wow=nördigt

1 .. 5 6 7 8 9 10 11 .. 25
bawe
P30
Medlem

14 maj 2009 19:52 | #141 bawe

tror folk tycker att det är ett nördigt spel eftersom alla p12or pratar om det på bussen i skolan osv. det roliga med wow tkr jag är att samarbeta med 24st andra personer för att få ner en boss eller liknande + att alla i min lilla by spelar :D

bawe
P30
Medlem

14 maj 2009 19:52 | #142 bawe

tror folk tycker att det är ett nördigt spel eftersom alla p12or pratar om det på bussen i skolan osv. det roliga med wow tkr jag är att samarbeta med 24st andra personer för att få ner en boss eller liknande + att alla i min lilla by spelar :D

Borttagen medlem

14 maj 2009 19:55 | #143 Avslutat konto

DIABLO ska man juuuuuu spela!

bawe
P30
Medlem

14 maj 2009 19:56 | #144 bawe

Skrivet av ninjagirl95 View Post

jaha men vad handlar tråden om..?

Borttagen medlem

14 maj 2009 20:03 | #145 Avslutat konto

Skrivet av bawe View Post
Skrivet av ninjagirl95 View Post

jaha men vad handlar tråden om..?

Jag vet wow=nördigt

Borttagen medlem

14 maj 2009 20:10 | #146 Avslutat konto

Skrivet av Tenbin View Post
Kan vi sluta använda ordet "nörd". För vissa verkar ju inte veta vad ordet har för innebörd. Använd "gamer" istället då det är mer passande.

nej, vi har redan dragit förklaringen på nörd. det är precis det ordet vi använder.

OneDarkAngel
P28
Medlem

14 maj 2009 20:14 | #147 OneDarkAngel

Alla ni som inte spelar WoW ja blir så jävla arg på er! nI kan ju fan inte dömma ett spel innan ni testar det?! eller hur?! Min bror hatade WoW han testade det han tyckte det var kul!. SÅ för fan gör en tjänst innan ni dömmer ett spel så testa-.-! mad

Heretic
P34
Medlem

15 maj 2009 08:35 | #148 Heretic

Eller bara acceptera att folk icke gillar skiten och att folk gillar skiten.
Aka, Sluta bry er och spela.

jOck33
P27
Medlem

15 maj 2009 23:22 | #149 jOck33

asså lol alla spel är nördiga håll på med idrott i stället ?? lol

jOck33
P27
Medlem

15 maj 2009 23:25 | #150 jOck33

Skrivet av OneDarkAngel View Post
Alla ni som inte spelar WoW ja blir så jävla arg på er! nI kan ju fan inte dömma ett spel innan ni testar det?! eller hur?! Min bror hatade WoW han testade det han tyckte det var kul!. SÅ för fan gör en tjänst innan ni dömmer ett spel så testa-.-! mad

lol jag har typ spelat wow ett tag det är så jävla nördigt lyssna bara på språket...

Borttagen medlem

15 maj 2009 23:31 | #151 Avslutat konto

precis jag hateade också wow innan jag testade och nu vill jag bara spela wow sneaky

Kewwan
P26
Medlem

16 maj 2009 00:27 | #152 Kewwan

Allt jag kan säga är att alla ni som sitter o säger att WoW är ett dåligt spel har helt fel. Okej kanske lite störigt o låter lite nödigt när folk sitter o pratar '' WoW språk '' så att säga. men när man spelat det ett tag inser man hur kul spelets uppbyggnad är. Allting man gör i spelet har en mening, finns inget som är helt onödigt . Man skaffar även massa kompisar där ;) och sen när man når en hög nivå och sitter o spelar tillsammans med massa folk o snackar i ventrilo etc. så är det ju inte bara WoW som snackas. Jag t.ex. är med i en väldigt pratglad guild, men även seriös guild. Så ni som säger att wow suger tänk om. När man lärt sig det mesta, förstår sig på spelet. Så är det som en helt annan värld öppnas för än. Jag vet inte om fler folk även känner såhär men när jag spelar wow så känns allting PERFEKT. det känns som om jag bara kan stänga av mig från allt o slappna av med kompisar o sitta o snacka. det är det som får mig att må bra. så '' world of warcraft '' är mer än ett spel, det är en livstil .
~Kevin ;)

simp
P29
Medlem

16 maj 2009 01:52 | #153 simp

wow e ett djävligt kul spel men problemet e att det kostar pengar och man blir lite beroende av det
man behöver oxo bra internet men de har intwe jag XD

simp
P29
Medlem

16 maj 2009 01:53 | #154 simp

jo det kan användas i utlärande syfte oxo har hört om läkare som spelar det för att simulera en verklig händelse :)

OneDarkAngel
P28
Medlem

16 maj 2009 08:36 | #155 OneDarkAngel

Skrivet av Kewwan View Post
Allt jag kan säga är att alla ni som sitter o säger att WoW är ett dåligt spel har helt fel. Okej kanske lite störigt o låter lite nödigt när folk sitter o pratar '' WoW språk '' så att säga. men när man spelat det ett tag inser man hur kul spelets uppbyggnad är. Allting man gör i spelet har en mening, finns inget som är helt onödigt . Man skaffar även massa kompisar där ;) och sen när man når en hög nivå och sitter o spelar tillsammans med massa folk o snackar i ventrilo etc. så är det ju inte bara WoW som snackas. Jag t.ex. är med i en väldigt pratglad guild, men även seriös guild. Så ni som säger att wow suger tänk om. När man lärt sig det mesta, förstår sig på spelet. Så är det som en helt annan värld öppnas för än. Jag vet inte om fler folk även känner såhär men när jag spelar wow så känns allting PERFEKT. det känns som om jag bara kan stänga av mig från allt o slappna av med kompisar o sitta o snacka. det är det som får mig att må bra. så '' world of warcraft '' är mer än ett spel, det är en livstil . ~Kevin ;)

Bra Sakt! :]

ansem
P27
Medlem

16 maj 2009 09:46 | #156 ansem

Skrivet av simp View Post
jo det kan användas i utlärande syfte oxo har hört om läkare som spelar det för att simulera en verklig händelse :)

lol

teamadam
P28
Medlem

1 juni 2009 10:45 | #157 teamadam

tyvärr så provade jag det och det var lika kul som att läsa en historiabok 6 gånger...

Heretic
P34
Medlem

1 juni 2009 12:00 | #158 Heretic

Skrivet av teamadam View Post
tyvärr så provade jag det och det var lika kul som att läsa en historiabok 6 gånger...

The one who control the past control the future.

teamadam
P28
Medlem

1 juni 2009 12:04 | #159 teamadam

Skrivet av Heretic View Post
Skrivet av teamadam View Post
The one who control the past control the future.

hmm, VA? xD

FreeTime
P37
Medlem

1 juni 2009 12:44 | #160 FreeTime

Haha vad jag gillade denna tråd, så många som skriver saker och använder ordet tönt å nörd.. Hur många vet vad det har för betydelse/innebörd dom orden? Inte många eftersom mer än hälften av alla som skrev det här har användt det. Ungefär hälften iaf..

Jag kan säga att Gamer är det rätta ordet, om man sitter 24/7 är nog helt osanolikt när kroppen behöver sömn till slut så somnar man..

Visst jag har spelat wow och många andra mmorpg spel, wow e rätt så schysst finns mycket att göra folk å träffa, men man ska även inte spela för mycket en promenad då och då är bra för kroppen..

Så ja haha wow e roligt men jag har slutat spelat på grund av jag testar lotro nu xD

1 .. 5 6 7 8 9 10 11 .. 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.