hjälp om gta4?

empty
P30
Medlem

25 december 2008 15:14 | #1 empty

undrar om det finns någon trevlig själ som har någon idé på vad det kan vara för fel när jag ska installera mitt gta4. jag har instalerat socialclub. men när jag börjar på själva spelet kommer jag inte långt försen det kommer upp "you system is not incompatible with %p." "please follow the link below for more information". men det finns ingen länk ? ;S

waxi
P32
Medlem

25 december 2008 15:40 | #2 waxi

kankse för dålig dator?.. Tyvär så är gta 4 jätte dåligt optimerat till pc.. :/ Så många har problem med det se om du kan få ner uppdateringar så ska det lösa lite problem. Jag har en hyffsat bra dator men kan bara köra på lägsta på allt förutom upplösningen

empty
P30
Medlem

25 december 2008 15:49 | #3 empty

Skrivet av waxi View Post
kankse för dålig dator?.. Tyvär så är gta 4 jätte dåligt optimerat till pc.. :/ Så många har problem med det se om du kan få ner uppdateringar så ska det lösa lite problem. Jag har en hyffsat bra dator men kan bara köra på lägsta på allt förutom upplösningen

tror icke det är problemt, enligt can you run it klarar jag allt på rekomended utom ramminnet,har 2 gig, man behöver 2,5. resten klarade jag. vad skulle det vbara flr uppdateringar då, har senaste drivrutiner, och alla windows update saker.

Dometros
P32
Medlem

25 december 2008 15:59 | #4 Dometros

Du sitter på Vista eller XP?

Om du sitter på XP så måste du ha SP 3

och vista måste du ha sp

empty
P30
Medlem

25 december 2008 16:01 | #5 empty

Skrivet av Dometros View Post
Du sitter på Vista eller XP?
Om du sitter på XP så måste du ha SP 3

och vista måste du ha sp

jag kör vista, är du säker på att det är problemet ? :D jag är dock inte så insatt i detta så hur fixar man ? ^^

Dometros
P32
Medlem

25 december 2008 16:01 | #6 Dometros

Skrivet av ingetvettigtnamn View Post
jag kör vista, är du säker på att det är problemet ? :D jag är dock inte så insatt i detta så hur fixar man ? ^^

100% Ladda hem Servicepack 1 genom microsoft update eller vad det heter

Ändrat: 2008-12-25 16:02:16

empty
P30
Medlem

25 december 2008 16:20 | #7 empty

Skrivet av Dometros View Post
100% Ladda hem Servicepack 1 genom microsoft update eller vad det heter
Ändrat: 2008-12-25 16:02:16

tack hoppas det funkar! :D btw, antar att sercispcket är gratis ?

p00rdetektiven
P28
Medlem

28 december 2008 02:04 | #8 p00rdetektiven

ingetvettigtnamn .... det är system som är felet här. på xp måste man köra med sp 3
och vista sp 1

Jag ladda ner detta och spelade det... men gta känslan har verkligen försvunnit nu...
känns som man sitter och spelar framför en xbox elr ps..

Kakaff
P29
Medlem

28 december 2008 02:09 | #9 Kakaff

GTA 4 till pc suger get.... Enligt Can you run it? så får ja max på recommended endå så laggar spelet tack vare att det är så dåligt gjort till dator

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.