Köpa mount/companions?

Borttagen medlem

9 juli 2011 03:33 | #1 Avslutat konto

Är det bra att köpa Mounts och companions det har ju kommit ett nytt mount eller nytt och nytt 1 månad gammal tror jag Winged guardman tror jag den heter finns i Holy och Ghost typ så är det smart att köpa det och kommer det till varenda gubbe man har eller bara till dem på en viss server eller bara till en?

lisen1
P27
Medlem

9 juli 2011 03:40 | #2 lisen1

det kommer till alla, köp köp köp, sjukt värt!

Borttagen medlem

9 juli 2011 03:56 | #3 Avslutat konto

på vilken serverar som helst och om jag gör en ny kommer mountet/petet då?

OnyxiaKing
P29
Medlem

9 juli 2011 06:59 | #4 OnyxiaKing

Ja det kommer till alla characters du har just nu och alla framtida du skapar på alla servrar.
Komplett slöseri med pengar dock, 250 kr för någonting som inte ens existerar, du kommer tröttna på + det blir den nya "trh (that retarded horse)"

Spara pengarna och köp t.ex ett nytt gamecard, tro mig jag har lärt mig det av egen erfarenhet :)

Borttagen medlem

9 juli 2011 15:22 | #5 Avslutat konto

Skrivet av OnyxiaKing View Post
Ja det kommer till alla characters du har just nu och alla framtida du skapar på alla servrar. Komplett slöseri med pengar dock, 250 kr för någonting som inte ens existerar, du kommer tröttna på + det blir den nya "trh (that retarded horse)" Spara pengarna och köp t.ex ett nytt gamecard, tro mig jag har lärt mig det av egen erfarenhet :)

jag köper inte game card pappa betalar direkt på kortet och min kompis fick en sån i present av sin pappa som också spelar WoW båda dem har den och han fick 10k g som hans pappa farmade hans pappa äger. Jag kanske ochså får ngt mount i present

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.