wow=nördigt

1 .. 19 20 21 22 23 24 25
nofearlegend
P30
Medlem

10 augusti 2011 23:33 | #481 nofearlegend

Skrivet av DroGclan1 View Post
wow=nördigt

cs=dålig grafik

bf=as tråkigt

call of duty= best game in world ! :)

Sen när bryr man sig om grafiken och inte gameplay? (angående cs)

lellzzor
P23
Medlem

11 augusti 2011 01:06 | #482 lellzzor

wow=har aldrig provat :S

battlefield=jag tycker att det äger :D

call of duty= ganska kul

cs=skit kul tidsfördriv

AK47BAJS
P26
Medlem

11 augusti 2011 12:48 | #483 AK47BAJS

Blir så irriterade på folk som säger att CoD äger... det är för p12:er lätt att man ska köra bbc2

Globazi
P23
Medlem

11 augusti 2011 12:52 | #484 Globazi

Skrivet av AK47BAJS View Post
Blir så irriterade på folk som säger att CoD äger... det är för p12:er lätt att man ska köra bbc2

CoD Äger :D

snaccer
P23
Medlem

11 augusti 2011 15:34 | #485 snaccer

Om man ändå ska spela spel som WoW är Guild Wars mycket bättre. Det är mer skills som gäller där och dessutom slipper man punga ut med en hundralapp i månaden.

Newfag
P25
Medlem

11 augusti 2011 15:45 | #486 Newfag

Skrivet av snaccer View Post
Om man ändå ska spela spel som WoW är Guild Wars mycket bättre. Det är mer skills som gäller där och dessutom slipper man punga ut med en hundralapp i månaden.

Provat att köra priest i WoW?
WoW kräver visst skills.

AnArchoz
P28
Medlem

11 augusti 2011 15:45 | #487 AnArchoz

Skrivet av snaccer View Post
Det är mer skills som gäller där och dessutom slipper man punga ut med en hundralapp i månaden.

Word på det.

Dessutom är alla spel lika "nördiga". Spel är spel <.< "Nördigt" blir det beroende på hur MYCKET tid man lägger ned på spelet. CoD Vs BF-kriget är fjantigt om man bara anklagar varandra för att vara "ööhh P12or jävla noobs". Det är 2 olika spel, med olika spellägen och olika motorer. Det är som att jämföra Mac OS och Windows.

Skrivet av GrizzlySallad View Post
Provat att köra priest i WoW?
WoW kräver visst skills.

Han säger inget om att WoW inte kräver skills. Bara att GW kräver mer skills. Och det märker du också om du spelar det.

Newfag
P25
Medlem

11 augusti 2011 15:50 | #488 Newfag

Citat:
Han säger inget om att WoW inte kräver skills. Bara att GW kräver mer skills. Och det märker du också om du spelar det.

Kanske det gör, men får jag fråga om du har kört WoW och vilken lvl du blev? :|

TheBaronen
P29
Medlem

11 augusti 2011 18:04 | #489 TheBaronen

Jag håller faktiskt med, wow är ett extremt "nördigt" spel pga att det är uppbyggt som en egen värld. Du kan strunta helt i ditt riktiga liv och i stort sätt leva inom World of Warcraft. För i stort sett allt man kan göra utanför wow kan man även göra i det.

Om man istället tar upp spelet counter strike så får det en lite "coolare" stämpel då spelet är uppbyggt på att skjuta ner varandra, blir mer som t.ex en actionrulle istället för att man har en historia bakom sig som i wow.

Men ja, vem bryr sig spel som spel jag är ju ändå lika nördig vilket som men jag är glad att jag inte lirar wow pga hur mycket tid spelet slukar :)

Ett par sommarlov har dock blivit lite förstörda när jag varit yngre men alltid lyckats sluta innan det varit försent, samma med polarna spelet är lite för beroendeframkallande =/

zlazer
P23
Medlem

11 augusti 2011 18:10 | #490 zlazer

orkar inte kolla hela tråden om nugon redan har sagt detta.

Alle har ju sin spelsmak, jag gillar LoL någon annan gillar WoW, orka bry sig -.-

Okta123
P25
Medlem

11 augusti 2011 18:11 | #491 Okta123

Fattar inte vad alla her emot wow...

Alla spel kan va nördiga beroende på hur man hanterar spelandet

lellzzor
P23
Medlem

11 augusti 2011 18:14 | #492 lellzzor

Skrivet av AK47BAJS View Post

men vissa folk tycker att call of duty är kul och visssa tycker att battlefield är kul, Deal with it

SOMEDUDE
P24
Medlem

23 augusti 2011 20:51 | #493 SOMEDUDE

Hmm vi har kommit av tråden lite här...
Men spelen är inte "nördigare" än man gör dom.
Bara för att hälften (mer/mindre, vet inte riktigt...) av alla WoW-spelare är helt crazy och totalberoende av spelet, betyder inte att alla är det.
Själv har jag spelat WoW men bara för det sitter jag inte 24 timmar 7 dagar i veckan, dricker energidryck och spelar...
(Som Zlazer sa:"Orkar inte kolla hela tråden om någon redan har sagt detta")

GnomePower1000
P24
Medlem

2 oktober 2011 10:54 | #494 GnomePower1000

hur f*n kan ni säga att CoD är bättre än WoW CoD är ju ett FPS spel och WoW ett MMORPG folk som inte vet skillnaden måste ha tappat sin ena hjärnhalva

MadHatter
P28
Medlem

2 oktober 2011 11:24 | #495 MadHatter

Skrivet av GnomePower1000 View Post
hur f*n kan ni säga att CoD är bättre än WoW CoD är ju ett FPS spel och WoW ett MMORPG folk som inte vet skillnaden måste ha tappat sin ena hjärnhalva

Även fast det här är lite smått svårt att förstå utan punkter och så, så har grabben en poäng.
Det är som att jämföra jordnötssmör med sylt.
De är båda pålägg men helt och hållet olika.

1 .. 19 20 21 22 23 24 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.