Är detta ovanligt?

Dovahking
P22
Medlem

14 maj 2012 20:39 | #1 Dovahking

Nu på senare tiden har jag fått många blackouts.. här om dan svimmade jag nästan medans jag cyklade, allt blev svart och tappade kontrollen över mig själv, och flög över styret.. det har blivit ganska jobbigt nu.. har detta ca 2 gnr om dan. Det har börjat blivit mer våldsamt nu.. För cirka ett halvår sedan så vart det bara så att allt börjar mörkna och jag blir yr, nu är det mer att allt blir svart och jag faller ner på golvet och "Vaknar upp" efter 5 sekunder.. Det jag undrar är om detta är vanligt bland andra, eller om det är bara jag.. Tack på förhand!

anonymapojken
P24
Medlem

14 maj 2012 21:11 | #2 anonymapojken

hej ! jag tror inte att detta är så bra du ska nog kontakta dina föräldrar omedelbart. och sedan kontakta en doktor. eller se till att komma i kontakt med ett sjukhus.

puq123
P38
Medlem

14 maj 2012 21:27 | #3 puq123

Låter som epilepsi till mig. Min kompis har det och varenda gång han har anfall så vet han inte om det själv efteråt. Han bara vaknar upp på golvet och undrar vad som hände.

niten
P30
Moderator

15 maj 2012 14:57 | #4 niten

Du borde kolla upp det med en gång..

Så du beskriver ditt problem är det troligtvis epilepsi.

Kolla upp det genast med en läkare då man kanske kan bromsa dina anfall så du slipper få större besvär..

stineingmann
F31
Medlem

13 september 2013 10:39 | #5 stineingmann

Det är överhuvudet inte vanligt. Det låter som ett seriöst problem du borde kolla upp med läkaren.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.