Bustips

1 2 3 4
mixa2
F27
Medlem

13 februari 2009 21:04 | #1 mixa2

Det finns säkert miljoner av såna här trådar någon stans, men jag orkar inte kolla.
Det är så att jag och någr polare ska slagga hos en vän, och vi tänkte busa lite med henne när hon sov ^^

Vi har bestämt att rita henne lite, "lite", i ansiktet och så, men vi vill kunna hitta på något mer kul ^^
Våra små ärtor fungerar inte så bra, men jag är säker på att ni kan hjälpa mig? (AA)

Borttagen medlem

13 februari 2009 21:07 | #2 Avslutat konto

lyft in henne i ett annat rum =)

Borttagen medlem

13 februari 2009 21:10 | #3 Avslutat konto

he nått äckligt i handen på hon och då tar ni en fjäder i ansiktet på hon och så kliar hon sig i ansiktet med handen som ni het nått äckligt i !!

mixa2
F27
Medlem

13 februari 2009 21:26 | #4 mixa2

skitbra :D
Någon som har nått mer? (=

Borttagen medlem

13 februari 2009 21:38 | #5 Avslutat konto

lägg handen i varmt vatten ( då kissar man på sig) moahahahaha (har inte testan.... än)

Mimsson
P26
Medlem

13 februari 2009 21:46 | #6 Mimsson

töm hennes tandkräms tub och häll i colasås elr nåt, så när hon ska borsta tänderna så tar hon det istället haha :D

Raffe
P27
Moderator

13 februari 2009 22:09 | #7 Raffe

Skrivet av Mimsson View Post
töm hennes tandkräms tub och häll i colasås elr nåt, så när hon ska borsta tänderna så tar hon det istället haha :D

Inte så ofta man borstar tänderna när man slaggar hos någon... och det skulle inte precis vara dåligt smakar ju gott iaf ^^

OT: Så har jag faktist inget spec tips men gör som trashmaster sa jag skulle bli något paff xD

Borttagen medlem

13 februari 2009 22:40 | #8 Avslutat konto

prova sätta schampo på tandborsten (du måste trycka in det så det inte syns) sen ska du låtsas som ingenting och jag lovar att hon/han får en konstig min. har själv testat det på min lillebror han fick en RIKTIGT konstig min hahahahahahaha.

nummer71
P26
Medlem

13 februari 2009 22:40 | #9 nummer71

detta kanske är dåligt men kör vattenpoker och sen när han/hon får dricka första gången så fixar ni till så hon/han får högst kort igen och när han/hon dricker igen fixar ni till osv.
mina kompisar gjorde det med mig en gång och det vart inte så kul ;)

PajnStuff
P27
Medlem

13 februari 2009 23:14 | #10 PajnStuff

Ät upp henne! mwhaha!

Babatunde
P28
Medlem

13 februari 2009 23:18 | #11 Babatunde

Vilka fega bus ni alla kommer med, hugg av henne en arm eller något, så hon blir överaskad på riktigt. "Seriöst, hjälp mig att leta efter vänsterarmen, helt borta alltså" ;D

Borttagen medlem

13 februari 2009 23:25 | #12 Avslutat konto

Gör ett hål i en nallebjörns röv, sätt på henne en strap-on och kör in den i nallens röv?

Borttagen medlem

13 februari 2009 23:41 | #13 Avslutat konto

Sätt en burk med levande kräftor bredvid sängen och låt dem krypa ut och "roa sig". När hon vaknar får hon förmodligen en trevlig överraskning ;)

Borttagen medlem

14 februari 2009 01:07 | #14 Avslutat konto

Nu vet jag :D tejpa ihop benen och bind för ögonen xD

Borttagen medlem

14 februari 2009 01:20 | #15 Avslutat konto

Amatörer, Bor ni nära en sjö så vänta tills hon somnar, sätt henne på en uppblåsbar madrass och skjut ut henne i sjön ffs! Så länge hon inte rör på sig så hamnar hon inte i vattnet,

om hon ändå gör det så får man hoppas att hon kan simma (y)

Borttagen medlem

14 februari 2009 07:16 | #16 Avslutat konto

Sätt en kudde på hennes ansikte, och pressa så hårt ni kan tills hon slutar röra sig, jag garanterar att hon får en skön sömn.

Borttagen medlem

14 februari 2009 08:10 | #17 Avslutat konto

Skrivet av Rocktrasher View Post
lägg handen i varmt vatten ( då kissar man på sig) moahahahaha (har inte testan.... än)

Du vet att de inte funkar?
Det e vetenskaplit bevisat :P

thepund
P27
Medlem

21 februari 2009 20:18 | #18 thepund

Skrivet av Croopy View Post
Sätt en kudde på hennes ansikte, och pressa så hårt ni kan tills hon slutar röra sig, jag garanterar att hon får en skön sömn.

jätte bra ide NOT

hallon
F29
Medlem

21 februari 2009 20:21 | #19 hallon

Skrivet av afeee View Post
Du vet att de inte funkar? Det e vetenskaplit bevisat :P

Måste man samla en jävla massa forskare för att fatta det?

hallon
F29
Medlem

21 februari 2009 20:21 | #20 hallon

Skrivet av afeee View Post
Du vet att de inte funkar? Det e vetenskaplit bevisat :P

Måste man samla en jävla massa forskare för att fatta det?

1 2 3 4

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.