Horde eller Ally?

1 2 3 4 5
haki167
P21
Medlem

17 november 2010 16:04 | #41 haki167

Horde! Äger sönder alliance i alla battlegrounds

haki167
P21
Medlem

17 november 2010 16:04 | #42 haki167

Azarlak
P25
Medlem

17 november 2010 22:58 | #43 Azarlak

inte de bg jag är i :/

rojall
P23
Medlem

22 november 2010 19:37 | #44 rojall

ingen jävla ally här nej, horde är lungt grymmare. men allys har 3 races som kan vara palla, horde har bara en så det är ett minus, om man vill vara palla. Men Horde ftw

Master_Chief_150
P29
Medlem

22 november 2010 19:45 | #45 Master_Chief_150

Skrivet av haki167 View Post

Kan tyvär inte hålla med där :D allysarnA brukar vara bättre i dom flesta bgs faktiskt men horde vinner också iblandd men jag tyckerr att dom vunnit mera på senare tid ;( jag är på daggerspine atmm men tänkte migga till frostmane elr outlands elr nått h3h3 dom ändrade battlegroundsen nu också så nu e stormscale vek'nilash o outlands etcetc... med i samma ;o

jag är horde atm men tänkte orc female lock haha men tänkte ändra tbx till human male som jag var förut men nu har dom 3min cd på trinket ist -,- gay blizz

Master_Chief_150
P29
Medlem

22 november 2010 19:47 | #46 Master_Chief_150

Skrivet av Upfuck View Post
Skrivet av Awleexx View Post
Asså vad ska man va?? jag kan inte bestämma mig för vilken race,class,ally eller horde det är så jävla svårt. :S Vad tycker ni man ska va?

Det beror på. Är det din första karaktär, så ska DU välja. Du blir inte glad av vad någon annan tycker. Men om du spelat förrut, så beror det lite på vad du föredrar att spela endgame. Tex Humans & Gnomes racials är bra i pvp, medans Orcs & Trolls är bra i pve.

lol orcs är har en av dom bästa racial i pvp ffs 15% mindre stun!!!!<3

zulatomten
F31
Medlem

22 november 2010 23:35 | #47 zulatomten

Skrivet av Master_Chief_150 View Post
Asså vad ska man va?? jag kan inte bestämma mig för vilken race,class,ally eller horde det är så jävla svårt. :S Vad tycker ni man ska va?
Det beror på. Är det din första karaktär, så ska DU välja. Du blir inte glad av vad någon annan tycker. Men om du spelat förrut, så beror det lite på vad du föredrar att spela endgame. Tex Humans &amp;amp; Gnomes racials är bra i pvp, medans Orcs &amp;amp; Trolls är bra i pve.

lol orcs är har en av dom bästa racial i pvp ffs 15% mindre stun!!!!&lt;3

15% mindre stun duration. vilket är max 1 sekund(Rogues Kidney Shot 5/5 CP)
gämfört med:
Taurens Aoe 1.5sek stun
Trolls 30% haste i 10 sec
Undeads semi trinket(sleep, fear, charm)
Blood Elfs Aoe silence i 2 sekunder + 6% mana/15 RP/15 focus/15 energy(/rage i cata) åt dig

Eller om man skall kolla på Alliance.
Humans Pvp trinket racial(ändras i cata har jag hört)
Night Elfs vannish
Gnomes Escape Artist
Draeneis Heal(1400+din SP&AP, ex: 7400heal med 6000ap)

Om man bara kollar på dessa racials så är inte orcers så "bäst" längre.

Monkeeeeey
P24
Medlem

23 november 2010 01:25 | #48 Monkeeeeey

Jag säger som jag alltid sagt! TAUREN ROGUE FTW

Master_Chief_150
P29
Medlem

23 november 2010 06:34 | #49 Master_Chief_150

Skrivet av zulatomten View Post
Det beror på. Är det din första karaktär, så ska DU välja. Du blir inte glad av vad någon annan tycker. Men om du spelat förrut, så beror det lite på vad du föredrar att spela endgame. Tex Humans &amp;amp;amp; Gnomes racials är bra i pvp, medans Orcs &amp;amp;amp; Trolls är bra i pve.

lol orcs är har en av dom bästa racial i pvp ffs 15% mindre stun!!!!&amp;lt;3

15% mindre stun duration. vilket är max 1 sekund(Rogues Kidney Shot 5/5 CP)
gämfört med:
Taurens Aoe 1.5sek stun
Trolls 30% haste i 10 sec
Undeads semi trinket(sleep, fear, charm)
Blood Elfs Aoe silence i 2 sekunder + 6% mana/15 RP/15 focus/15 energy(/rage i cata) åt dig

Eller om man skall kolla på Alliance.
Humans Pvp trinket racial(ändras i cata har jag hört)
Night Elfs vannish
Gnomes Escape Artist
Draeneis Heal(1400+din SP&amp;AP, ex: 7400heal med 6000ap)

Om man bara kollar på dessa racials så är inte orcers så "bäst" längre.

jag maX 1 Sekund det är mkt i pvp :D 1 sek kan va avgörande ;D
lol undeads dom suger dom har sämsta racial atm 40 sec mellan trink o den ju ;S
och ja taurens racial e nice warstampp o belfss sånt därraa men o allys etc. men det är fortfarande bättre o vara orc som hordee än UD som lock ;xD

Master_Chief_150
P29
Medlem

23 november 2010 06:37 | #50 Master_Chief_150

vrf måstE du kommentera allt jag skriverr om WoW :S får man inte vara ifred lol.D

Maruschka
P30
Medlem

23 november 2010 09:10 | #51 Maruschka

Horde har bättre spelare i överlag, hatar dock alla deras raser.

ZeDom
P25
Medlem

23 november 2010 09:20 | #52 ZeDom

Min kompis säger: Det är fan tvärt om ditt jävla handikapp, ALLIANCE WIIINSwootscaredcoolglare

Jesper_grillar
P26
Medlem

23 november 2010 09:29 | #53 Jesper_grillar

Om du kollar på statsetiken så är det nästan bara p12 som kommentera " Horde äger " "Ally suger välj horde" osv

Hord vinner inte varje gång i Bg ( Battleground ) Det varierar från server till server.

Men om du väljer Horde så vet du att du bara kommer spela med p12:er ...

Jacobski96
P25
Medlem

23 november 2010 16:05 | #54 Jacobski96

Skrivet av Jesper_grillar View Post
Om du kollar på statsetiken så är det nästan bara p12 som kommentera " Horde äger " "Ally suger välj horde" osv

Hord vinner inte varje gång i Bg ( Battleground ) Det varierar från server till server.

Men om du väljer Horde så vet du att du bara kommer spela med p12:er ...

Skicka länk med statistiken tack, / Folk säger att dom äger p.g.a dom gör det i dom flesta BG'sarna. ( Ja. Dom gör det på många battle groups. No shit. )

zulatomten
F31
Medlem

23 november 2010 22:37 | #55 zulatomten

vrf måstE du kommentera allt jag skriverr om WoW :S får man inte vara ifred lol.D

Jag replyar på dina posts för dom är så jävla idiotiska eftersom du har samma hjärnkapasitet som en 5åring när det gäller att utrycka sig och förmedla det så någon fattar vad du menar.

Vixy
F29
Medlem

5 december 2010 02:39 | #56 Vixy

För dem som säger sådana efterblivna saker som "Allys är bra i PvP, Horde i PvE" kan ju gärna ta och köra upp ngt ngnstans :)
Det beror ju HELT på server och battlegroup..
Och angående vad man ska spela så är det ju upp till en själv vad man gillar. Allys är inte fags och horde är inte coolare på ngt sätt xD Det beror helt på smak. Dock tror jag att Horde får mer "coolhets-status" pga av att flest killar spelar spelet och de föredrar Horde-rasernas stil bättre. De vill se ut som slaktande mördarmaskiner :D

Borttagen medlem

5 december 2010 02:41 | #57 Avslutat konto

Skrivet av Madz View Post
För dem som säger sådana efterblivna saker som "Allys är bra i PvP, Horde i PvE" kan ju gärna ta och köra upp ngt ngnstans :)
Och angående vad man ska spela så är det ju upp till en själv vad man gillar. Allys är inte fags och horde är inte coolare på ngt sätt xD Det beror helt på smak. Dock tror jag att Horde får mer "coolhets-status" pga av att flest killar spelar spelet och de föredrar Horde-rasernas stil bättre. De vill se ut som slaktande mördarmaskiner :D

Det ligger något i det du säger, spelar själv Alliance för att de ser välvårdade och civiliserade ut ;)

Borttagen medlem

5 december 2010 02:44 | #58 Avslutat konto

Skrivet av zulatomten View Post

Jag replyar på dina posts för dom är så jävla idiotiska eftersom du har samma hjärnkapasitet som en 5åring när det gäller att utrycka sig och förmedla det så någon fattar vad du menar.

Haha, +1.

Dessa bokstavsbarn va :p

Jacobski96
P25
Medlem

5 december 2010 10:21 | #59 Jacobski96

Skrivet av Madz View Post

EXAAAAAAKTTTTT!

xwrathchild
F27
Medlem

18 mars 2011 08:58 | #60 xwrathchild

FOR THE HORDES !!! ;)

1 2 3 4 5

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.