Smartast?

1 2 3
Diablo95
P33
Medlem

2 februari 2011 21:26 | #21 Diablo95

jag vet inte vem jag tycker är smartast jag tar nog ryssland. för de har haft en massa smarta människor. de som inte tror mig kan ju kolla upp det själv. Storbritannien har också haft en del smarta människor. sen har vi da vici men det var bara en man. vi i sverige har också haft en del smarta människor. men vi har också så otroligt korkade människor här i sverige.

men jag vet vilka jag tycker är mest korkade och det är amerikaner. men det är inte deras fel det beror på att de har är hjärntvättade av sin regering(obama är nog dem bästa presidenten i usa någonsin)kolla själv filmerna:911 loose change och sicko. han som har gjort sicko är amerikan och har gjort en massa bra lärorika filmer.

Borttagen medlem

2 februari 2011 21:30 | #22 Avslutat konto

Skrivet av Diablo95 View Post
jag vet inte vem jag tycker är smartast jag tar nog ryssland. för de har haft en massa smarta människor. de som inte tror mig kan ju kolla upp det själv. Storbritannien har också haft en del smarta människor. sen har vi da vici men det var bara en man. vi i sverige har också haft en del smarta människor. men vi har också så otroligt korkade människor här i sverige.

men jag vet vilka jag tycker är mest korkade och det är amerikaner. men det är inte deras fel det beror på att de har är hjärntvättade av sin regering(obama är nog dem bästa presidenten i usa någonsin)kolla själv filmerna:911 loose change och sicko. han som har gjort sicko är amerikan och har gjort en massa bra lärorika filmer.

Jag tror USA har den en av de största studiekraven i västvärlden, folk kämpar sig in på college och sånt.

LordDante
P27
Medlem

2 februari 2011 21:47 | #23 LordDante

USA har pga. sin storlek en väldigt stor spridning, med både världseliten och bottenskrapet, men för att svara på OP's fråga så säger jag Japaner alternativt Uppsalabor. (Överdrev kanske en aning om USA, men annars så skulle retoriken vart sämre...)

montoya
P27
Medlem

2 februari 2011 22:55 | #24 montoya

Studiekraven i japan är.... nej bara galna. tror inte att någon här skulle "få" gå i ett japanskt motsvarande universitet eller knappt ens gymnasium. eller jo kanske några får gå gymnasium i japan. och den som är smartast är stephen hawking ofc

pizzaroni
P26
Medlem

3 februari 2011 04:45 | #25 pizzaroni

America, fuck yeah!

itwillburn
P28
Medlem

3 februari 2011 12:41 | #26 itwillburn

Skrivet av pizzaroni View Post
America, fuck yeah!

De flesta amerikaner är fan dumma i huvudet. En del kan inte ens peka ut sitt eget land på kartan (Faktiskt)
Japander ska det vara. Helt jävla galna inom ALLA kategorier.

Borttagen medlem

3 februari 2011 16:19 | #27 Avslutat konto

Skrivet av 3810down View Post
America, fuck yeah!

De flesta amerikaner är fan dumma i huvudet. En del kan inte ens peka ut sitt eget land på kartan (Faktiskt)

du kan nt säga att de flesta amerikaner är dumma i huvet men däremot kan man säga att de inte direkt är välutbildade.

itwillburn
P28
Medlem

3 februari 2011 18:50 | #28 itwillburn

Skrivet av anonymous1337 View Post
Skrivet av 3810down View Post
America, fuck yeah!
du kan nt säga att de flesta amerikaner är dumma i huvet men däremot kan man säga att de inte direkt är välutbildade.

Ok ok, en smärre överdrift, but still

CandyBarxD
P26
Medlem

5 februari 2011 11:53 | #29 CandyBarxD

Om jag inte har missat något så drar jag slutsatsen att ni menar genomsnittet i landet.
Där tror jag att länder såsom Kina, Indien och Thailand ligger dåligt till
Eftersom dom är fattiga och väldigt många inte har råd eller möjlighet till utbildning.

Och i Sverige tror jag ligger rätt högt, eftersom här får alla gratis utbildning osv.
Pakistan tror jag inte heller ligger så bra till, men det betyder inte att alla pakistanier är dumma.

Och har fått för mig att Europas flesta länder ligger högt upp.

Klumsy
P26
Medlem

5 februari 2011 12:13 | #30 Klumsy

Svenskar

MadHatter
P29
Medlem

5 februari 2011 13:05 | #31 MadHatter

http://gallery.recycleb.in/...sa-japan-africa-korea.png

Jag följer den här.

fulman
P22
Medlem

23 mars 2011 19:30 | #32 fulman

britter och kineser

Newfag
P25
Medlem

23 mars 2011 19:33 | #33 Newfag

Skrivet av MadHatter View Post

Jag följer den här.

Fyfan vad jag skrattade när jag såg Afrika!
1+

Borttagen medlem

23 mars 2011 20:00 | #34 Avslutat konto

japaner och kineser... dem betalar men mobilen på tex coop eller vad dems affärer nu heter... och dem här kommit längre med tekniken och dem gjör typ allt med mobilen

Drewo
P27
Medlem

24 mars 2011 22:15 | #35 Drewo

Skrivet av Chap View Post
japaner och kineser... dem betalar men mobilen på tex coop eller vad dems affärer nu heter... och dem här kommit längre med tekniken och dem gjör typ allt med mobilen

Det skulle vi kunna göra nu, Nya Nexus telefonen tror jag det var, har den funktionen

PerkyPug
P28
Medlem

13 april 2011 23:45 | #36 PerkyPug

lol som att pakistanier skulle vara smarta, titta bara på hur det ser ut där nere fyfan. Om de nu hade varit så märkvärdigt smarta hade de väl kunnat förhindra alla konflikter och löst dem på fredlig väg eller har jag fel.

Intelligent befolkning borde endå vara Kineser bode nu och tillbaka i historian de var tex först med att uppfinna kruten som uppfanns 1044;)

Bahera93
P29
Medlem

14 april 2011 20:57 | #37 Bahera93

Skrivet av MadHatter View Post

Jag följer den här.

haha, väldigt kul! :D

OT: Jag tror nog ochså svenskarna är ganska så smarta eftersom att vi har bra skolor, och gratis utbildning och så, dummaste är nog antagligen amerikanerna

person
P29
Medlem

16 april 2011 21:52 | #38 person

Skrivet av Chap View Post

Förstår inte vad det har med inteligens att göra, de är centrum för teknikutveckling men det har inget med folkets intelektuellanivå utan snarare att storaföratag har det som centrum och att staten vågar satsa.

Förövrigt vill jag inte svara på tråden då första inlägget är så dumt formulerat.

snaccer
P23
Medlem

17 april 2011 00:12 | #39 snaccer

Nordkoreaner.

bblueshadoww
F25
Medlem

17 april 2011 00:20 | #40 bblueshadoww

Japaner

1 2 3

Skriva inlägg?