Allmän konst och dylikt.
17 oktober 2010 16:23 | #4 Failboat
http://filesmelt.com/dl/KossSB.40
Två bilder på mitt dammiga koss sb.40, experimenterar med min trälåda till datorbord :P
17 oktober 2010 16:30 | #6 Failboat
Stort tack till dig lord.
Lite konstruktiv kritik skulle dock inte vara fel.
12 november 2010 17:06 | #11 Failboat
Fins en hel del "fel" på de flesta bilder om jag ska vara ärlig.
20 januari 2011 18:47 | #12 Failboat
Ett utav mina första försök till att måla I anime stilen. Det är en(ett?) request från en utav mina polare, karaktären är en OC, fortfarande WIP, obv.
feedback please thank you.
23 januari 2011 16:59 | #13 lolicon
Tråkigt att ingen postar i tråden :C
Jag var uttråkad medans failboat var borta, och kladdade ihop en fanart på hans OC "Rena".
Jag är verkligen inte bra på att hantera ett ritbord til ldatorn, mina linjer blir aldrig lika bra som failboats :C
Här har ni hans OC
http://puu.sh/M4y
25 januari 2011 19:27 | #16 Failboat
Kompis till mig "requestade" en sketch utav Pachira.
Fortfarande WIP.
25 januari 2011 21:55 | #19 Failboat
Kanske lite tydligare näsa, och lite starkare kontrast på byst-delen hade kanske varit snyggare
Mjo, näsan och munnen borde egentligen bytas ut helt, jag försökte helt enkelt bli klar så fort som möjligt, men mer kontrast på själva byst-delen har du rätt i ja, den ska nästan vara svart om man ska följa samma färg som "Pachira" egentligen har på den.
Stort tack för att du iallafall gav lite kritik, uppskattas väldigt mycket.
25 januari 2011 22:09 | #20 Avslutat konto
Mjo, näsan och munnen borde egentligen bytas ut helt, jag försökte helt enkelt bli klar så fort som möjligt, men mer kontrast på själva byst-delen har du rätt i ja, den ska nästan vara svart om man ska följa samma färg som "Pachira" egentligen har på den.
Stort tack för att du iallafall gav lite kritik, uppskattas väldigt mycket.
Är helt grön på området så sade bara vad jag som random tyckte. Helhetsomdömet är ju att det är en bra bild
P29
Medlem
16 oktober 2010 19:42 | #1 Failboat
Skit i alla mina tidigare poster i denna tråden, skulle gärna ha lite feedback på det jag gör i anime stilen.
Meningen med den här tråden är enkel, dela med dig utav det du har skapat. Det kan vara allt möjligt, photoshop, fotografier e.t.c
Tänk på att förvänta dig kritik på det du postar här, vilket delvis är vitsen med själv tråden. Konst behöver oftast inte alltid följa riktlinjer, men det finns vissa saker som ser bra ut, och andra som inte gör det. Starta helst inget löjligt bråk bara eftersom du själv tycker att det ser bra ut. Om du ska posta det här, då bör du iallafall tåla lite kritik.