Kommer jorden gå under?

1 2
LordDante
P28
Medlem

21 maj 2011 14:19 | #21 LordDante

Skrivet av ellie96 View Post
asså enligt mina kompisar så skulle den gå under om 15 h men om det skulle varit sant så hade vi ju redan märkt av något nu, dvs. om jorden skulle gå under med naturkatastrofer:O
men iaf NI KAN VARA LUGNA, JORDEN KMR INTE GÅ UNDER PÅ MÅÅÅÅNGA MILJONER ÅR!!;)

Beror på hur den går under, de mest troliga är; kärnvapenkrig - Tror inte USA har några sådana konflikter atm... En meteorit som kraschar in i jorden - Inte hört nått om något sådant, ett svart hål som slukar jorden - Har vi en kollapsande supernova i närheten? Eller att solen bestämmer sig för att dö, men det kommer ta ett par miljoner år från att den börjar till att jorden går under...

FrJans
P28
Medlem

21 maj 2011 14:30 | #22 FrJans

Jordbävning är jordens undergång denna gång.

LordDante
P28
Medlem

21 maj 2011 14:33 | #23 LordDante

Skrivet av FrJans View Post
Jordbävning är jordens undergång, alla gravar kommer öppnas när Jesus återvänder, enligt Bibeln och pastorn
som spred ut om jordens undergång.
vem fan tror på en 80 årig mentalt störd gammal gubbe? :)

Hur kan en planet gå under av att det stelnade lagret runt den fortfarande flytande kärnan utsätts för spänningar och skakar lite?

FrJans
P28
Medlem

21 maj 2011 14:37 | #24 FrJans

Skrivet av LordDante
Skrivet av FrJans
Jordbävning är jordens undergång, alla gravar kommer öppnas när Jesus återvänder, enligt Bibeln och pastorn som spred ut om jordens undergång.
vem fan tror på en 80 årig mentalt störd gammal gubbe? :)
Hur kan en planet gå under av att det stelnade lagret runt den fortfarande flytande kärnan utsätts för spänningar och skakar lite?

just därför kommer jorden inte gå under idag!

LordDante
P28
Medlem

21 maj 2011 14:38 | #25 LordDante

Skrivet av FrJans View Post
Skrivet av LordDante
Skrivet av FrJans
Jordbävning är jordens undergång, alla gravar kommer öppnas när Jesus återvänder, enligt Bibeln och pastorn som spred ut om jordens undergång. vem fan tror på en 80 årig mentalt störd gammal gubbe? :)

just därför kommer jorden inte gå under idag!

Varför ens försöka om din teori är omöjlig...

AnArchoz
P28
Medlem

21 maj 2011 15:35 | #26 AnArchoz

Ingen har ens sagt att jorden går under idag. Idag är DOMEDAGEN. Inte jordens UNDERGÅNG. Snälla, sök upp det ni pratar om.

PerkyPug
P28
Medlem

22 maj 2011 00:36 | #27 PerkyPug

hade gärna strypit ijäl den jäveln som hittade på allt tramset om jordens domedag, varför skulle gud straffa människan egentligen?

LordDante
P28
Medlem

22 maj 2011 00:43 | #28 LordDante

Varför skulle han inte det? Om vi bortser från att han antagligen inte finns...

DrPepper
P25
Medlem

22 maj 2011 00:44 | #29 DrPepper

Forskarna säger ju att om ca 60 år så kommer livet utplånas om vi inte gör något åt allt giftigt vi människor släpper ut.

DavyJones
P30
Medlem

22 maj 2011 00:48 | #30 DavyJones

hmm det är den 22 idag och inget hände...

Axlot109
P24
Medlem

22 maj 2011 09:07 | #31 Axlot109

Det läskiga är ju att det faktiskt var en liten jordbävning på Island igår 0_0 Men som alla förståndliga människor fattar jag ju att detta är SKITSNACK

itwillburn
P28
Medlem

22 maj 2011 09:57 | #32 itwillburn

Skrivet av Axlot109 View Post
Det läskiga är ju att det faktiskt var en liten jordbävning på Island igår 0_0 Men som alla förståndliga människor fattar jag ju att detta är SKITSNACK

Läskigt? Jordbävningar inträffar flera gånger VARJE dag över hela världen, så självklart inträffade det också samma dag som"domedagen"...

HammerAndSickle
P28
Medlem

22 maj 2011 10:14 | #33 HammerAndSickle

Jag börjar undra om Harold Camping kanske inte ens trodde på det själv utan bara är ett förbannat smart affärsman.

_Krezy_
F23
Medlem

28 maj 2011 13:53 | #34 _Krezy_

Det ända som hände var vulkanutbrottet och jordbevningen på island men den var redan för bered :)

MadHatter
P29
Medlem

28 maj 2011 13:58 | #35 MadHatter

No, Mr. Rapture no here.

IronyFist
P31
Medlem

28 maj 2011 14:17 | #36 IronyFist

Skrivet av HammerAndSickle View Post
Jag börjar undra om Harold Camping kanske inte ens trodde på det själv utan bara är ett förbannat smart affärsman.

Jag har funderat på samma sak faktiskt o.O

Atleastsomeone
P27
Medlem

2 juni 2011 22:32 | #37 Atleastsomeone

Vem vet när en stor asteroid träffar jorden, kan hända när som helst. Men globala uppvärmningens följder = bullshit. Det har alltid hänt fullt med jordbävningar och vulkanutbrott och varierande temperatur och kommer troligtvis fortsätta så länge det går. Det är bara medierna som gjort oss paranoida-

Thenewplayer
F28
Medlem

2 juli 2012 20:58 | #38 Thenewplayer

Nej, jag tror inte på det där.

Gör du det då, [url=../profil.html?user=l0stm4n]l0stm4n[/url] ?

Thenewplayer
F28
Medlem

25 januari 2014 18:35 | #39 Thenewplayer

Who the fuck cares about that bullshit!

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.