Jag kan inte dra bak förhuden...

LeoMessi-10
P23
Medlem

27 augusti 2012 18:50 | #1 LeoMessi-10

Hej! Jag är 11 år och kan inte dra bak förhuden. Jag vill inte berätta det för min mamma elr pappa eller ngn annan... Och jag är inte i puberteten. Jag är lite orolig för jag vet inte om man måste kunna dra bak förhuden när man har sex. Någon som kan hjälpa mig?

XxxBOYxxx
P30
Medlem

27 augusti 2012 21:32 | #2 XxxBOYxxx

Hej, ta det lungt. Du behöver inte kunna dra bak förhuden förns du här nåt slutspurten på puberteten.

Du måste inte kunna dra bak förhuden när du har sex. Men om du inte kan det så är det ingen fara det blir nog bättre när du blir äldre.

Lycka till

XXXBoyXXX

xKirozeNx
P33
Medlem

27 augusti 2012 21:32 | #3 xKirozeNx

Ta en kniv och cutta bara av det om du inte har någon bedövningsmedel så kan du ta is och lägga på huden tills isen tar slut skaru få se att du inte har någon känsel sendan tar du kniven och cuttar försöiktigt någon centimeter! lycka till! och är inget troll.

Borttagen medlem

27 augusti 2012 22:48 | #4 Avslutat konto

Citat:
Citat av: xKirozeNx
Ta en kniv och cutta bara av det om du inte har någon bedövningsmedel så kan du ta is och lägga på huden tills isen tar slut skaru få se att du inte har någon känsel sendan tar du kniven och cuttar försöiktigt någon centimeter! lycka till! och är inget troll.

Gräv ett hål, kryp ner och dö i det.

LeoMessi-10
P23
Medlem

28 augusti 2012 06:43 | #5 LeoMessi-10

Citat:
Citat av: XxxBOYxxx
Hej, ta det lungt. Du behöver inte kunna dra bak förhuden förns du här nåt slutspurten på puberteten.

Du måste inte kunna dra bak förhuden när du har sex. Men om du inte kan det så är det ingen fara det blir nog bättre när du blir äldre.

Lycka till

XXXBoyXXX
Citat:
Tack! :)

joakimvonanka96
P26
Medlem

9 oktober 2012 23:44 | #6 joakimvonanka96

xKirozeNx, rös och spände mig av bara tanken =). Fast jag har ju samma problem. Är 15 år, och är mitt i puberteten

W16
P26
Medlem

10 oktober 2012 18:28 | #7 W16

testa att dra bak den försiktigt, det kan göra väldigt ont i början men efter nåra dagar så gör det inte så ont;)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.