Anime!
29 juli 2013 01:20 | #3 zerkhan
Densetsu no Yuusha no Densetsu. JoJo's Bizarre Adventure (om du klarar av stilen) är rätt fräsig också. Psycho-Pass är en höjdare av action men inte direkt någon "hjälte" som du letar i den.
29 juli 2013 01:20 | #3 zerkhan
Densetsu no Yuusha no Densetsu. JoJo's Bizarre Adventure (om du klarar av stilen) är rätt fräsig också. Psycho-Pass är en höjdare av action men inte direkt någon "hjälte" som du letar i den.
P29
Medlem
1 april 2013 16:46 | #1 smokepure
Tjenare!
Jag kollar på anime, men det får inte va vilken som helst för att den ska fastna för mig, jag tycker om till exempel:
Bleach - grym, fastna i den vid första träningen innan dem gick till soul society.
One Piece - Älskad! fastnade först för att den var så enkel, och älskar den nu eftersom den är så bra gjord. Den är också rolig till en grad att jag kan kolla om och om och om igen på scenerna.
Naruto - Första animen jag såg, och den var egentligen inte nån jag fastnade för, den har en bra handling och om man följer mangan idag så är handlingen jävligt bra.
Death Note - Riktigt cool, lite modern och bra handling, L ! :D
Fma - Egentligen har jag inte kollat på denna, förutom ett avsnitt, annars har jag läst, men ska börja kolla.
Reborn - Mycket bra! Att få se dem växa och äga ut sina fiender, värsta är att den tar slut i mangan snart.. men den är riktigt bra!
Soul Eater - Grym, kollat på den 2 gånger, vet inte hur det är nu men det var till när Maka spöade sista stora demonen, mangan har kommit mycket längre än så.
Det jag söker är anime med: Action, Komedi och som väcker känslor! (inte drama) Det ska handla om någon som man inte förväntar sig så mycket av men sedan så växer han upp igenom träning (träningen är alltid det bästa) och spöar skiten ur alla och håller sig cool :D
Söker fler, men som sagt det får inte va vilken som helst.