Osama Är Obama
7 maj 2011 12:03 | #25 LordDante
Tycker inte ens de liknar varandra särskilt mycket, om vi bortser från att båda är humanoider med mörk hy, två ögon, en mun etc...
Kan du få fram hyfsat säkra källor på bådas längd och vikt och den är nästan exakt samma så kanske jag låter mig övertygas dock...
10 maj 2011 15:33 | #26 zerkhan
Varför börjar du helt plötsligt prata om dåliga terrorister?
Osama = terrorist, Obama = fick Nobels fredspris. Om Osama är Obama (vilket han inte är) har en terrorist fått Nobels fredspris...
10 maj 2011 16:08 | #27 MadHatter
Inte för att Obama förtjänade fredspriset, men det hör inte hemma här. Det är som Zerkhan skrev, jag tror knappast att en terrorist skulle få Nobels fredspris.
11 maj 2011 04:19 | #28 Swarley
Jag citerar South Park.."Only retards believe in conspiracy theories!"
17 maj 2011 13:05 | #30 Hagge17
Kolla på denna bild: http://www.ladda-upp.com/...lder/52698/osama-is-obama
http://www.youtube.com/watch?v=w53TMpk6QNc
http://www.dula.tv/...s-may-be-photoshopped.jpg
Eller så var militären äkta och det var en av Osamas anhängare som låsaades vara Osama han sjävl.
ELLER så var soldaten en helt vanlig amerikansk soldat (eller nja, ST6/DEVGRU är väl knappast "vanliga") som gjorde det han gör bäst, dödar terrorister.
Du har inte hört talas om CIA? FBI? NSA? Alla de där?
Sluta lek runt, din jävla clown.
17 maj 2011 13:48 | #31 Rutinerad
På med foliehatten och in i torktumlaren! Jorden kommer att gå under
17 maj 2011 14:43 | #32 MadHatter
Men det gjorde Janitor i Scrubs också, tror knappast att han sammarbetar med terrorister...
19 maj 2011 05:42 | #33 jdrfyg
Obama skickade då iväg en elitgrupp av navy seals som gjorde en felfri operation där Osama dödades..
19 maj 2011 08:55 | #34 zerkhan
ILLUMINATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMFGOMFGOMFGOMFG FATTAR DU INTE DOM LÄGGER UT LEDTRÅDAR FÖR ATT FÅ OSS ATT TRO PÅ DOM SÅ ALLA ANDRA AVFÄRDAR DOM ELLER NÅGOT ANNAT SOM LÅTER ASCOOLT!!!!!!!! KONSPIRATION FTW!!!!!!
19 maj 2011 10:49 | #35 person
<span>
</span>
Det var väldigt vanligt att folk trodde att han var i Pakistan, lika så har CIA (?) haft misstankar om byggnaden i två år nu. Om Osama är Obama kunde han redan styra USA för han är president, han kunde likagärna lämna Osama som ett olöst mysterium.
23 januari 2013 21:32 | #37 mark1337
IRT: Tyvärr väldigt verklighetsfrånvänd teori. Att namnet Obama är skumt, stämmer dock. En amerikan påpekade detta för mig för några år sedan - han heter i princip: "Mubarak Hussein Osama" - som namnen på tre personer som USA betraktat som fiender. Lite research visar ganska snabbt, att president Obama precis som före detta CIA-chefen George Bush senior har kopplingar till CIA, och då främst en sydostasiatisk gren. Enligt en uppgift ska Obamas riktiga namn vara Barry Satoro. Att namnet Obama alltså inte är hans riktiga, är redan bekräftat - födelsecertifikatet som lades upp på vita husets hemsida var förfalskat på ett nästan uppenbart sätt - kanske för att provocera - the powers that be gillar att vara så¨uppenbara som möjligt som en maktdemonstration. Vi vet också att Obama INTE gick på den skola man påstått - inte en enda person på skolan från det året eller omkringliggande år känner igen Obama.
Det finns dessutom obekräftade rykten om att Obamas mor inte ska ha varit vit utan judinna, dessa rykten kan dock ännu inte styrkas tillräckligt väl för att presentera det som ett faktum.
30 januari 2013 06:31 | #38 zerkhan
<div class="quote-content">Citat av: mark1337
IRT: Tyvärr väldigt verklighetsfrånvänd teori. Att namnet Obama är skumt, stämmer dock. En amerikan påpekade detta för mig för några år sedan - han heter i princip: "Mubarak Hussein Osama" - som namnen på tre personer som USA betraktat som fiender. Lite research visar ganska snabbt, att president Obama precis som före detta CIA-chefen George Bush senior har kopplingar till CIA, och då främst en sydostasiatisk gren. Enligt en uppgift ska Obamas riktiga namn vara Barry Satoro. Att namnet Obama alltså inte är hans riktiga, är redan bekräftat - födelsecertifikatet som lades upp på vita husets hemsida var förfalskat på ett nästan uppenbart sätt - kanske för att provocera - the powers that be gillar att vara så¨uppenbara som möjligt som en maktdemonstration. Vi vet också att Obama INTE gick på den skola man påstått - inte en enda person på skolan från det året eller omkringliggande år känner igen Obama.
Det finns dessutom obekräftade rykten om att Obamas mor inte ska ha varit vit utan judinna, dessa rykten kan dock ännu inte styrkas tillräckligt väl för att presentera det som ett faktum.</div>
Du hade passat perfekt in i USA där du hade kunnat njuta av dagens "sanning" som sänds dagligen, exempel på sevärda grejer är Bill OReilly, Glenn Beck, intervjuer med Donald Trump och lite till!
PS: Kan ge dig lite hjälp på traven att lära sig källkritik, http://www.snopes.com/...hers/birthcertificate.asp
Jag sökte helt enkelt på "Obama birth certificate fake debunked" och fick fram flera alternativ, detta är ett av dom. "Debunked" är något du bör använda fler gånger, väldigt användbart ord!
P29
Medlem
7 maj 2011 07:45 | #21 Swarley
Nej för fan Madhatter nu skrämmer du mig!! Tror nog Osama teama ihop sig med Obama och Saddam Hussein och snodde din kommentar!!! Jag är fan rädd