Pala nerfade som med typ 50%

1 2
MajorLenny
P26
Medlem

27 november 2010 10:22 | #1 MajorLenny

Fy fan vad paladins har blivit nerfade i cata patchen nu. Innan crittade jag (på min lvl 64) 8000 med Hammer of Wrath och nu crittar jag 4k BARA! Asså varför måste dom göra dom så jävla OP och sen bara nerfa dom totalt? Gör dom så bara för att jävlas eller!? Fan ta Blizzard!

Borttagen medlem

27 november 2010 11:13 | #2 Avslutat konto

Samma sak med mig mun Warrior i 32 cratade 1k med Shield slam och critar bara 400-600 nuconfusedmad
och min Paladin healer healar sämre (lvl 80)sneaky
och min druid healr 100 med Wild growth i stälet for 500! och han critar 2k i stälet for 2,8k!( balance/Resto lvl 61)
Men instanserna pownar!
min priest gick upp i lvl från 40-42 i Scholomance (Shadow) man lvlar så jävla snabbt i dungeon för det finns 7 questlaugh och ta i Scholomance.laugh

Man kan köpa en tabord dör det finns fly path i huvudstäder TeX Thunder bluff Org och SWwootbigsmile

Ps For The Horde!lol
[/i]

Borttagen medlem

27 november 2010 12:41 | #3 Avslutat konto

Frankyy: Med hemmer of wrath så ska man crita mycke jag va dps i lvl 10-79 sen byte jag till healer och hammer of wrath ska crita mycket för i pvp så vill man få många kills så när den har 20% liv så kommer man did och BAM han/hon är död och jag crita 5k när inte catacysm patchen var igång

majsman
P32
Medlem

27 november 2010 13:13 | #4 majsman

Skrivet av KillzYskillz View Post
Fy fan vad paladins har blivit nerfade i cata patchen nu. Innan crittade jag (på min lvl 64) 8000 med Hammer of Wrath och nu crittar jag 4k BARA! Asså varför måste dom göra dom så jävla OP och sen bara nerfa dom totalt? Gör dom så bara för att jävlas eller!? Fan ta Blizzard!

Ja. De kanske nerfade hammer för att den critar 30k på lvl 80? Du tycker att 4k dmg är för lite på lvl 60?

Och det är väll klart att de ändrar klasser och dmg fram och tillbaka nu innan cata kommer. De försöker få en bra balans. De nerfar op klasser och buffar de sämre.

Och nej. Paladin har inte blivit nerfade med 50 %. Deras melee attacker har blivit starkare och 1 spell har blivit nerfad. Lika bra som innan.

[inlägget rensad av mod på personangrepp, medlemmen bannad 5 dagar]

Borttagen medlem

27 november 2010 13:47 | #5 Avslutat konto

shit va ni gnäller...
de är inte bara pallas som blivit nerfade.
Locks fick en 12% nerf på allt inte bara typ en enda sak :S
sluta gnäll och lär er spela oavsett om de är nerfade eller inte.

kul det ska bli o slippa gnällspikar sen i cata ;)

exit
P36
Moderator

27 november 2010 14:39 | #6 exit

Tråden rensad. Tänk på att hålla en respektfull ton mot andra medlemmar för att undvika konsekvenser.

zulatomten
F30
Medlem

27 november 2010 17:13 | #7 zulatomten

Skrivet av Owlin View Post
shit va ni gnäller...
de är inte bara pallas som blivit nerfade.

Word on dat.
warriors fick allt nerfat 17% across the board. men whinar jag? nej för warrior behövde den lilla nerfen.

BTW OP dubbel tråda inte, bara omoget. För de andra, om du inte har märkt det än så har blizzard gjort paladin till en mer skill klass än var det har varit innan, nu är det istället för total faceroll till non faceroll. Tycker du att din elf eller human är inte tillräckligt bra, Levla en ny klass då.

[redigerat av mod]

Borttagen medlem

27 november 2010 17:43 | #8 Avslutat konto

there you have it!

Master_Chief_150
P29
Medlem

27 november 2010 17:57 | #9 Master_Chief_150

lol specca prot noob det är mkt bättre än noob ret :d!

zulatomten
F30
Medlem

27 november 2010 18:07 | #10 zulatomten

Skrivet av Master_Chief_150 View Post

shh scrub lock. ni om det är någon som behöver nerfen.

zulatomten
F30
Medlem

27 november 2010 19:30 | #11 zulatomten

Skrivet av zulatomten View Post
shh scrub lock. ni om det är någon som behöver nerfen.
Alot of whine, whine, whine.

Jag brydde mig ens att läsa din post för jag vet att du har för uppknullade uppfatningar om andra klasser.

Skumläste lite och ja de har redan nerfat 12% cuz detta är 4.0.3a, 4,0.3c är cata release.

Föresten om du verkligen vill att folk ska läsa dina post. Så skriv ordenkligt för fan, fan stora bokstäver halva meningen, random tecken överallt(* //$ !,), väx upp för fan, du säger att du är 18år men du skriver fan sämre när min brorsa som är 6år.

Borttagen medlem

27 november 2010 19:37 | #12 Avslutat konto

ehm, du behöver inte quick decay glyphen för ALLT blir bättre genom haste, allt tickar snabbare (hots/dots).
Innan du postar bör du iaf veta vad som är vad.

Robinsandin
P27
Medlem

27 november 2010 20:03 | #13 Robinsandin

Master_Chief, du har ingen aning om vad du snackar om va? "om man inte timeaar spell lock o alla cdss när dom har lite hp" brukar du bara trycka spell lock lite då och då eller vad....? och antar att du spelar affliction, så du kan ju inte direkt förvänta dig att kunna bursta ner en healer.

MajorLenny
P26
Medlem

27 november 2010 20:38 | #14 MajorLenny

Hur vet du att jag speccar retri? Jag e faktiskt prot.

Skrivet av zulatomten View Post
shit va ni gnäller... de är inte bara pallas som blivit nerfade.

Word on dat.
warriors fick allt nerfat 17% across the board. men whinar jag? nej för warrior behövde den lilla nerfen.

BTW OP dubbel tråda inte, bara omoget. För de andra, om du inte har märkt det än så har blizzard gjort paladin till en mer skill klass än var det har varit innan, nu är det istället för total faceroll till non faceroll. Tycker du att din bögelf eller böghuman är inte tillräckligt bra, Levla en ny klass då.

Om du anser att humans är bögar.. Är du själv en bög då också?

loodz
P24
Medlem

27 november 2010 22:21 | #15 loodz

Så du är speccad prot och whinar srsly dom kan ju fan 1 hitta en om man är i level 40-60 vet inte med lägre levels...

zulatomten
F30
Medlem

28 november 2010 01:29 | #16 zulatomten

Skrivet av KillzYskillz View Post
shit va ni gnäller... de är inte bara pallas som blivit nerfade.

Word on dat.

BTW OP dubbel tråda inte, bara omoget. För de andra, om du inte har märkt det än så har blizzard gjort paladin till en mer skill klass än var det har varit innan, nu är det istället för total faceroll till non faceroll. Tycker du att din bögelf eller böghuman är inte tillräckligt bra, Levla en ny klass då.

Om du anser att humans är bögar.. Är du själv en bög då också?
[/quote]
HAHHAAHHHAHAHAHHHAHA>.> böghuman är förklaringen hur extremt snygga Human model är i wow, sluta försök vara RP

Lagom
P28
Medlem

12 december 2010 15:24 | #17 Lagom

Men banga att ni whinar -.- noobs

Pala har ju blivit bättre, visst det krävs mer skill men om du kör rätt rotation som ret så pwnar du. Divine storm har ju blivit buffad och sista talenten i ret-tree gör så att du kan spamma divine storm med full holy power. PWND B1TCHES!

R4GE
P28
Medlem

12 december 2010 15:41 | #18 R4GE

ELLER, så kör man....Sha..wait for it....MAN!

Sina95
P26
Medlem

4 januari 2011 14:11 | #19 Sina95

pallys tror jag har varit en av dom mest hatade klasserna, men även mest älskade.
men, men... glad jag inte valde pally...
(OT)

om man ska köra shaman, så äre då inte elemental i pvp, har fan inge utility elr survivability, enhance ftw ^^

Master_Chief_150
P29
Medlem

4 januari 2011 14:13 | #20 Master_Chief_150

Skrivet av Sina95 View Post
om man ska köra shaman, så äre då inte elemental i pvp, har fan inge utility elr survivability, enhance ftw ^^

enhancess gör cp skada nu xD, och alla andra melees .. förutom ret..

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.