Recruit-a-Friend (RAF)

1 2 3
Rocknrollan
P27
Medlem

19 december 2010 16:52 | #41 Rocknrollan

Ifall det är någon som vill bli rafad, så adda ''Thingols'' på skype.
Har 80's så kan ge guld till mounts o skill osv (:

jesper943
P29
Medlem

23 december 2010 23:23 | #42 jesper943

Tja.

Undrar bara om det finns någon som funderar på att köpa world of warcraft.
Jag skulle kunna ge dig en invite, som skulle ge coola grejer till båda av oss.

3x snabbare lvling
gratis levels
summon varanda, jag har en lvl 85 som kan hjälpa med gold m.m.

Jag vill köra på twisting nether pga min 85 är där och mina polare spelar där.
Om någon är intresserad så PM:a lr skriv i tråden

Borttagen medlem

5 januari 2011 22:59 | #43 Avslutat konto

Vill RAF:a någon.

Denna RAF ser ut såhär:
Jag rekryterar dig.
Du köper spel och tid.
Vi snackar aldrig igen.

Inte massa jävla lockande erbjudanden om boost och hålla-handen-levlande.

Nice, quick and simple.

MajorLenny
P27
Medlem

5 januari 2011 23:49 | #44 MajorLenny

BÖRJA INTE MED WOW DET ÄR ETT GIFT!

haki167
P22
Medlem

16 januari 2011 14:56 | #45 haki167

Skrivet av Axiom View Post

Denna RAF ser ut såhär:
Jag rekryterar dig.
Du köper spel och tid.
Vi snackar aldrig igen.

Nice, quick and simple.

WTF? e du helt jävla dum eller? VARFÖR tror du man vill Raffa? jo för att det går snabbare att lvla+ man får mounts osv. Dumma lilla flicka

Borttagen medlem

16 januari 2011 18:25 | #46 Avslutat konto

Skrivet av haki167 View Post
Skrivet av Axiom View Post
Denna RAF ser ut såhär:
Jag rekryterar dig.
Du köper spel och tid.
Vi snackar aldrig igen.

Nice, quick and simple.

WTF? e du helt jävla dum eller? VARFÖR tror du man vill Raffa? jo för att det går snabbare att lvla+ man får mounts osv. Dumma lilla flicka

Jag är redan 85, och fokuserar enbart på en karaktär. Gief mount or GTFO

Alla vill raffa av olika anledningar, och att du använder personliga påhopp visar ju bara hur begåvad du är :P

ricky_96
P26
Medlem

6 mars 2011 20:00 | #47 ricky_96

Hej jag söker någon att raffa med, jag är den som raffar.
du behöver bara göra ett battle.net account så skickar jag dig en invite
vi får 3x så mkt exp
jag kan summona dig osv och ge dig coola saker
vi kommer spela på vilken server du vill så länge vi hinner levla upp en till lvl 60 på the maelstrom ally
och du behöver skype så vi kan prata såklart:D
Tack hej

Borttagen medlem

6 mars 2011 21:10 | #48 Avslutat konto

Skrivet av Haris123 View Post
Hej alla WoW Spelare ! Jag letar efter en person som vill RAF levla med mig. RAF levla betyder Recruit a Friend och man får 3x XP upp till lvl 60 och man kan summona varandra och så vidare. Jag Invatar dig. Så du får betala för ditt eget account KRAV * MÅSTE vara aktiva * Lirar på Vilken Server som helst * Horde * Måste ha spelat innan och veta det mesta så att levelling går fortare *JAG ÄR DEN SOM RAFFAR *Bara seriösa spelare *Ni Får välja Server,Men Om vi kör på Turalyon så kan jag skicka pengar från min main till mounts, bags osv. Vid intresse svara denna tråden =)

man måste väll gjara ett nytt acc? eller radera alla charrs för att rafa?

Jag är Horde:
alla är över 39 utom en som jag nyss gjorde den e lvl 10 shaman ench (jag raderade en 45 shaman för att gjöra en ny hehe)
mina classer och lvls (alla har dual spec utam lvl10:an):10shaman,39hunter 40 lock 45 rogue 53 priest 67-70 druid (min kompis ska hjälpa mig få 2k honor jag har 1900 senast jag va inee på den, man ska ju va bra i arena)70 mage 83 pala som är sämst och 39 warrior

MadHatter
P29
Medlem

6 mars 2011 21:16 | #49 MadHatter

Skrivet av Chap View Post
Hej alla WoW Spelare ! Jag letar efter en person som vill RAF levla med mig. RAF levla betyder Recruit a Friend och man får 3x XP upp till lvl 60 och man kan summona varandra och så vidare. Jag Invatar dig. Så du får betala för ditt eget account KRAV * MÅSTE vara aktiva * Lirar på Vilken Server som helst * Horde * Måste ha spelat innan och veta det mesta så att levelling går fortare *JAG ÄR DEN SOM RAFFAR *Bara seriösa spelare *Ni Får välja Server,Men Om vi kör på Turalyon så kan jag skicka pengar från min main till mounts, bags osv. Vid intresse svara denna tråden =)

Ja man måste göra ett nytt acc, dock kan man linka det ny accet till din mail så att man lätt kan föra över karaktären till ditt main acc.

Borttagen medlem

6 mars 2011 21:17 | #50 Avslutat konto

Skrivet av MadHatter View Post
Skrivet av Chap View Post
Ja man måste göra ett nytt acc, dock kan man linka det ny accet till din mail så att man lätt kan föra över karaktären till ditt main acc.

kostar det att flytta över? (jag vet att det gjör det om man ska till en kompis eller så men kan man om man har 2 olika acc?)

Borttagen medlem

6 mars 2011 21:18 | #51 Avslutat konto

jag gillar att gjöra så här :D
(skriva ngt inne här)

tribute
P26
Medlem

6 juli 2011 12:29 | #52 tribute

:( skulle vilja lvla med dig om jag hade inte slutat spela, är ganska bra på att lvla har 6 st lvl 85 just nu ^^ försöker sälja den btw om nån är intresserad :P

Conga1212
P31
Medlem

24 juli 2011 00:01 | #53 Conga1212

Letar efter en person som vill starta nytt account i WoW, och vill spela på Skullcrusher-Alliance. Du betalar för spelet och expansions, jag rekryterar dig(raf) och jag levlar åt dig, minst en karaktär till level 80!

Om du ska börja spela för första gången så är det bäst att uppleva spelet från level 1 men det kan vara väldigt skönt om du har en hög levlad karaktär på accountet för att det kan t.ex underlätta med guld.

1 2 3

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.