Ryan Dunn
20 juni 2011 17:36 | #2 Babatunde
Både Ryan Dunn och Clarence Clemons på så kort tid...fan alltså. R.I.P !
20 juni 2011 19:28 | #3 Genialisk
On June 20, 2011 at approximately 3:30 a.m. EDT, Dunn died in a car crash in West Goshen Township, Pennsylvania. [wikipedia]
Jackass-stjärnan Ryan Dunn död [aftonbladet]
Skådespelaren Ryan Dunn, mest känd från Jackass-filmerna, avled i en bilolycka tidigt under måndagsmorgonen, lokal tid. Han blev 34 år, skriver The Guardian.
Det finns väldigt många källor som säger samma sak. April Margera har gått ut i pressen och sagt det. Det står överallt.
20 juni 2011 20:19 | #6 Capital
Obvious troll is obvious. Varför har du inte blivit bannad än?
20 juni 2011 21:31 | #9 Klarinettfett
Jag har hört att han var full och körde i 180km/h. Om det är sant så förtjänade han det...
20 juni 2011 21:46 | #10 cyberghost
Ingen förtjänar något sånt även om den är full. Så tycker jag iaf. Sen om han skulle dödat nån annan trafikant så skulle jag kanske tyckt att de va lite rätt åt han..
20 juni 2011 21:49 | #11 erikbanan
Ingen förtjänar något sånt även om den är full. Så tycker jag iaf. Sen om han skulle dödat nån annan trafikant så skulle jag kanske tyckt att de va lite rätt åt han..
vrf de?
20 juni 2011 22:11 | #12 Klarinettfett
"An unidentified occupant of the vehicle was also found dead at the scene. WKST-FM reported that both men had suffered severe burns; Dunn was reportedly identified by his tattoos and facial hair."
Han dödade inte bara sig själv.
Det var rätt åt honom, att köra när man är full är bara idiotiskt. Att sedan också köra i 180km/h är mer eller mindre efterblivet.
20 juni 2011 22:22 | #13 cyberghost
"An unidentified occupant of the vehicle was also found dead at the scene. WKST-FM reported that both men had suffered severe burns; Dunn was reportedly identified by his tattoos and facial hair."
Det var rätt åt honom, att köra när man är full är bara idiotiskt. Att sedan också köra i 180km/h är mer eller mindre efterblivet.
Personen/personerna han döda, satt dom i bilen han körde?
20 juni 2011 22:27 | #14 Klarinettfett
Som jag har förstått det, ja.
20 juni 2011 22:32 | #15 cyberghost
Inte för att jag försöker försvara han men, borde inte personerna sagt att han ska köra lite lugnare egentligen?
20 juni 2011 22:47 | #16 Klarinettfett
Inte för att jag försöker försvara han men, borde inte personerna sagt att han ska köra lite lugnare egentligen?
Och hur vet du att han inte gjorde det? Var du där? Det är omöjligt för oss att veta om han gjorde det.
20 juni 2011 22:50 | #17 cyberghost
Sen är det oftast så att han kan ha kört i 100, men nästa person som fick reda på det tyckte det va häftigare med 110 osv.
20 juni 2011 23:15 | #18 Klarinettfett
Jag...Tvekar på det. Jag tror att jag läste det i en nyhetsartikel eller något dylikt, jag är inte säker.
20 juni 2011 23:23 | #19 Avslutat konto
Men! Han var ju bäst >;
23 juni 2011 17:48 | #20 lisen1
blir irriterad att det finns så många grupper på facebook : r.i.p ryan dunn. o varenda tidning skriver det.
visst det är en stor grej att han gått bort. men tänk på familjen. inte så kul att inte kunna vara på en enda sida på internet utan att de står o inte kunna gå utanför huset
P30
Medlem
20 juni 2011 17:31 | #1 Genialisk
Det är helt ofattbart och sorgligt att Jackass-stjärnan Ryan Dunn avlidit i en bilolycka. Finner detta som en tragisk händelse som definitivt kommer få mig att må dåligt i en lång tid framöver. Vila i frid Ryan.