Hur gör man igentligen? Jag har aldrig pussat en t

Adamlitozz
P25
Medlem

30 maj 2010 05:47 | #1 Adamlitozz

Hej jag undrar hur fan man ska göra, har aldrig pussat en tjej.. Förutom min mamma :/
Kan någon förklara seriöst hur man gör? Seriösa svar tack /mvh kile 96a

Wolfman55
P26
Medlem

30 maj 2010 08:47 | #2 Wolfman55

Om du aldrig har gjort det, men din tjej har gjort det så är det bara att säga det till henne. Hon blir säkert glad eftersom att hon blir din första. Tjejen lär dig. Det var inte längesen jag kysste en tjej första gången (och jag är 95a). Man lär sig snabbt, men tänk på att inte spänna dig, utan slappna av.

az009
P18
Medlem

30 maj 2010 10:52 | #3 az009

bara pussa på munen

johnnybingman1
P23
Medlem

30 maj 2010 19:24 | #4 johnnybingman1

Skrivet av az009 View Post
bara pussa på munen

EN P6 kan skriva sånt utan att bli äcklad :O XD ohmy

TheRealBitch
F25
Medlem

1 juni 2010 23:05 | #5 TheRealBitch

Skrivet av Wolfman55 View Post
Om du aldrig har gjort det, men din tjej har gjort det så är det bara att säga det till henne. Hon blir säkert glad eftersom att hon blir din första. Tjejen lär dig. Det var inte längesen jag kysste en tjej första gången (och jag är 95a). Man lär sig snabbt, men tänk på att inte spänna dig, utan slappna av.

jag e 96:a och har liksom inte haft någon pojkvän eller pussat någon men det kommer och det e inte svårt,men det beror på hur du menar pussa också....

AllaGillarMig
P26
Medlem

1 juni 2010 23:53 | #6 AllaGillarMig

Asså, om du menar att pussa vanligt så är det bara att röra dina läppar mot tjejens läppar, inte så svårt. Sen kan du ju träna mot en spegel. Tro mig det är enkelt när man väl gör det wink

wvwvw
P33
Medlem

2 juni 2010 00:21 | #7 wvwvw

asså det e inget du ska tänka på det kommer typ automatiskt första gången bara sätt läpparna mot hennes å sen rör dom typ sen efter ett litet tag kan du testa att röra hennes läppar me tungan typ och om hon vill kommer honockå sticka ut tungan. tänk bara på att göra de väldigt mjukt och försiktigt (y)

Ganja35
P46
Medlem

4 juni 2010 09:24 | #8 Ganja35

Funkar alltid med hjälp av hot och våld. Beror på hur du vill lösa problemet, men som sista utväg kanske det kan vara något.

carre1997
P24
Medlem

4 juni 2010 11:44 | #9 carre1997

Wvwvw har helt rätt, du behöver inte oroa dej för nånting de kmr bara :)

Pizzabagarn
P26
Medlem

8 januari 2011 11:52 | #10 Pizzabagarn

Du anar inte hur enkelt de faktids är, när du väl kysser någon kommer du inte tänka på de, de liksom bara går automatiskt ^^

Coone
P28
Medlem

8 januari 2011 14:36 | #11 Coone

Se upp så du inte blir smittad av tjejbaciller bara.

Borttagen medlem

8 januari 2011 17:37 | #12 Avslutat konto

Det är verkligen inte svårt pussa :p Bara pluta med läpparna sedan rör du dom sakta emot tjejens inte för sakta bara.

lolo31
P29
Medlem

9 januari 2011 06:54 | #13 lolo31

Skrivet av Sherlock View Post
Det är verkligen inte svårt pussa :p Bara pluta med läpparna sedan rör du dom sakta emot tjejens inte för sakta bara.

puta inte för mycket bara då ser man retarded ut. lura till dig en puss eller nåt, puta med läpparna och säg att du väntar påen puss, pussa henne på kinden och gör likadant fast räkna till ett i huvudet när du gör på läpparna eller nåt.
hångla är en annan sak det får du faktiskt lära dig, gör bara inte helikoptern ^^

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.