töja örongen

lisen1
P28
Medlem

7 mars 2011 01:08 | #1 lisen1

Hejsan, ja har sökt här på sajten om hur man töjer öronen, men har inte hittat rätt än. så ja skapar en tråd själv. jag har tänkt att töja till 10mm, men undrar hur det är man börjar? har dock inte tagit hål i öronen än, men finns det något sätt då så det kan gå fortare? har vart ute på olika sidor dom säljer töjsmycken, men finns bara ungefär 4mm, känns som de e för stort o börja med tycker.
v'ldigt tacksam för svar! =)

Zekke
P28
Medlem

7 mars 2011 10:26 | #2 Zekke

off topic lite så jag kan få en blick på vad det är du vill. Varför ska man töja öronen? och vad äre man töjer? töjer man öronsniben för att man ska kunna få in större Örhängen? Min flickvän håller på och töjer öronen men jag förstår inte varför och vad det ska vara bra för? ;P

Tomten1991
P32
Medlem

7 mars 2011 10:44 | #3 Tomten1991

Det är bara att börja från första hålet på 1mm eller vad det är o töja upp till 10mm steg för steg, öka en o en millimeter, du kan hoppa över nån millimeter med när du ska töja, men det kommer dock att göra ondare.

person
P30
Medlem

7 mars 2011 11:35 | #4 person

det är hemskt fult, och kommer vara ute om 5 år (det är redan det i så gott som alla kretsar).

men annars kanske du ska ta kontakt med någon som är "expert" på området.

PerkyPug
P29
Medlem

7 mars 2011 15:30 | #5 PerkyPug

vadå töja öronen:p??

Sarkasm
P28
Medlem
IronyFist
P32
Medlem

7 mars 2011 22:34 | #7 IronyFist

Skrivet av person View Post
det är hemskt fult, och kommer vara ute om 5 år (det är redan det i så gott som alla kretsar).

Tur att han inte känner oss punkare. Där har det alltid varit inne, där är det inne, där kommer det alltid at vara inne. Ungefär på samma sätt som att ha nitar.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.