Söker bra film :)
8 september 2011 18:26 | #4 Misshanna
Limitless som jag skrev i en annan tråd, jätte bra film verkligen! ett måste :)
8 september 2011 18:34 | #5 BlackMan
du är galen i den va?
och ja den var bra
8 september 2011 20:30 | #6 Dovahking
Åh herregud vad glad jag blir när alla skriver :D TACK!! ska kolla upp filmerna nu :)
8 september 2011 20:36 | #7 Dovahking
och när jag ändå e här så undrar jag vad den här filmen heter (Om nån vet :) Det handlar om frun "kidnappar" sin make genom att tejpa fast han i en toalett tills han erkände att han verkligen älskade henne den hette nåt med "moonlight"...........nånting... :) tacksam för svar :)
8 september 2011 20:37 | #8 Lillavargen
The mist, rouge assasin, the hitcher, reno 911 the movie, terminator 2.
8 september 2011 20:50 | #9 thij
En skit bra film är Russian sub men den är bort tagen från ner laddnings sidor för att ryssland har stämt dem annars skulle det vara grymt se the troll hunters istält grym film
8 september 2011 20:55 | #10 Master_Chief_150
Unknown, the husk lol, deep fear, captain america ;o, X-men first class, drive angry, i spit on your grave, starship troopers, american pie, black death, halloween, the texas chainsaw massacre, lotr ;o, Saw, Priest <3, ironman, Salt, sex drive, observe and report, eurotrip, prince of persia the sands of time, clash of the titans, the possession of david oreilly, just my luck, zombieland, resident evil afterlife, robocop 3 <3 , battle los angeles, centurion, faster, jurassic park, die hard, machete, season of the witch, sniper reloaded, age of heroes, source code, the book of eli, the town, the bank job,wanted, batman the dark knight, G.I joe rise of cobra, huset vid vägens ände, the 13th warrior, robin hood, midnight chronicles, the expendables, star wars.... kanske räcker...
det var inte en men aja ^^
5 oktober 2011 20:52 | #13 Dovahking
jo jag har hört talats om den.....det är väll om en alien??.... :D
5 oktober 2011 21:45 | #14 Talangscout
Get him to the greek, pineapple express, source code, baksmällan, disturbia.
8 oktober 2011 21:06 | #17 Dovahking
alla ni som tipsade filmen limitless...... TACK! såg klart den för typ 5 minuter sen grymt bra! =)
11 oktober 2011 17:47 | #19 KornTheDestroyer
BRAIN DEAD, ZOMBI HOLOCAUST, ZOMBI FLESH EATERS och CITY OF THE LIVING DEAD.
P23
Medlem
8 september 2011 15:29 | #1 Dovahking
Hej jesper.nu! :) jag letar efter en bra film det kan vara vilken genre som helst ;) jag har haft en sån stor lust att se en bra film!!! :D så.........skriv nån som ni tycker e bra :>