nu, var ni omogna då??

Jag tror alla har varit lite omogna då och då.

stoltgnagare
P25
Medlem

13 juli 2011 20:54 | #54 stoltgnagare

Skrivet av agenx0 View Post
Skrivet av Axiom View Post
Skrivet av agenx0 View Post
alla 12åringar är väl inte omogna och vad mer vi kallas alla behöver ju inte va omogna som jag jag är inte irriterade jag är snäll
Det säger alla.
"Det är fel på dom, men jag är bra." Typiskt självgott uttryck som en p12:a kan rapa ur sig.
idiot som tror alla 12 årinqar är dumma vad e det med er det är ju ni som är omogna som säger så din jävla mobbare som tror du är cool och bättre din själviska jävla apa

snälla använd punkt/ kommatecken

Borttagen medlem

13 juli 2011 21:00 | #55 Avslutat konto

Skrivet av stoltgnagare View Post
snälla använd punkt/ kommatecken

Borttagen medlem

13 juli 2011 21:01 | #56 Avslutat konto

Jag har aldrig varit 12 år.

Capital
P71
Medlem

13 juli 2011 21:13 | #57 Capital

Du föddes som en trettonåring.

Om ni i åldrarna 10-14 år inte vill bli ogillade på internet eller i spel (gäller väl förresten alla andra också):

*Prata inte onödigt mycket i chatten.
*Lär er stava rätt och behärska grundläggande grammatik.
*Sluta svära onödigt mycket.
*Sluta stöta på 16-åriga tjejer. (Allvar, sluta. Det var så p12-hatet drog igång.)
*Sluta försöka undkomma p12-stämpeln. Ju mer ni säger "jaja MEEN je e ju jettecoll inte som dem andra p12er als ju" så blir det värre.
*Sluta spela spel ni är 4 år för unga för, snälla? Åldersgränserna på spel finns det ingen som följer, men man kan väl åtminstone var hyfsat i närheten?
*Sluta insistera på att ni är så mogna. "Jag har redan fåt tre finnar" är ju bara irriterande. Eller "Jag har typ mörrk röst redan"...det är värre!

:)

Jaså, du tar bort 15 år bara för att du är det? Hohososo.

xAxTiiWiZoNx
P28
Medlem

13 juli 2011 21:28 | #58 xAxTiiWiZoNx

Skrivet av Grizzlyhamster View Post
Skrivet av erikbanan View Post
Skrivet av Grizzlyhamster View Post
Om man ska vara ärlig så är det ju så att i den åldern blir man som mest irriterande och övergår till tonåring då och blir omognare än en 3 åring. Och det som man stör sig på är att 12åringar tror att de är vuxna och går in och terroriserar alla fps spel med deras pipiga röster. Och låt oss inse det, det finns inga mogna p12:or, alla 12åringar som försöker förneka det och visa sig mogna är bara efterblivna.
Så ja, jag antar att det skulle kunna vara en sorts förolämpning :V

min polare var mognare när han va tolv år än du nånsin kommer bli:P känner du alla P12:or? ne exakt då ska du inte säga att alla är det, säg istället att dom flesta som du känner är omogna

Det är det att det inte finns några p12:or som är mogna, det är idiotiskt att förneka.
Jag är för trött för att skriva något så läs Axioms inlägg istället, det svarar nog på dina frågor.

Vilken söt bild du har grizzly

TheOtherkind
P26
Medlem

13 juli 2011 22:39 | #59 TheOtherkind

Skrivet av Capital View Post
Du föddes som en trettonåring.
Jaså, du tar bort 15 år bara för att du är det? Hohososo.

Haha nej, men jag tycker att vi 15-åringar knappt någonsin tillhör p12-gruppen, utan fjortisgruppen. :)

Och när jag var 12 var vi fan lite artiga, inte pratade man med äldre barn respektlöst eller svor och använde könsord där jag kommer ifrån, inte. 3-4 år sedan och ändå sån stor skillnad...

axecreator
P29
Medlem

13 juli 2011 22:52 | #60 axecreator

Dom som köper ett spel t.ex något av call of duty spelen och är t.ex 11 år, borde inte prata och störa alla andra som spelar, utan dom borde spela som dom som är t.ex 16 år, för om man pratar så hör alla att man är liten, och då kommer dom börja mobba honom och då kommer "p12an" säga en massa skit. så om du e för liten, HÅLL DIG BORTA FRÅN CHATTEN!!!

1 2 3 4 5

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.