wow=nördigt

1 .. 3 4 5 6 7 8 9 .. 25
Tokimekake
P29
Medlem

11 maj 2009 15:58 | #101 Tokimekake

Skrivet av mrharping View Post
Skrivet av Tokimekake View Post
Orka slösa bort halva sitt liv genom att sitta hemma och spela Wow xD

Alla som spelar gör det max 2h. Det är ytters få som gör det halva sitt liv. Det är lika många som spelar hur mycket som helst i CS också, vilket säga lite

Det där var väl överdrivet? Wow är så jävla beroendeframkallande och jag tror inte att dom spelar det 2h om dagen. Utan mer :)

Heretic
P33
Medlem

11 maj 2009 17:53 | #102 Heretic

Alla som spelar gör det max 2h. Det är ytters få som gör det halva sitt liv. Det är lika många som spelar hur mycket som helst i CS också, vilket säga lite

Bevis tack?
Det där var väl överdrivet? Wow är så jävla beroendeframkallande och jag tror inte att dom spelar det 2h om dagen. Utan mer :)

ansem
P27
Medlem

11 maj 2009 18:46 | #103 ansem

Lika beroende framkalande som alla andra spel

Borttagen medlem

11 maj 2009 18:47 | #104 Avslutat konto

Skrivet av markiiie View Post
Skrivet av Trashmaster View Post
Och anledningen till att WoW kostar i månaden är att det ständigt utvecklas, till skillnad från CS som fortfarande är kvar i stenåldern. Med tanke på att WoW ständigt utvecklas så får man räkna med kostnader, och det är tamejfan värt 100 ynka kronor i månaden.

Låter skumt med tanke på att CS ändå fortfarande håller bättre klass än WoW?

.. påstår att WoW utvecklas. Jävla skämt, grafiken är som på mitt gamla N64 men ändå långt ifrån lika kul! Du hör väl själv hur de som lirar WoW gnäller här i tråden om att det blivit alldeles för enkelt, det kan knappast vara värt 100;- i månaden om de gör spelet sämre? Piiinsamt..

Allt handlar inte om grafiken, det är känslan som är det roliga i WoW, det blir aldrig lika enformigt som CS.

Och jag har inte nått 80 än, så det är kul =)

hallon
F29
Medlem

11 maj 2009 18:58 | #105 hallon

Men låt nördarna nörda sig med det dom tycker är roligt då förihelvete. Vafan skadar det dig? -.-

Borttagen medlem

11 maj 2009 19:18 | #106 Avslutat konto

Jag förstår verkligen inte vad problemet är?
visst. wow är kanske nördigt. men det är knappast spelet, snarare spelaren

Xelizor
P30
Medlem

11 maj 2009 19:25 | #107 Xelizor

Asså dude....Visst är det kanske "nördigt" men det är väl inte mer nördigt än att spela nåt annat spel?

Det som gör WoW till ett roligt spel är att det tar verkligen aldrig slut, finns hur mycket grejer som helst att göra. Grafiken är kanske inte så mycket att hurra över men det är liksom en av de grejerna jag gillar med det, att grafiken inte är överdriven. Och man kan ju även välja om man vill vara en riktigt hardcore spelare eller inte också, vilket är bra.

Aja some random information for all you people who haven't tried this game.

Genemos
P28
Medlem

11 maj 2009 19:25 | #108 Genemos

Jag började nyligen med wow, cirka 5 månader sedan nu...
men vad jag inte orkar med är folk som engagerar sig och skriver

Citat:
JAG ÄLSKAR WOW!!!!!!!!!!!!!!!!

elr

Citat:
JAG HATAR WOW, ALLA SOM SPELAR DET ÄR NÖRDAR!!!!!!!!!!!!!!!!

har du inte testat, gör det innan du säger något, är det inte något för dig så håll käft och gå vidare...

M47715
P42
Medlem

11 maj 2009 19:34 | #109 M47715

Haha det e ju tvärt om, ytterstfå spelar 2 timmar, halva värden spelar minst halva livet!

Perfekt
P24
Medlem

11 maj 2009 20:17 | #110 Perfekt

Skrivet av hallon View Post
Men låt nördarna nörda sig med det dom tycker är roligt då förihelvete. Vafan skadar det dig? -.-

alltså vem bryr sig om wow/cs man ska väll tänka på att man har kul och man tycker om att göraa det

Perfekt
P24
Medlem

11 maj 2009 20:19 | #111 Perfekt

Skrivet av razzlon View Post
cs är lika dåligt som wow fast wow har bättre grafik, lär dig spela cod

håller med han också cod är också bra:)

HenkeN92
P30
Medlem

11 maj 2009 20:20 | #112 HenkeN92

Varför spela sånt, när man kan spela Guitar Hero! ^^

Borttagen medlem

11 maj 2009 20:38 | #113 Avslutat konto

Gillar matte-snillet som tror att 250 x 6 = 1000... aja ^^ WoW e ett nördspel för folk släpper inte spelet när de stänger av datorn utan fortsätter snacka om det överallt

Borttagen medlem

11 maj 2009 20:59 | #114 Avslutat konto

Skrivet av Genemos View Post
Jag började nyligen med wow, cirka 5 månader sedan nu... men vad jag inte orkar med är folk som engagerar sig och skriver
Citat:
JAG ÄLSKAR WOW!!!!!!!!!!!!!!!!

elr
Citat:
JAG HATAR WOW, ALLA SOM SPELAR DET ÄR NÖRDAR!!!!!!!!!!!!!!!!

har du inte testat, gör det innan du säger något, är det inte något för dig så håll käft och gå vidare...

Du sade det :D

Borttagen medlem

11 maj 2009 21:00 | #115 Avslutat konto

Skrivet av teamadam View Post
min kompis hade det så jag prova en stund. men det var inte så kul:/

NOOB NOOB NOOB NOOB

Thias
P34
Medlem

11 maj 2009 21:07 | #116 Thias

wow är inte nördigt! :D

Razorii
P26
Medlem

11 maj 2009 21:33 | #117 Razorii

Håller med! WoW FTW! (World of Warcraft For The Win! För alla noobs) (Noob= Typ nybörjare som inte fattar ett skit. För alla noobs som inte vet vad noob betyder.) LOL bigsmile

Tokimekake
P29
Medlem

11 maj 2009 21:47 | #118 Tokimekake

Lika beroende framkalande som alla andra spel

Njaa.. Det är de inte.

Borttagen medlem

11 maj 2009 21:59 | #119 Avslutat konto

Så du tror att antingen spelar man wow 10 timmar om dygnet eller så spelar man inte alls?
i Sverige finns ett ord som heter lagom glare

Borttagen medlem

11 maj 2009 22:04 | #120 Avslutat konto

Skrivet av markiiie View Post
Och anledningen till att WoW kostar i månaden är att det ständigt utvecklas, till skillnad från CS som fortfarande är kvar i stenåldern. Med tanke på att WoW ständigt utvecklas så får man räkna med kostnader, och det är tamejfan värt 100 ynka kronor i månaden.

Låter skumt med tanke på att CS ändå fortfarande håller bättre klass än WoW?

.. påstår att WoW utvecklas. Jävla skämt, grafiken är som på mitt gamla N64 men ändå långt ifrån lika kul! Du hör väl själv hur de som lirar WoW gnäller här i tråden om att det blivit alldeles för enkelt, det kan knappast vara värt 100;- i månaden om de gör spelet sämre? Piiinsamt..

Allt handlar inte om grafiken, det är känslan som är det roliga i WoW, det blir aldrig lika enformigt som CS.

Och jag har inte nått 80 än, så det är kul =)

.. läs hela inlägget nästa gång? jag skrev ju att mitt N64 är mer skoj än ditt WoW..? sen så påstod du att wow är värt 100;- i månaden eller vad det blir, och då gör de ändå spelet sämre än vad det va innan (enligt de stora wow-lirarna som skrivit innan i tråden). hur kan det då vara värt att betala för? tänk dig fööör

1 .. 3 4 5 6 7 8 9 .. 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.