wow=nördigt

1 2 3 4 5 6 7 8 .. 25
Borttagen medlem

19 april 2009 11:50 | #41 Avslutat konto

Haha har alltid varigt att jag har prövat skiten sen tröttnat när jag kommigt upp till lvl 18-20 (10 dagar gratis sedan någon gång hoss polare)

benji1000
P36
Medlem

20 april 2009 15:13 | #42 benji1000

De flesta MMORPG spelen är roliga men inte wow det suger man ska spela något med lite spänning och lite FPS eller TPS i det då är det kul.

MMORPG = Massive multiplayer online roleplaying game
WOW = SUGER
FPS = First person shooter
TPS = Third person shooter

Det är i allafall vad jag tycker :P

gusten
P28
Medlem

20 april 2009 15:44 | #43 gusten

spela spel är bara skiit. gå ut och promenera eller spela fotboll istället. tack för mej

Dubehverintevetamitt
P
Medlem

20 april 2009 15:48 | #44 Dubehverintevetamitt

WoW är ett spel som kostar pengar att spela och ser det som helt meningslöst.. Testa Diablo 2 istället

ansem
P27
Medlem

20 april 2009 15:59 | #45 ansem

Anledningen för man betalar är för de uppgraderar spelet hela tiden istället för att köpa en ny version där de har fixat lite buggar så gör de det genom uppgraderingarna istället.

Borttagen medlem

4 maj 2009 20:00 | #46 Avslutat konto

Wow e lite nördig men inte mycket. Så länge man inte sitter inne 24/7. Jag lirar wow då och då men det e skit lite har typ slutat med det. Så no shit vill man spela så får man

Dubehverintevetamitt
P
Medlem

4 maj 2009 20:06 | #47 Dubehverintevetamitt

Skrivet av gusten View Post
spela spel är bara skiit. gå ut och promenera eller spela fotboll istället. tack för mej
Skrivet av gusten View Post

För att ??

Smirnoff_
P29
Medlem

4 maj 2009 20:09 | #48 Smirnoff_

Skrivet av amaiden View Post
Wow e lite nördig men inte mycket. Så länge man inte sitter inne 24/7. Jag lirar wow då och då men det e skit lite har typ slutat med det. Så no shit vill man spela så får man

Wow är ett riktigt nörd spel, och din åsikt är inte mycket värd i detta eftersom att du är en nörd. Men iaf hur nördit är det inte att betala pengar varje månad för att spela ett nördigt spel + att de flesta som spelar det gör det 24/7 säkert du oxå Amaiden.

diddi
P27
Medlem

4 maj 2009 20:13 | #49 diddi

skulle spela wow ifall det inte kosta i månaden >.>
men testa flyff, typ Wow. fast lite s.k. "roligare"

Heretic
P33
Medlem

4 maj 2009 20:30 | #50 Heretic

"Wow är ett riktigt nörd spel, och din åsikt är inte mycket värd i detta eftersom att du är en nörd." Det var ta mig fan det dummaste jag har hört på länge. Vadå att han röst inte räknas? Är du en jävla rasist din lilla jävla white trash Smirnoff_?

thanger2
P29
Medlem

4 maj 2009 20:31 | #51 thanger2

Skrivet av diddi View Post
skulle spela wow ifall det inte kosta i månaden >.> men testa flyff, typ Wow. fast lite s.k. "roligare"

flyff..ne, det e helt insane! manga, flygande skateboards o rubbet! usch gillar inte manga och inte skateboards heller - för att jag e kass på det! T_T

darkdragoneye
P34
Medlem

7 maj 2009 11:57 | #52 darkdragoneye

Skrivet av Trashmaster View Post
Jag började nyligen med WoW, och jag förstår inte att jag kunde hata det innan. Det är ett jätteroligt spel :)

Där ser man man ska inte hata nått man aldrig provat...bigsmile

ungefär som min fasters man hatade Fil, fast han aldrig hade ätit de och sen när han väl smakat på det så fanns inget bättre tongue

Borttagen medlem

7 maj 2009 12:09 | #53 Avslutat konto

Jävlar vad mycket killar och inga tjejer, WoW är askul :D (Y) jag kan inte så mkt men jag lär mig och grejen med WoW är att det finns så jäkla mycket olika sätt att spela på, valet av ras och klass, valet av talents etc etc ^^ du spelar spelet som du vill spela det och inte tvärt om ;) Klaga inte på WoW, det är ett skitbra spel :D

Borttagen medlem

7 maj 2009 12:42 | #54 Avslutat konto

Skrivet av 0lo0l View Post
Enligt mej så pownar WoW cs rätt så hårt. Enligt mej så pownar CoD spelen både WoW och cs hårt. Enligt mej så pownar båda Kotor(1-2) och Total War spelen, alla spel som jag har nämnt ovan jävligt hårt.
Skrivet av 0lo0l View Post
Enligt mej så pownar WoW cs rätt så hårt. Enligt mej så pownar CoD spelen både WoW och cs hårt. Enligt mej så pownar båda Kotor(1-2) och Total War spelen, alla spel som jag har nämnt ovan jävligt hårt.

Jag har alla Total war spel! Shogun total war köpte jag idag.

ThePunisher
P32
Medlem

7 maj 2009 13:59 | #55 ThePunisher

Wow var ett kul spel och det behöver inte vara så nördigt som alla tror jag spelade det förr men orkar inte nu med wotlk men alla de jag lirade med vi lirade så kallat "casual" att man bara lirar 2-3h per dag sådär ungefär, med rätt umgänge och inte alltför kass så skulle vem som helst kunna tycka wow är kul det är jag säker på. Numera tycker jag wow suger men det är blizzards fel därför jag sluta men förr va det ett grymt spel

Borttagen medlem

7 maj 2009 14:47 | #56 Avslutat konto

Jag hatar när folk dömer folk enbart för att dom spelar WoW.
Det är ett spel! Ett jävla spel... som var kul i början men sedan blev tråkigare med expansionerna. Har själv spelat i flera år innan jag slutade.
Men inte fan gjorde det mig till någon supernörd som alla tror.

Spela vad fan ni vill, bry er inte om resten. Det är som alla idioter som hoppar på andra för att dom äger en annan konsol än vad dom gör.

Vem fan bryr sig?

Spela, var glada, håll käft.

ansem
P27
Medlem

7 maj 2009 14:51 | #57 ansem

Skrivet av nilleftw View Post
Jag hatar när folk dömer folk enbart för att dom spelar WoW. Det är ett spel! Ett jävla spel... som var kul i början men sedan blev tråkigare med expansionerna. Har själv spelat i flera år innan jag slutade. Men inte fan gjorde det mig till någon supernörd som alla tror. Spela vad fan ni vill, bry er inte om resten. Det är som alla idioter som hoppar på andra för att dom äger en annan konsol än vad dom gör. Vem fan bryr sig? Spela, var glada, håll käft.

Du har rätt!

XxxsnacksxxX
P25
Medlem

7 maj 2009 15:23 | #58 XxxsnacksxxX

Wow är fan det tråkigaste spelet som finns spela cs är ett lite mognare spel!! så va fan spelar man Wow för?för att det är så jävla tråkigt elr? confused confused confused confused

Borttagen medlem

7 maj 2009 15:25 | #59 Avslutat konto

Skrivet av Smirnoff_ View Post
Skrivet av amaiden View Post
Wow är ett riktigt nörd spel, och din åsikt är inte mycket värd i detta eftersom att du är en nörd. Men iaf hur nördit är det inte att betala pengar varje månad för att spela ett nördigt spel + att de flesta som spelar det gör det 24/7 säkert du oxå Amaiden.

Jag gjorde men inte nu längre har skaffat polare och hittat på andra saker!

Borttagen medlem

7 maj 2009 15:27 | #60 Avslutat konto

Skrivet av XxxsnacksxxX View Post
Wow är fan det tråkigaste spelet som finns spela cs är ett lite mognare spel!! så va fan spelar man Wow för?för att det är så jävla tråkigt elr? confused

P11.. Moget spel. Yeah.
Folk har olika smak, vissa gillar mmorpgs, vissa gillar FPS, vissa är öppna för allt.

1 2 3 4 5 6 7 8 .. 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.