Horde eller Ally?

1 2 3 4 5
A13X
P26
Medlem

8 december 2009 15:42 | #1 A13X

Asså vad ska man va?? jag kan inte bestämma mig för vilken race,class,ally eller horde det är så jävla svårt. :S Vad tycker ni man ska va?

Jacobski96
P27
Medlem

8 december 2009 15:48 | #2 Jacobski96

Du ska lätt spm Faahaan vara Horde, Aggresiva orcer, Snälla kor.. Arrogant magi slukande belfs och trevliga döingar.. De kan man inte få nog av! Om du vill levla snabbt så ska du köra hunter ellr rogue( Prefer hunter, dom kan bli grymma i allt från pvp till pve.. ) Belf hunters är alltid kul..

Borttagen medlem

8 december 2009 15:53 | #3 Avslutat konto

Belf-hunter är ingen bra combo om du tänker på racial+class. För övrigt är belfs lite fagish.

Salvation
F31
Medlem

8 december 2009 15:56 | #4 Salvation

Skrivet av Jacobski96 View Post
Du ska lätt spm Faahaan vara Horde, Aggresiva orcer, Snälla kor.. Arrogant magi slukande belfs och trevliga döingar.. De kan man inte få nog av! Om du vill levla snabbt så ska du köra hunter ellr rogue( Prefer hunter, dom kan bli grymma i allt från pvp till pve.. ) Belf hunters är alltid kul..

Rogues levlar ju typ långsammast av alla klasser. Det snabbase är hunter eller warlock typ

Koit
P27
Medlem

8 december 2009 17:45 | #5 Koit

Horde Hunter Orc !

XZeenonTEH98
P26
Medlem

9 december 2009 18:31 | #6 XZeenonTEH98

Human Paladin man levlar ganska snabbt och dom är bra i PvP också

stingma
P32
Medlem

9 december 2009 19:30 | #7 stingma

ta inte ally även om humans e bäst nu efter patchen. Ta ud mage som jag hade innan jag slutade lira. Deadspit på talnivarr va min.

Upfuck
P31
Medlem

9 december 2009 19:50 | #8 Upfuck

Skrivet av Awleexx View Post
Asså vad ska man va?? jag kan inte bestämma mig för vilken race,class,ally eller horde det är så jävla svårt. :S Vad tycker ni man ska va?

Det beror på. Är det din första karaktär, så ska DU välja. Du blir inte glad av vad någon annan tycker. Men om du spelat förrut, så beror det lite på vad du föredrar att spela endgame. Tex Humans & Gnomes racials är bra i pvp, medans Orcs & Trolls är bra i pve.

trekorvar
P26
Medlem

9 december 2009 19:54 | #9 trekorvar

en trevlig döing till mage är ju alltid nice lolwoot

pippikatt
P29
Medlem

9 december 2009 20:47 | #10 pippikatt

mage äger

trekorvar
P26
Medlem

9 december 2009 20:48 | #11 trekorvar

folk brukar få ryck på en när man har en mage lol (ryck)

Borttagen medlem

9 december 2009 21:50 | #12 Avslutat konto

Alliance gillar jag bäst, för på de servrar jag spelat har horde allmänt damp å hoppar på allt x'D (både PvP och PvE servrar...) medans Alliance är ganska lugna xD Dessutom tycker jag personligen att Humans racials är bäst :) Sen måste jag vara lite fjollig å säga att jag inte direkt diggar horde raserna, förutom typ... tauren xD Belfs ser så.... vet inte men ngt är det x) Å de andra är ju föfan bara... odjur xD

KanashiiNeko
F32
Medlem

9 december 2009 23:46 | #13 KanashiiNeko

Kom igen, allt beror på vad DU känner för... Min favorit är helt klart Dranei Hunter, men det är bara för att jag är lite av en alien jag själv och för att Hunter BM spec är rätt imba i pvp! tongue
Men mitt råd är att pröva dig fram, starta massa olika raser + classer och se vilken du gillar mest. Det va så jag gjorde bigsmile

jimmybab
P30
Medlem

21 december 2009 17:47 | #14 jimmybab

jag startade med ally men dom vat tråkiga så jag skafade en hord troll hunter
bra men segt i börjag när man ska velja talents och vilket pet man ska ha.

men jag hålermed man ska testa sej fram och hita sin favorit, jag hitta min osh har kommit till level 76 nu och det gårbara framåt.

aaw
F31
Medlem

21 december 2009 17:49 | #15 aaw

HORDE! B ELF !!

trekorvar
P26
Medlem

21 december 2009 18:05 | #16 trekorvar

så klart

Sommarost
P31
Medlem

21 december 2009 21:19 | #17 Sommarost

Ta den sida med snyggast utseende på karaktären, det är den du ska titta på i många timmar medans du levlar.

pwn4agesSWE
P26
Medlem

21 december 2009 22:31 | #18 pwn4agesSWE

Guess whos back, Back again... Nyhm is back - For The Win!

Class: Warlock
Race: Blood Elf
Realm: kil'jaeden
Ally: Horde
Tier: 9.5

http://www.vjovertheworldinc.webs.com

Tgustafsson
P30
Medlem

22 december 2009 00:52 | #19 Tgustafsson

Klart som fan att man ska vara horde! Anledning: Collare, inte lika bögiga (syftar på dem som spelar), fast horde har ju en bögig klass och vi alla vet vilken det är... "We dont need no bubble boys!"

Precis som idag när jag körde AB så hade allysarna grupperat sig vid BS, dem kanske var 8st, men iallfall så jag börjar tänka om jag ska slänga mig in i högen och mosa sönder eftersom jag är en relentless dk /flex,
men sen så såg jag en efter en horde springa in i högen och bli slackdade, så hordes är mycket coolare/modigare XD fast dumma :(
Horde är bäst i pve
Allys är bra i pvp

(själv så hoppade jag också in i högen)

trekorvar
P26
Medlem

22 december 2009 17:43 | #20 trekorvar

lollol

1 2 3 4 5

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.