wow=nördigt

1 .. 4 5 6 7 8 9 10 .. 25
nyrestad
P30
Medlem

11 maj 2009 22:06 | #121 nyrestad

www.mortalonline.com
kommer snart var snälla och cheka in det!

krille94
P28
Medlem

11 maj 2009 22:23 | #122 krille94

jag blir så trött på alla trådar där alla ska hacka på WoW! alla som klagar och som aldrig har spelat det. många spelar en trial på 10 dagar men vafan! tror ni att man fattar och kanske börjar gilla det efter 10 dagar!? WoW är minst lika nördigt som alla andra spel. det beror helt på den som spelar. jag känner många som sitter och spelar CS varenda dag. medans jag som nu spelar WoW sitter och spelar måndagar, onsdagar, fredagar, lördagar. och jo jag vet, det blir dyrt i längden.. men man måste inte köpa nytt gamecard (om man nu kör med det) varje gång det tar slut. man kan alltid ta ett uppehåll. jag kanske inte gillar CS(S) men jag kallar inte alla som spelar det för nördar. att kalla folk nördar bara för att han/hon spelar ett visst spel är helt sjukt tycker jag. man väljer väl själv vad man vill spela eller?

ansem
P27
Medlem

12 maj 2009 15:04 | #123 ansem

Skrivet av Tokimekake View Post
Skrivet av mrharping View Post
Orka slösa bort halva sitt liv genom att sitta hemma och spela Wow xD
Alla som spelar gör det max 2h. Det är ytters få som gör det halva sitt liv. Det är lika många som spelar hur mycket som helst i CS också, vilket säga lite
Det där var väl överdrivet? Wow är så jävla beroendeframkallande och jag tror inte att dom spelar det 2h om dagen. Utan mer :)
Lika beroende framkalande som alla andra spel
Njaa.. Det är de inte.

Har du provat?
tror inte det. Om du gör det kommer du tycka det är kul och du kommer inte spela länge om du inte fastnar lätt

ansem
P27
Medlem

12 maj 2009 15:05 | #124 ansem

Skrivet av M47715 View Post
Alla som spelar gör det max 2h. Det är ytters få som gör det halva sitt liv. Det är lika många som spelar hur mycket som helst i CS också, vilket säga lite
Haha det e ju tvärt om, ytterstfå spelar 2 timmar, halva värden spelar minst halva livet!

Vad vet du om det. Du sitter säkert och spelar CS hela dagarna

Tokimekake
P30
Medlem

12 maj 2009 15:08 | #125 Tokimekake

Det där var väl överdrivet? Wow är så jävla beroendeframkallande och jag tror inte att dom spelar det 2h om dagen. Utan mer :)
Njaa.. Det är de inte.

Har du provat?
tror inte det. Om du gör det kommer du tycka det är kul och du kommer inte spela länge om du inte fastnar lätt

Tycker man det är kul så gör man det länge, eller hur? Alla spel är inte lika beroendeframkallande som vissa andra spel är.

Karlstad_Larsson
P34
Medlem

12 maj 2009 15:08 | #126 Karlstad_Larsson

Wow nördigt! man är nörd oavsett vad det är för spel dock!

PS spelar wow själv :)

ansem
P27
Medlem

13 maj 2009 15:05 | #127 ansem

Njaa.. Det är de inte.
Har du provat? tror inte det. Om du gör det kommer du tycka det är kul och du kommer inte spela länge om du inte fastnar lätt
Tycker man det är kul så gör man det länge, eller hur? Alla spel är inte lika beroendeframkallande som vissa andra spel är.

Det är sant. Men tyvär tror alla att alla som såelar wow är beroende vilket inte är sant

Tokimekake
P30
Medlem

13 maj 2009 15:25 | #128 Tokimekake

Njaa.. Det är de inte.
Har du provat? tror inte det. Om du gör det kommer du tycka det är kul och du kommer inte spela länge om du inte fastnar lätt

Det är sant. Men tyvär tror alla att alla som såelar wow är beroende vilket inte är sant

Alla är väl inte beroende men dom flesta är det... I guess? o:(stavning) xD

danne9303
P29
Medlem

13 maj 2009 15:38 | #129 danne9303

wow är kul och man blir inte beroende noobs

challe93
P29
Medlem

13 maj 2009 16:05 | #130 challe93

Men varför håller man på såhär! Man får väl tycka vad man vill... bara man håller käft. Man spelar det man tycker är kul, punkt slut. sneaky

Tobbz
P26
Medlem

13 maj 2009 17:24 | #131 Tobbz

Spelat WoW i 4 år, är endå ej fet eller något, men jag har börjat tröttna och har börjat intressera mej mer på tjejer

DeeZ
P28
Medlem

13 maj 2009 17:28 | #132 DeeZ

Njae.. Men det var roligt i början har kört sammanlagt wow i kanske 1,5 år, lite till och från, man kan säga att jag haft accountet i 3 år, men att jag "tagit breaks" det e så jvla addicting spel, dock har jag slutat helt nu >_> men annars har jag tagit typ 1,5 år "break" som högst.. Sen var det såklart kompisarna som vill att man skulle börja igen..

MEN NU ALDRIG MER! Spelet är grymt bra gjort och så, men kommer inte slösa mer av min tid till det spelet xd

ansem
P27
Medlem

14 maj 2009 09:24 | #133 ansem

Njaa.. Det är de inte.
Alla är väl inte beroende men dom flesta är det... I guess? o:(stavning) xD

Ja. Beror ju också på personen

Borttagen medlem

14 maj 2009 09:38 | #134 Avslutat konto

asså alla som blir upprörda över dom som klagar på WoW är troligtvis dom beroende xD sen är de upp till var och en hur dom vill slösa bort sina liv, vissa fördrar WoW, och jag för min del håller mig till att spela gitarr och CS.

Corpse
P39
Medlem

14 maj 2009 10:11 | #135 Corpse

Blir så trött på och se sånt här gnäll. Ta och väx upp någon gång för fan. Och vad är bäst? Sitta framför datorn och lira spel eller gå ut och supa ner sig och eventuellt kanske bli alkoholist på köpet? Vad är det som är nördigt med och lira ett visst spel? Isåfall kan man ju kalla i princip alla personer för nördar, vare sig dom sitter och lirar konsol spel eller PC spel. Nästan alla mina polare lirar WoW (även jag), men vi gör även andra saker och spelar andra spel.
Man väljer själv om man vill uppslukas av ett/flera spel och låter sitt liv kretsa kring det och sen ska väll inte någon finnig liten fjortis komma och gnälla över att dom spelen suger osv.
Och det går inte och säga att ett visst spel "äger" då det är ens eget tycke. Om nu ett spel ska "äga" så ska det enligt mig innehålla en bra spelkänsla, vara underhållande, kunna bjuda på en hel del olika variationer så att man inte tröttnar på det och givetvis kunna utlova massvis med speltimmar. Action och FPS spel tröttnar jag på ganska lätt då det blir ganska enformigt efter ett tag, men jag tycker om och spela sånna. RPG spel kan ge en massvis med speltimmar och det har en hel del variationer i det, men även dom kan bli ganska tröttsamma. RTS kan vara underhållande och lär en vara taktisk, men även det blir ganska tråkigt i längden då det blir för enformigt (dock är det jävligt kul och lira dessa spel på LAN).
Men sluta upp med och vara sånna bitterf****r för att vissa gillar och göra något annat som inte faller inom ramarna för det DU tycker är kul.

Wuuuut
P29
Medlem

14 maj 2009 10:19 | #136 Wuuuut

alla coola spelar wow :)

Borttagen medlem

14 maj 2009 10:25 | #137 Avslutat konto

Skrivet av Wuuuut View Post
alla coola spelar wow :)

Klart :D roligt ju :)

blue
P31
Medlem

14 maj 2009 10:36 | #138 blue

jag har typ skitmånga steamspel, tf2 cs css allting.... men assså har tröttnat på sådant nu ja fick wow trial och det var kul :=) upp till lvl 5!!!!! vet inte varför .vissa nördar blir ju helt beroende. jag tycker själv att wow och cs ska bort från jorden! men man förstår ju att det kmr nya spel då ;O ehm inget av det här var ett rikigt svar på frågan haha sry SVAR:vet inte ^^)

blue
P31
Medlem

14 maj 2009 10:47 | #139 blue

VISSA NÖRDAR vet att absolut inte alla gör det....

Corpse
P39
Medlem

14 maj 2009 11:43 | #140 Corpse

Kan vi sluta använda ordet "nörd". För vissa verkar ju inte veta vad ordet har för innebörd. Använd "gamer" istället då det är mer passande.

1 .. 4 5 6 7 8 9 10 .. 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.