föräldrarproblem
11 april 2010 22:15 | #2 marabou
har ni haft sex/tänkt och ha sex? isf kan du ju säga t.ex. "men vi använder kondom om de är de ni är oroliga för" t.ex. , du kanske tycker de är pinsamt men de är väl värt de ? :p
12 april 2010 11:57 | #3 Ranger
Dina föräldrar litar inte på dig, det är bara att försöka vara så ärlig som möjligt :)
18 april 2010 22:11 | #5 greglind
vad är dom rädda ska hända som inte redan hänt om ni använder kondm säj att vi använder dubbelt om det är det som behövs eller sätter ner och prata jag hadde samma problem så jag vet
22 april 2010 18:29 | #6 Avslutat konto
ahaha vadå samma problem? du vet inte ens va en tjej är din tjockis
24 april 2010 12:44 | #7 qazero
han kanske hadde en tjej med ungeför samma kroppstorlek som han?
jag e oxå lite rund....
eller e det bara du som inte har sett större tjejer^^?
please more....help D :(
27 april 2010 20:45 | #8 Bemmadanne
är du 15?, om du nt är det säg så här te dina päron : allså kolla här ifall ni tror att jag ska ha sex med min flickvän så tror ni fel för jag vill nt ha sex än , jag är nt redo och sånt kan ni förstå det ?
säg ngt sånt liknande:P
27 april 2010 21:02 | #10 Avslutat konto
spelar det för roll om han är lite rund om sig? du vet att det är kärlek dom snackar om här inte kroppsstorlek dumma sate -.- , prata med dom! enda du kan göra i stort sett.
28 april 2010 20:43 | #12 Bemmadanne
Vi vet vi är inga IQ barn
du säg nt det, visa fattar faktiskt nt det;P
28 april 2010 21:40 | #13 schrumle
Jag har haft liknande problem men jag frågade dom litar ni på mig, dom sa självklart, och då sa jag men låt mig göra de du nu vill göra som i detta fall är träffa si flickvän, kan säga detta också, men tänk du pappa om du inte fick träffa mamma, hur skulle de gå att ni blir typ isolerade från varandra skulle du tycke de va kul? om han säger nej säg, nee juste hur tror du jag känner mig när jag inte får träffa den jag älskar?
Där har du lite hjälp, om du söger detta så lär dom förstå
och de där med att vara run spelar fan ingen roll, de är väl insidan som räknas, jag har varit tillsammans med större tjejer, absolut inget fel på dom!! insidan är det som räknas allt på utsidan är bara plus.
28 april 2010 21:51 | #14 lissa
som schrumle sa, säg nått liknande. dina föräldrar måste börja acceptera att du har flickvänner. dom kanske inte gör det? asså hur långt är det mellan er?? är det typ några mil eller mer??? :P nyfiken:) men försvara din flickvän när hon e hos dig :) och säg framför allt nått till dina päron :P
7 maj 2010 22:08 | #15 qazero
good idea^^
7 maj 2010 22:11 | #16 qazero
det e typ aas långt ja bor i trollhättan (söder om vänern) o hon i södra sverige :(
7 maj 2010 22:15 | #17 qazero
jaa...va dum ja e...att ja inte tänkt på de...
jag måste få dem o fatta..
olika päron fattar olika i olika situationer(stavning:D)
min kompis fråga sina päron om han fick åka till sin tjej bara sådär o dom sa ja bara sådär? :/
men jag tror att mina föräldrar tar det lite mer hårdare...
men ska försöka^^
7 maj 2010 22:29 | #18 henke942
Hej! Du kan ju säga till dina föräldrar att du ska använda kondom och inte ha sex förrens du är redo.
P28
Medlem
11 april 2010 20:07 | #1 qazero
hejj alla gòa människor
jag har ett problem som beror på mina föräldrar..dom släpper inte ut mig typ...
jag hade en tjej som älska mig och allt, vi va ihop i sex år och hon gorde slut för att mina föräldrar inte lät mig va där typ och hon inte ville va här hos mig....hon gorde slut, och hon sa att de va mina föräldrars fel
och nu har jag skaffat en nu och samma problem...
hon bor längre bort och jag älskar hon och hon älskar mig...
jag e rädd att de ska hända igen....
men jag förstår dom för dom vill inte att tex att jag o hon ska få barn av misstag och sånt...
och jag har inte berättat för mina föräldrar att ja o hon e ihop än bara kompisar...fast vi e ihop...försöker ta försiktigt.
så jag frågar er om råd och hjälp
och om det finns liknande situationer nån har varit på och har fixat sig ur så e jag tacksam för hjälp^^
jag vill inte förlora hon, jag och hon älskar varann skitmycket^^<333