Sträckt magmuskel?

EmmziLY
F25
Medlem

8 oktober 2012 19:04 | #1 EmmziLY

HejHej.. Jag har lite ont i sidan av magen, tvivlar på att det är blindtarmen som spökar... För har däremot ingen feber eller inget illamående heller. Detta har pågått i 3-4 dagar nu, ungefär. Det började med att jag satte mig i morsans bil och var påväg hem från skolan, en fredag, när jag kände att det började smärta i sidan av magen. Jag tänkte såklart: "Jahapp, blindtarmen nu då...?". Jag sa åt mamma och visade stället vars det gjorde ont. Och hon svarade att det inte kan vara blindtarmen eller något allvarligt.

Det fortsatte att göra ont ett tag, lite lättare kändes smärtan. Och nu idag, måndag, känner jag att det blivit... Lite värre på höger sida av magen, ganska långt ned. Det gör ont när jag promenerar bland annat. Men man kan säga att det gör ont när jag spänner magen.

Ni vet, när man till exempel ligger ned på golvet (på rygg) och är påväg att sätta sig, så blir det ju bucklan mitt på magen... (Vad kallas det!?) Och 9 centimeter (UNGEFÄR) ner, på högersida av "bucklan" gör det ont... Vet någon med kunskap om det är en magmuskel som är sträckt eller liknande?

Tacksam för svar!

smokepure
P29
Medlem

8 oktober 2012 20:14 | #2 smokepure

När jag påbörjade en massa övningar för att få bort min inflamation i revbenen så skulle jag göra övningar som gav mej mer muskler i magen och i axlar/rygg, 4 dagar in efter påbörjad träning så får jag ont i sidorna på magen och trodde att det var nåt liknande men det var bara träningsverk.

Om du inte tränar eller har påbörjat en träning på senare tid, sök sjukvård då det kan vara nåt alvarligt, det är mycket bättre att ge bort lite tid på sjukhuset än att vara sjuk en längre tid.

EmmziLY
F25
Medlem

8 oktober 2012 20:26 | #3 EmmziLY

Jag har den senaste tiden haft en ganska stor del medicinska problem. Jag har inte kunnat eller orkat hålla igång desto mer. Jag har varit på besök på sjukhuset ett antal gånger dessutom. Men läkarna vet tydligen inte vad det är för något.. Så jag har fått en tid den 22 oktober till sjukhuset för vidare undersökning.

Det är inte så att det gör hiskligt ont men det känns lite.

nofearlegend
P32
Medlem

9 oktober 2012 07:25 | #4 nofearlegend

Du frågar på fel forum.

Hypnotica
P30
Medlem

9 oktober 2012 08:06 | #5 Hypnotica

Du är med barn.

EmmziLY
F25
Medlem

9 oktober 2012 18:34 | #6 EmmziLY

En sak är säkert. Jag kan inte vara med barn, din idiot. ^^

xKirozeNx
P33
Medlem

9 oktober 2012 20:49 | #7 xKirozeNx

Hypnotica är störd. Skit i honom. Skitunge irl. Husomhelst har jag sett ett tidigare inlägg från dig där du skrev att du inte kunde andas bra och hade ont på höger sidan av din patte.. Tjejen trollar du oss? :)

fireblast
P25
Medlem

10 oktober 2012 19:12 | #8 fireblast

Vänta några dagar och se om det går över annars så får du ta å ringa vårdcentralen =)

EmmziLY
F25
Medlem

10 oktober 2012 19:28 | #9 EmmziLY

Kira, varför skulle jag trolla er?

Fireblast, tack ! Men det känns faktiskt ganska bra nu ! Det var nog bara något tillfälligt för hoppningsvis ! Lättande, phew... ;)

Tacoknug
P31
Medlem

10 oktober 2012 20:08 | #10 Tacoknug

WOOOOw ont i bröstet och en "sträckt magmuskel" på Två dagar måste vara rekord!!!!!

fireblast
P25
Medlem

10 oktober 2012 20:21 | #11 fireblast

nedu, jag har blivit helvetes förkyld, vrickat foten, fått nageltrång och fått ont i armen under de senaste två dagarna :(

Tacoknug
P31
Medlem

11 oktober 2012 18:58 | #12 Tacoknug

Citat:
Citat av: fireblast
nedu, jag har blivit helvetes förkyld, vrickat foten, fått nageltrång och fått ont i armen under de senaste två dagarna :(

De va ju synd :(

EmmziLY
F25
Medlem

12 oktober 2012 16:02 | #13 EmmziLY

Citat:

Beklagar ! ):

Hypnotica
P30
Medlem

12 oktober 2012 17:48 | #14 Hypnotica

^ Du kan hålla käften.

fireblast
P25
Medlem

12 oktober 2012 20:17 | #15 fireblast

Hypnotica, dra från denna sida, ingen vill ha dig hära.

Hypnotica
P30
Medlem

12 oktober 2012 20:38 | #16 Hypnotica

Citat:
Hypnotica, dra från denna sida, ingen vill ha dig hära.

Hära? Här heter det, fuckface.

Utan mig hade forumet dött, så suck my cock niggaaa.

Hypnotica
P30
Medlem

12 oktober 2012 20:39 | #17 Hypnotica

Du är fan bara 14. Haha, idiot.
Jävla äckelcpnegerfitta.

Din mamma hälsar btw, hon har min kuk i munnen.

Hypnotica
P30
Medlem

12 oktober 2012 20:40 | #18 Hypnotica

Och din profilbild är gay as fuck.
"I miss you a lot! :((://" FAAAAAAAAAAAAAG!! go suck hot cock.

fireblast
P25
Medlem

12 oktober 2012 20:56 | #19 fireblast

din då, från yugioh som är för typ 5 åringar.

xKirozeNx
P33
Medlem

13 oktober 2012 10:42 | #20 xKirozeNx

Hahaha fireblast +1 poäng till dig, hypnotica hahahaha jävla 5 åring jag säger ju det han e dum i huvudet och är omogen, Hypnotica gå sug din dagliga kuk istället.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.