wow=nördigt

1 .. 6 7 8 9 10 11 12 .. 25
saljun
P27
Medlem

11 juni 2009 17:14 | #161 saljun

man ska spela wow det blir roligt 20+ tycker jag
och man MÅSTE questa annars går det cp segt

mina gubbar http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Dredy http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Brödrost
[/url]

ansem
P27
Medlem

11 juni 2009 17:19 | #162 ansem

Skrivet av saljun View Post
man ska spela wow det blir roligt 20+ tycker jag och man MÅSTE questa annars går det cp segt mina gubbar http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Dredy http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&n=Brödrost [/url]

Man gör ju qs för att lvl ju

Borttagen medlem

11 juni 2009 17:24 | #163 Avslutat konto

finns fan ingen bästa spel -.-
inte wow, cod, bf, css osv.. dataspel är inte kul, palla
de jag spelat längst på var left 4 dead, slutate spela de efter typ 1 månad
wow är inte kul de heller

Borttagen medlem

11 juni 2009 17:29 | #164 Avslutat konto

wow är inte speciellt nördigt, ultima online är 100 mer nördigt när folk verkligen lever in i rollen som sin karraktär, wow handlar bara om mainstream gaming. lika nörd som cs.

Heretic
P34
Medlem

11 juni 2009 17:53 | #165 Heretic

Skrivet av v6we8uWuda5Upasu6Aye View Post
wow är inte speciellt nördigt, ultima online är 100 mer nördigt när folk verkligen lever in i rollen som sin karraktär, wow handlar bara om mainstream gaming. lika nörd som cs.

Haru spelat på Rp serverna? Där kan vi snacka om inlevelse.

adde9400
P29
Medlem

11 juni 2009 18:00 | #166 adde9400

Så jävla onödig tråd ,gillar man wow låt oss spela det för i fan ,ge fan i o kom i säg att detta är nördigt ,slår vad om att piss många hejar på hammarby me som du gör som skapade tråden ,och det är jävligt nördigt ,och du kan fan inte spela en liten stund plus att innan du börja tänkte du säkert ,hmm aja kan väl testa detta nördiga spel då ,och då blir det ännu tråkigare om du tror de redan innan

Och va fan ,såklart man lever sig in i skiten ,vad är annars meningen ? sitta o va halv koncentrerad o trycka Ulduar ,funkar inte grabben .....känner mig inte ett dugg jävla nördig ba för jag spelar det alla har sina olika jävla intressen

Ursäkta för mina svärdord ,men jag orkar inte såna människor som skapar såna här trådar ....de va allt jag ville säga

saggsson
P32
Medlem

11 juni 2009 18:14 | #167 saggsson

Skrivet av adde9400 View Post
Så jävla onödig tråd ,gillar man wow låt oss spela det för i fan ,ge fan i o kom i säg att detta är nördigt ,slår vad om att piss många hejar på hammarby me som du gör som skapade tråden ,och det är jävligt nördigt ,och du kan fan inte spela en liten stund plus att innan du börja tänkte du säkert ,hmm aja kan väl testa detta nördiga spel då ,och då blir det ännu tråkigare om du tror de redan innan
Och va fan ,såklart man lever sig in i skiten ,vad är annars meningen ? sitta o va halv koncentrerad o trycka Ulduar ,funkar inte grabben .....känner mig inte ett dugg jävla nördig ba för jag spelar det alla har sina olika jävla intressen

Ursäkta för mina svärdord ,men jag orkar inte såna människor som skapar såna här trådar ....de va allt jag ville säga

Cheers m8!

Borttagen medlem

11 juni 2009 18:15 | #168 Avslutat konto

Wow är inte nördigt, det är bara ett annorlunda spel.
Det är samma som cs, dod ,crysis, mycket folk sitter och spenderar timmar framför dessa spel också.
Själv Spelar ja wow, men jag sitter inte 24/7.

t.ex. Du vaknar , går till skolan till ungefär 4, Kommer hem Gör läxor. äter mat.
Sätter sig vid datorn om du inte har något annat och göra, ungefär kl 19.00 för dem som raidar då.

Princip samma sak med cs, Sätter sig och lirar några maps. typ, 3 timmar?
Fixar folk till pcw.

Summerkid95
P27
Medlem

11 juni 2009 18:28 | #169 Summerkid95

Jag har precis lagt av med wow spelandet men innan det satt jag typ " 24/7" i typ 2 år. Och snacka om att jag levde mig in i karaktären. För dom som inte har en gubbe i wow på lvl 60 + har enligt mig fan inte en endaste jävla anning om hur spelet är. Plus du bör ju vara max lvl som atm är 80 OCH ha bra gear för att veta vad spelet igentligen är. Jag har slutat med det för det tog över mitt liv typ :P Asså man kan ju bestämma sina tider själv såklart men ska man bli bra så krävs det från skolan / jobbet till sovdags vid datan asså. Annars kan du väl ligga där i nån levling guild " tommys små vänner " typ :P WoW är jävligt kul :D

adde9400
P29
Medlem

11 juni 2009 18:39 | #170 adde9400

Skrivet av saggsson View Post
Så jävla onödig tråd ,gillar man wow låt oss spela det för i fan ,ge fan i o kom i säg att detta är nördigt ,slår vad om att piss många hejar på hammarby me som du gör som skapade tråden ,och det är jävligt nördigt ,och du kan fan inte spela en liten stund plus att innan du börja tänkte du säkert ,hmm aja kan väl testa detta nördiga spel då ,och då blir det ännu tråkigare om du tror de redan innan Och va fan ,såklart man lever sig in i skiten ,vad är annars meningen ? sitta o va halv koncentrerad o trycka Ulduar ,funkar inte grabben .....känner mig inte ett dugg jävla nördig ba för jag spelar det alla har sina olika jävla intressen Ursäkta för mina svärdord ,men jag orkar inte såna människor som skapar såna här trådar ....de va allt jag ville säga
Cheers m8!

hehe :P

ProjectLOL
P26
Medlem

15 juni 2009 19:03 | #171 ProjectLOL

Helt jävla rätt!!

moosekiller
P29
Medlem

15 juni 2009 19:14 | #172 moosekiller

Skrivet av Laebrhim_ View Post
finns fan ingen bästa spel -.- inte wow, cod, bf, css osv.. dataspel är inte kul, palla
de jag spelat längst på var left 4 dead, slutate spela de efter typ 1 månad
wow är inte kul de heller

Gör du istället för spela då? Sitter i ett hörn och skär dig? smile

Borttagen medlem

15 juni 2009 19:21 | #173 Avslutat konto

Tibia is the shiet!

Borttagen medlem

27 juni 2009 17:26 | #174 Avslutat konto

Amen asså vafan, ingen av er verkar ju fatta vad ni snackar om. Kolla här nu. Du sa att du hade testat WoW hos en kompis? Fick du göra en ny gubbe eller bara springa runt med en lvl 80 gubbe och bara hoppa omkring?

Heh, För att WoW ska bli kul måste man minst göra en ny gubbe, Lyssna på tutorialnarna och sen spela i typ en timme! Inse!

waxi
P33
Medlem

27 juni 2009 17:31 | #175 waxi

¨spelade dom 2 första månaderna det fanns...damn så tråkigt..Waste of money...Hur kan så många ha fastnat ? :P

Heretic
P34
Medlem

27 juni 2009 18:42 | #176 Heretic

Skrivet av waxi View Post
¨spelade dom 2 första månaderna det fanns...damn så tråkigt..Waste of money...Hur kan så många ha fastnat ? :P

Antar att de vill slippa såna som dig wink

gotyx
P28
Medlem

27 juni 2009 19:04 | #177 gotyx

men asså, du e ju dum i huvudet. man kan inte bara klassa ett spel som "nördigt" fattar du väll?
o att säga att 80% spelar de, hur stor e chansen att 7200000 pers spelar det i sverige?

och "testade en liten stund", ah jo, för alla bra spel är ju hur roliga som helst, ända från början till slut. Det blir ju roligt när man först kör instancer och får sina första roliga skills.
det tar runt 2 timmar att bli lvl 10 för mig, för imba spelare tar det lite under 2 timmar. "en stund" låter ju inte ens som du kom till lvl 10, det är första instancen. och första roliga instancerna är ju dom med tacts, tror knappast att du kom till 55 o körde Blackrock depths första gången.

HATTBABY
F30
Medlem

27 juni 2009 19:23 | #178 HATTBABY

spore för vinsten! haha

Edden
P26
Medlem

28 juni 2009 14:35 | #179 Edden

WoW äger, lär er jävla fittor o.o CS suger kuk

highwalley
P35