Röka som 13 åring :S

1 2 3 4 5 6 7 8 .. 12
eksboksen
F25
Medlem

13 juli 2009 15:00 | #41 eksboksen

lul i r p12 i go pro rök 13 is cool, keep at it boy!

MattiKattila
P31
Medlem

13 juli 2009 15:11 | #42 MattiKattila

Men rök om du vill, lyssna på dig själv, om du trivs med det så fortsätt rök. men vist det e farligt, du kan ju tänka själv vad du vill göra?

Borttagen medlem

13 juli 2009 15:13 | #43 Avslutat konto

det är åldersgräns av en anledning

Jpain
P27
Medlem

13 juli 2009 15:22 | #44 Jpain

jag gör det... men när jag börja gjorde jag det för kompis dtryket men nu gör jag det för att jag tycker det är gött och beroende...

Grumbledock
P34
Medlem

13 juli 2009 15:52 | #45 Grumbledock

Man bör ej röka oavsett ålder, så är det bara... sneaky

Thaibox1994
P28
Medlem

15 juli 2009 13:43 | #46 Thaibox1994

Skrivet av YooNet View Post
Skrivet av Tedy92 View Post
har bara feströk för att få nikokick >.< vet de e korkat ...ska sluta med skitet och börja aldrig med vattenpipa det är värre än att röka cigg >.<
de innehåller inte tjära elr nikotin o man röker inte lika ofta så inte lika farligt
har bara feströk för att få nikokick >.< vet de e korkat ...ska sluta med skitet och börja aldrig med vattenpipa det är värre än att röka cigg >.<
de innehåller inte tjära elr nikotin o man röker inte lika ofta så inte lika farligt

Klart vattenpipa inehåller nikotin...

Borttagen medlem

15 juli 2009 13:48 | #47 Avslutat konto

det är är loosers som röker

Mystery
P30
Medlem

15 juli 2009 13:50 | #48 Mystery

Skrivet av Thaibox1994 View Post

Det behöver den inte ha.

Nukke
P27
Medlem

15 juli 2009 13:59 | #49 Nukke

Jag (rökte o snusade på ettan till 5:an)Då menar ja inte att jag var beronde ja rökte typ nån gång per dag. sen på 5:an började ja röka hela tiden o skaffa ciggs coolt vah? :D Men nu har jag varit rökfri från 12 januari :D Försök att sluta så snabbt du kan it's best for u :D

Btw Har läst lite här alla verkar ju tro att man måste dö bara för att man röker det blir större risk att få sjukdomar och sånt de betyder inte att de är döden att röka^^
OVER&OUT!

nomoretears
F30
Medlem

16 juli 2009 15:08 | #50 nomoretears

Skrivet av Thaibox1994 View Post

De finns nikotinfri tobak faktiskt

exit
P38
Moderator

16 juli 2009 15:13 | #51 exit

Skrivet av Nukke View Post
Jag (rökte o snusade på ettan till 5:an)Då menar ja inte att jag var beronde ja rökte typ nån gång per dag. sen på 5:an började ja röka hela tiden o skaffa ciggs coolt vah? :D Men nu har jag varit rökfri från 12 januari :D Försök att sluta så snabbt du kan it's best for u :D
Btw Har läst lite här alla verkar ju tro att man måste dö bara för att man röker det blir större risk att få sjukdomar och sånt de betyder inte att de är döden att röka^^
OVER&OUT!

Varannan rökare dör av sitt missbruk, resten har försämrat lukt- och smaksinne, sämre hälsa, sämre kondition, sämre ekonomi och helt enkelt sämre liv.

Borttagen medlem

16 juli 2009 15:15 | #52 Avslutat konto

Skrivet av exit View Post
Varannan rökare dör av sitt missbruk, resten har försämrat lukt- och smaksinne, sämre hälsa, sämre kondition, sämre ekonomi och helt enkelt sämre liv.

sämre liv enligt dig kanske men om man gillar och röka så kanske man tycker att det är värt det

sinnez
P33
Medlem

16 juli 2009 15:17 | #53 sinnez

röka om ni vill annars skit i det, svårt eller ?

shsimon
P29
Medlem

16 juli 2009 16:15 | #54 shsimon

ja röker ... men jag började mest för att jag var så jävla trött på livet och ville att de skulle sluta så fort som möjligt... började nog när ja va typ 13... vet inte hur de e för dig.. men de är ofta en anledning till vrf man börjar... ja skiter i va folk säger.. kalla mig tönt lr vafan ni vill... men ja röker inte för att vara "cool"...

knox
P30
Medlem

16 juli 2009 16:23 | #55 knox

Skrivet av johan4747 View Post
sämre liv enligt dig kanske men om man gillar och röka så kanske man tycker att det är värt det

Bara för att man gillar att röka så betyder det inte att man inte får sämre lukt- smaksinne mm. Därför tycker jag att det inte finns någon som helst anledning att röka. Tycker att det är så idiotiskt!

PangarN
P27
Medlem

16 juli 2009 17:47 | #56 PangarN

Om man röker betalar man för att dö snabbare ;o ?

Borttagen medlem

16 juli 2009 18:18 | #57 Avslutat konto

Skrivet av knox View Post
Skrivet av johan4747 View Post

Bara för att man gillar att röka så betyder det inte att man inte får sämre lukt- smaksinne mm. Därför tycker jag att det inte finns någon som helst anledning att röka. Tycker att det är så idiotiskt!

jo visst men jag tycker inte att man ska säga att man får ett sämre liv för det är ju upp till var och en att bästämma vad man själv tycker är "sämre"

Borttagen medlem

25 juli 2009 04:57 | #58 Avslutat konto

det är 4 stcken i våran klass som röker och dom har dålg kondis iallafall!
Jag tycker iallafall att du ska sluta röka, det är ju bara korkat att röka.
Släck den för alltid! Du ska se att du börjar må bättre om du slutar att röka.

cocacolaforlife
P31
Medlem

25 juli 2009 07:38 | #59 cocacolaforlife

Är så jävla trött på alla hälsofjantar. Jag röker, och tänker inte sluta. Visst, man kanske dör några år tidigare, men vem fan vill leva när man är 80? Inte jag iallafall. Då lever jag hellre ett roligt liv. Sen att folk säger att det är dyrt och slöseri med pengar? Det är ju knappast så att dom som inte röker lägger en femtiolapp om dagen på ett bord och väntar till slutet av veckan och sedan tar pengarna och tänker "Vilken tur att jag inte röker, nu har jag 350kr som jag kan ha kul för! HURRA!) Man lägger dom 350 kronorna på annan skit istället. Tänk till lite för fan.

Borttagen medlem

25 juli 2009 08:39 | #60 Avslutat konto

rök mer än aldrig för bara, det dör du inte av

1 2 3 4 5 6 7 8 .. 12

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.