call of duty elite
9 november 2011 22:21 | #2 vaith
Det är väll nå slags betal version. Man spelar och betalar varje månad eller nått sånt skit.
Tips: Vf köpa mw3 när bf3 är bättre :D
10 november 2011 14:15 | #3 x93x
för jag gillar inte bf och har spelat cod jätte länge och har inte tröttnat på de
10 november 2011 14:21 | #5 IronyFist
Jag gillade inte heller BF och hade spelat CoD jättelänge utan att tröttna.
Sen provade jag BF3-betan. Sen var CoD inte kul längre.
Kommer dock på ett eller annat sätt fixa MW3 så jag kan köra kampanjen för jag vill faktiskt veta hur det går för Soap och Price. Dom två och Nikolai är ärligt det enda jag saknar med CoD.
10 november 2011 17:19 | #6 vaith
Men det beror helt på vad man är intreserad av. Mw3 är ju insatsstyrkan. Bf3 är mer kriga spel (militär) med fullt av fordon.
Jag tycker själv att mw3 är exakt lika som mw2 ända skillnaden är barnona.
10 november 2011 17:32 | #7 IronyFist
Å andra sidan så är ju BF3s kampanj typ likadan som en CoDkampanj bara att man gjort om scriptade events till quicktimeevents (uppskattas!).
Men jag ska inte säga att CoD är dåliga spel, dom är bra på sitt sätt också, även om de skulle behöva lite förnyelse, sen CoD 4 har det ju varit exakt samma sak i fyra eller fem spel...
10 november 2011 23:26 | #8 awesome753
CoD suger en stor fet hårig balle, bara p12'iga noobs som inte vet vadfan ett riktigt spel är. Herregud! Det är ju förfan bara fullt med äckliga ungjävlar som borde dö.
10 november 2011 23:30 | #9 MadHatter
När du skriver sådär så undrar man om du inte är en av de där CoD spelarna.
10 november 2011 23:31 | #10 awesome753
Luls, vart bara lite rage där haha
Men i min åsikt så är CoD dåligt.
10 november 2011 23:33 | #11 MadHatter
CoD är mindre tänk, mera intensivt.
BF är mer tänk, strategi, teamwork, mer avancerad styring, fordon, osv.
Föredrar BF.
Men för att svara topic. Du betalar pengar så att du får tillgång till alla kommande DLC's, till speciella evenemang och tävlingar och lite annat grejs!
10 november 2011 23:35 | #12 awesome753
Hade dom tagit bort allt bullshit såsom quickscoping, commando så hade det varit bättre. Och tex, adda mer rekyl och mer variation på vapnena.
11 november 2011 00:16 | #13 MadHatter
Quickscoping har jag inte något större problem med, skulle det vara lika svårt att sikta in med sniper som på bf så skulle inte någon köra sniper. Commando är korkat, kan inte säga emot, och mer rekyl är mer än välkommet från min part.
Nu har inte jag spelat MW3, men om painpills finns fortfarande så har jag då ett ledmotiv från att inte skaffa MW3.
13 februari 2012 13:37 | #14 NinjaDog
Nu har inte jag spelat MW3, men om painpills finns fortfarande så har jag då ett ledmotiv från att inte skaffa MW3.
Painkiller menar du :D och förresten tycker jag inte att du ska köpa elite nu för man fick med titlar och camos om man skrev in koden innan den 13 december tror jag så du får nästan inget speciellt
23 mars 2012 00:58 | #15 IIAlfie
Call Of Duty Elite är så att du kan få alla DLC gratis dock måste du betala. Men det finns en gratis version. Då kan du ändra dina klasser osv på internet!
5 oktober 2012 20:52 | #16 Poohjan
Jag är en Cod Spelar Efter typ ett år av spelande så blir det tråkigt :/ men Bf Serierna Kan man fan inte trötna på Finns gratis version av Bf3 Inte exakt som det men nästan Om ni vill ha länken :
Battlefield Play 4 free. Sök på det på Google :P
Elite är Dlc Man kan joina claner och göra färgade namn till sina klasser m.m
P27
Medlem
9 november 2011 21:58 | #1 x93x
jag undrar vad call of duty elite är för nått. jag har köpt mw3 till xboxet och då står de att man kan ladda ner de men jag vill veta lite vad de är för nått så om de e nån som vet ska kan ni ju gärna skriva lite vad de e