Wow Account Säljes 6st 85 o.o

tribute
P26
Medlem

6 juli 2011 12:48 | #1 tribute

Hej!
Jag hade tänkt att sälja mitt wow account nu så jag kan fokusera på skolan mer...
Jag har 6 styckna level 85 gubbar(läs längst ner för att se alts) alla är alliance förutom ena som är horde. Mina gubbar är på en bra server där det finns många bra pvp/pve guilds med riktigt grymma progress.. Samt så brukar de flesta pugsen i denna server vara bra också. OM du är intresserad av att köpa denna account så har du en chans att komma med i en guild som jag var med i. Guilden har 12/12+10/13 och 7/7. De kommer nog att ha full clear så småning om och börja med heroic progess.

Jag har INGA rykten som till exempel ''ninjare'' eller något liknande

Har 55k gold eller lite mer så du kommer inte behöva farma guld.

p.s Ifall du tänker göra egna pugs så skulle jag rekommendera att skapa med min paladin sen logga in med de andra gubbarna. Det säger jag för att jag har gjort många lyckade pugs med denna och många brukar joina(sist 1månad sen då jag spelade).[/i]

Jag har Binds to Account staffen(dps) och ringen som kan användas för både healing och dps, samt en lvl 51 BoA chest som är bättre än heirloom tills lvl 60. Har skelett raptor mounten och massa annat på paladinen

Så jag skriver lite kort om mina characters om någon blir intresserad:
DRUID
Druid Balance / Restoration - iLvL 363 balance gear(5 set) och 360 i healing gear (2set) samt runt 359 som feral gear.
har några 372 heroic feral gear om du tycker feral är bättre, 8/13 heroic progress

Professions: Alchemy(525) och herbalism(525)
Secondary professions: Cooking(415)

PALADIN
Paladin Retri / Holy - Ilvl 359 i retri gear(4 set) med bra progress 10/12 och halfus HC. Har iLvL 357 i healing gear och runt 355 tanking gear ifall du vill gå tank istället.

Professions: Jewelcrafing(512) och Tailoring(525)
Secondary professions: Archeology(525), fishing(370), first aid(450)

MAGE
Fire / Arcane Mage - 2 set med 356 ilvl 9/12

Professions: Tailoring(525), cooking(150), fishing(100)

HUNTER

MM / Surv Hunter - Ilvl 355 10/12 progress, har bara 1 set på den hära fast lätt att fixa om du går in i min gamla guild som jag sa det innan, de gör alt runs...
Professions: Tailoring(268)lvlade tailoring för att kunna få 1000AP på back

WARRIOR

Fury / Prot Warrior - Ilvl 354 har inte raidat med denna för det börja bli tråkigt när jag hade andra gubbar att raida med

Professions: Inga

Death Knight

Frost / Blood DK - Ilvl 351 med ingen progress för att jag inte gillade DK så mycket(finns en guild här som är med i top 20 pve progress)

Professions:
Engineering(149)

Har även 4st alts: shaman 72(full heirloom), priest 61(full heirloom), rogue 44(full heirloom), warlock 41(full heirloom)

OM NI ÄR INTRESSERADE AV ATT KÖPA ACCOUNTET SÅ KAN DU BARA HÖRA AV DIG SÅ KAN DU FÅ REDA PÅ VILKA REALM/SERVER GUBBARNA ÄR PÅ OCH SKICKA BILDER PÅ GEARE ETC :)

Borttagen medlem

6 juli 2011 12:53 | #2 Avslutat konto

Vilken realm rör det sig om?:)

tribute
P26
Medlem

6 juli 2011 12:55 | #3 tribute

Kommer prata om de andra sakerna som behövs(som tex server och armory link) om någon är intresserad av att köpa

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.