Liten?

gurra1237
P25
Medlem

26 juli 2012 00:12 | #1 gurra1237

Jag har precis fyllt 14 och min kuk e bara 10 cm vid stånd. Är det lite?
Jag har finnar, och där nere har jag hår.

gormiti100
P29
Medlem

26 juli 2012 02:15 | #2 gormiti100

snälla det finns ett 100-tal trådar som är EXAKT likadana som den här, sök innan du skapar en ny tråd! den kommer att växa mer tills du är 17-18

ville00
P23
Medlem

23 september 2012 01:35 | #3 ville00

10 cm? Tio centimeter! TIO CENTIMETER!!!!!! Tio centimeters kuk är väldigt mycket, inte bara för din ålder. Dom flesta tjejer är inte så djupa, och får bara plats med en ca 2-3-centimeters kuk. Det bästa du kan göra är att gå till ungdomsmottagningen, där kan du få mediciner som krymper din kuk till en mer hanterlig storlek.

Borttagen medlem

24 september 2012 18:50 | #4 Avslutat konto

Citat:
Citat av: ville00
10 cm? Tio centimeter! TIO CENTIMETER!!!!!! Tio centimeters kuk är väldigt mycket, inte bara för din ålder. Dom flesta tjejer är inte så djupa, och får bara plats med en ca 2-3-centimeters kuk. Det bästa du kan göra är att gå till ungdomsmottagningen, där kan du få mediciner som krymper din kuk till en mer hanterlig storlek.

Pfhahha, xD.

kregoros
P25
Medlem

26 september 2012 21:24 | #5 kregoros

Citat:
Citat av: ville00

ja man märker att årtalet på din profil stämmer iaf...

Citat:
Citat av: gurra1237

personligen tycker jag det är litet....men medelängden är ungefär 16-17 har jag för mig och dessutom räcker det med typ 10 för att "tillfredställa" en tjej oftasts sägs det...

BTW:

antingen så ljuger du om din ålder eller så är du dålig på svenska och på att utrycka dig...(enligt mig)

zz22zz
P29
Medlem

23 december 2012 00:22 | #6 zz22zz

Medellängden är inte alls 16-17 cm. Inte i seriösa undersökningar ( i mer oseriösa har man offta själv fått rapportera in sin storlek och det är vanligt att man lägger på lite extra). Där emot så är det normalt med en penis på 12-18 cm (antagligen det du menar) medans medellängden liggerpå 14,7 i vissa undersökningar och 15 i andra.

Citat:
Citat av: gurra1237

Du har något kortare än de flesta (vuxna) har men du är också bara 14 år. Har hört att kuken växer tills man är 23-25 år så du har gott om tid att växa till dig. Dessutom ska det tydligen räcka med 5 cm för att tillfredställa en kvinna så du har ingen anledning att vara orolig även om den nu inte skulle växa så mycket mer. En sak till, de flesta kvinnorna säger att det är omkretsen som är viktigast, så fokusera inte så mycket på längden.

fireblast
P25
Medlem

23 december 2012 00:44 | #7 fireblast

Ta det lungt, den blir nog längre.

Den är då längre än Jude Law's som tydligen bara är 5cm :D 100% säker källa. Flashback.org altså :)

N0BST3R
P25
Medlem
EliteSausage
P24
Medlem

4 januari 2013 21:10 | #9 EliteSausage

Tat lungt. den växer. ;)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.