Varför hatar de flesta P12:or??

1 2 3 4 5
Borttagen medlem

9 juli 2011 15:53 | #1 Avslutat konto

Vissa på några trådar säger ju tex SLUTA SPAMMA JÄVLA P12:A fast han kanske är 13 14 år eller något sånt.
Jag är ju p12:a och 5 personar har sagt typ ngt sånt till mig.
När jag kör Mw2 (ett spel) så har jag headset på och jag pratar inte så ofta i den men jag hör andra typ när dem retas och så säger de Jävla p12:a du tog min Care Pakage även fast de va en UAV. så alla säger JÄVLA p12:a som ett svordom eller vad tycker ni?

tyrnus22
P26
Medlem

9 juli 2011 16:03 | #2 tyrnus22

P12:or i allmänhet har gjort sig kända för att vara dumma och omogna. Därför har det blivit vanligt att man kallar folk för p12 istället för barnslig.

Newfag
P25
Medlem

9 juli 2011 16:23 | #3 Newfag

Om man ska vara ärlig så är det ju så att i den åldern blir man som mest irriterande och övergår till tonåring då och blir omognare än en 3 åring.
Och det som man stör sig på är att 12åringar tror att de är vuxna och går in och terroriserar alla fps spel med deras pipiga röster.
Och låt oss inse det, det finns inga mogna p12:or, alla 12åringar som försöker förneka det och visa sig mogna är bara efterblivna.
Så ja, jag antar att det skulle kunna vara en sorts förolämpning :V

didde3
P25
Medlem

9 juli 2011 16:53 | #4 didde3

Fast jag har ju turen att alla tror jag är 15 fast jag är tolv! Fick mörk röst när jag gick i 4an! O.o

Dovahking
P22
Medlem

9 juli 2011 17:00 | #5 Dovahking

Skrivet av tyrnus22 View Post
P12:or i allmänhet har gjort sig kända för att vara dumma och omogna. Därför har det blivit vanligt att man kallar folk för p12 istället för barnslig.

där har du svaret :/

Dahlolingdude
P22
Medlem

9 juli 2011 17:24 | #6 Dahlolingdude

Så exakt när man blir 12 år... så blir man omogen? För alla som säger p12:a har varit en eller kommer att bli.

agenx0
P23
Medlem

9 juli 2011 17:25 | #7 agenx0

alla 12åringar är väl inte omogna och vad mer vi kallas alla behöver ju inte va omogna som jag jag är inte irriterade jag är snäll

Borttagen medlem

9 juli 2011 17:27 | #8 Avslutat konto

Skrivet av agenx0 View Post
alla 12åringar är väl inte omogna och vad mer vi kallas alla behöver ju inte va omogna som jag jag är inte irriterade jag är snäll

Det säger alla.

"Det är fel på dom, men jag är bra." Typiskt självgott uttryck som en p12:a kan rapa ur sig.

widdee
P
Medlem

9 juli 2011 17:31 | #9 widdee

p12

GoldBeast
P35
Medlem

9 juli 2011 17:36 | #10 GoldBeast

Skrivet av tyrnus22 View Post

Kommer från en liten p15.

DrPepper
P25
Medlem

9 juli 2011 17:41 | #11 DrPepper

vissa p12 är ju allmänt jobbiga tex på xboxet Du fuskar, din mamma med kebab osv....... xd

Borttagen medlem

9 juli 2011 17:42 | #12 Avslutat konto

jag vet inte om jag är omogen eller inte jag har redan 4 eller 5 finnar men dem är så små så dem synns knappt man jag är väl inte omogen eller? i min klass som jag slutade buhu smile så sa alla att vi var dem bästa 6:orna till och med på en klass resa sa alla som jobbade det där och at dem ville ha oss kvar minst en vecka till Jarlaberg 1998 6:or FTW

Borttagen medlem

9 juli 2011 17:44 | #13 Avslutat konto

Skrivet av Fr3dMaN View Post
vissa p12 är ju allmänt jobbiga tex på xboxet Du fuskar, din mamma med kebab osv....... xd

haha ja det hör jag alla typ Han boostar, din mamma sköt mig , HAHA DU FICK INTE DIN CARE PAGAGE om man är precis i slutet på S&D och använder den så där alla i andra laget eller i en Demoliy´tion

agenx0
P23
Medlem

9 juli 2011 17:51 | #14 agenx0

Skrivet av Axiom View Post
Det säger alla.

"Det är fel på dom, men jag är bra." Typiskt självgott uttryck som en p12:a kan rapa ur sig.

idiot som tror alla 12 årinqar är dumma vad e det med er det är ju ni som är omogna som säger så din jävla mobbare som tror du är cool och bättre din själviska jävla apa

GoldBeast
P35
Medlem

9 juli 2011 17:54 | #15 GoldBeast

Skrivet av Chap View Post
jag vet inte om jag är omogen eller inte jag har redan 4 eller 5 finnar men dem är så små så dem synns knappt man jag är väl inte omogen eller? i min klass som jag slutade buhu smile så sa alla att vi var dem bästa 6:orna till och med på en klass resa sa alla som jobbade det där och at dem ville ha oss kvar minst en vecka till Jarlaberg 1998 6:or FTW

Snälla...

agenx0
P23
Medlem

9 juli 2011 18:00 | #16 agenx0

tänkt om någon här som är över 12 och har en bror eller syster som är 12 då hatar ni ju dom för dom är ju p12:or

Borttagen medlem

9 juli 2011 18:02 | #17 Avslutat konto

tänkt om någon här som är över 12 och har en bror eller syster som är 12 då hatar ni ju dom för dom är ju p12:or

jag hatar min brorsa endå

Borttagen medlem

9 juli 2011 18:07 | #18 Avslutat konto

Det säger alla.
idiot som tror alla 12 årinqar är dumma vad e det med er det är ju ni som är omogna som säger så din jävla mobbare som tror du är cool och bättre din själviska jävla apa

Du p12-stämplade just dig själv, bra jobbat! smile

agenx0
P23
Medlem

9 juli 2011 18:53 | #19 agenx0

Det säger alla. "Det är fel på dom, men jag är bra." Typiskt självgott uttryck som en p12:a kan rapa ur sig.

bara för det lilla tål du inte ett skit du är ju 3 årings stämplad

Newfag
P25
Medlem

9 juli 2011 19:00 | #20 Newfag

Det säger alla. "Det är fel på dom, men jag är bra." Typiskt självgott uttryck som en p12:a kan rapa ur sig.
bara för det lilla tål du inte ett skit du är ju 3 årings stämplad

Dubbel P12-stämpel.

1 2 3 4 5

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.