wow=nördigt

1 .. 19 20 21 22 23 24 25
Shrimp
P23
Medlem

13 mars 2011 13:04 | #461 Shrimp

Skrivet av anonymous1337 View Post
Skrivet av Master_Chief_150 View Post
Skrivet av zulatomten View Post
Jag gillar inte Cs över huvudtaget, inte alls. Cs är inte ett dåligt spel overall. det är infact Jävligt bra eftersom vad är det? 5miljoner+(ingen fakta så jag har ingen aning) som spelar spelet dagligen. Skulle ett spel vara "sämst" så skulle det ha mindre än 50'000 spelare totalt. Din uppfatning sir, Är helt fördjävlig.
lol ja 5 miljoner++ tycker det där tecknade skjutspelet e bra... CoD elr BFbc 2, medal of honor etc... e mkt bättre;)
För det första så gjordes Cs vadå 1999? Det är 11 år sen det kom, dessutom så var grafiken typ bra för att vara en FPS Shooter när det kom ut. Dom senaste Cod & BF spelen kom ut 20fucking10. Tekniken har fan gått fram sedan 1999. Att ett spel från innan 2000 har följt med i utvecklingen och inte förlorat större antal spelare är fan kungligt. Nämn 5 spel som har gjort det samma, dvs ett spel som verkligen Alla vet om, tex WoW, Cod, Super mario, Sonic osv
Men har bara 1 enda titel så som Cs. nämn 5 så håller jag med dig att det är "sämst"

För det andra, Varför är Cod & BF så mkt bättre, är det grafiken eller är det gameplay?(vilket alla 3 är lika bra med)

Det är bättre grafik, det är skönare spel o inte så instängt som cs det är stora banor etc, det finns singelplayer> campaign, cs måste man bara köra online...
sen zombiemode(på cod^^) sen är det verkligare och man kan köra fordon o grejjer etc...
ignorant bastard! du vet ju inte vad du snackar om >:0 det finns visst stora banor i cs tex. compound(i css), de_dust, de_dust2 mm. + att man inte måste köra online! man kan spela mot botar eller lana, + att i cs:cz(condition zero) finns det ett single player-mode oxå. så skaffa lite kunskap förhelvete innan du kommer med argument som inte stämmer!!

vadå ignorant kniiip Käften! ja och de dust 2 e ändå tråkigt och ja det är visst instängt med massa murar omkring sig ffs och ja jag vet att man kan köra mot/med botar och lana :D
CS är sämst punkt!
CS äger och du är dum i huvet. + att dust2 var inte mitt ända exempel! Compound har tex. inte "massa murar överallt".

Jag tycker inte om CS så mycket men jag gillar det :D

Master_Chief_150
P29
Medlem

13 mars 2011 13:15 | #462 Master_Chief_150

Jag gillar inte Cs över huvudtaget, inte alls. Cs är inte ett dåligt spel overall. det är infact Jävligt bra eftersom vad är det? 5miljoner+(ingen fakta så jag har ingen aning) som spelar spelet dagligen. Skulle ett spel vara "sämst" så skulle det ha mindre än 50'000 spelare totalt. Din uppfatning sir, Är helt fördjävlig.
lol ja 5 miljoner++ tycker det där tecknade skjutspelet e bra... CoD elr BFbc 2, medal of honor etc... e mkt bättre;)
För det första så gjordes Cs vadå 1999? Det är 11 år sen det kom, dessutom så var grafiken typ bra för att vara en FPS Shooter när det kom ut. Dom senaste Cod & BF spelen kom ut 20fucking10. Tekniken har fan gått fram sedan 1999. Att ett spel från innan 2000 har följt med i utvecklingen och inte förlorat större antal spelare är fan kungligt. Nämn 5 spel som har gjort det samma, dvs ett spel som verkligen Alla vet om, tex WoW, Cod, Super mario, Sonic osv
Men har bara 1 enda titel så som Cs. nämn 5 så håller jag med dig att det är "sämst"

För det andra, Varför är Cod & BF så mkt bättre, är det grafiken eller är det gameplay?(vilket alla 3 är lika bra med)

Det är bättre grafik, det är skönare spel o inte så instängt som cs det är stora banor etc, det finns singelplayer> campaign, cs måste man bara köra online...
sen zombiemode(på cod^^) sen är det verkligare och man kan köra fordon o grejjer etc...
ignorant bastard! du vet ju inte vad du snackar om >:0 det finns visst stora banor i cs tex. compound(i css), de_dust, de_dust2 mm. + att man inte måste köra online! man kan spela mot botar eller lana, + att i cs:cz(condition zero) finns det ett single player-mode oxå. så skaffa lite kunskap förhelvete innan du kommer med argument som inte stämmer!!

vadå ignorant kniiip Käften! ja och de dust 2 e ändå tråkigt och ja det är visst instängt med massa murar omkring sig ffs och ja jag vet att man kan köra mot/med botar och lana :D
CS är sämst punkt!
CS äger och du är dum i huvet. + att dust2 var inte mitt ända exempel! Compound har tex. inte "massa murar överallt".

Sluta prata om gamla inlägg jag struntar fullständigt i Cs ....
och nej äger gör det då inte ;D

PerkyPug
P27
Medlem

13 mars 2011 14:57 | #463 PerkyPug

cs är ett fattigmans spel...

xwrathchild
F27
Medlem

18 mars 2011 08:53 | #464 xwrathchild

För att WoW helt enkelt är det bästa spelet. Har du inte testat? Testa. :)

PerkyPug
P27
Medlem

18 mars 2011 12:07 | #465 PerkyPug

wow är inte mer nördigt än de som spelar fotboll hela dagarna, visst man får kanske bättre kondition av fotboll men det ökar knappast ens intelligens vilket wow faktiskt gör på många sett. Forskare säger också att de som spelar mycket har oftast högre intelligens än de som tex spelar fotboll, de dricker dessutom mindre alkohol. Men givitvis ska man spela med måtta o inte hela jävla dagarna:P

zerger
P26
Medlem

3 april 2011 18:49 | #466 zerger

alla andra spel e lika ''nördiga'' som wow....

Borttagen medlem

3 april 2011 19:46 | #467 Avslutat konto

Skrivet av Bubben87 View Post
cs är ett fattigmans spel...

på vilket sätt är cs ett fattigmans spel? LoL är ett fattigmans spel (gratis)

pontus20
P28
Medlem

3 april 2011 20:21 | #468 pontus20

Warcraft 3 tft är 40 000 ggr bättre än wow

kregoros
P23
Medlem

3 april 2011 20:47 | #469 kregoros

För det första så gjordes Cs vadå 1999? Det är 11 år sen det kom, dessutom så var grafiken typ bra för att vara en FPS Shooter när det kom ut. Dom senaste Cod & BF spelen kom ut 20fucking10. Tekniken har fan gått fram sedan 1999. Att ett spel från innan 2000 har följt med i utvecklingen och inte förlorat större antal spelare är fan kungligt. Nämn 5 spel som har gjort det samma, dvs ett spel som verkligen Alla vet om, tex WoW, Cod, Super mario, Sonic osv Men har bara 1 enda titel så som Cs. nämn 5 så håller jag med dig att det är "sämst"

CS är sämst punkt!

Sluta prata om gamla inlägg jag struntar fullständigt i Cs ....
och nej äger gör det då inte ;D

hmm längsta citat raden???

Slacker
P26
Medlem

3 april 2011 21:23 | #470 Slacker

Skrivet av zerger View Post
alla andra spel e lika ''nördiga'' som wow....

Stämmer inte riktigt, anledningen till att WoW (och mmorpg spel i största allmänhet) anses nördigt är att för att kunna spela tävlingsinriktat måste man lägga ner rätt så mycket tid på det. Om man t.ex vill raida eller köra PvP på något hög nivå måste man lägga ner tid på att skaffa gear, enchants, consumables och sådant.
För att hålla oss till topic: WoW är kul för att det är så jäkla komplext! Man kan PvP'a, raida, levla alts, farma achievementes, skilla proffesions, leka med action house. Finns få spel som har så myckte, och som gör så mycket rätt!
Föt att sammandra: WoW är lite nördigt, men är fan det bästa spelet jag hittat ännu!

Da_Great_D
P23
Medlem

3 april 2011 21:45 | #471 Da_Great_D

Va snackar ni om för skit? Mulle meck bygger hus FTW! lollollol

zulatomten
F31
Medlem

3 april 2011 22:24 | #472 zulatomten

Skrivet av Da_Great_D View Post
Va snackar ni om för skit? Mulle meck bygger hus FTW! lollollol

Tbh nej.

Mulle Meck bygger bilar. Det är fan ett spel.

zulatomten
F31
Medlem

4 april 2011 12:56 | #473 zulatomten

Skrivet av pontus20 View Post
Warcraft 3 tft är 40 000 ggr bättre än wow

2 helt olika spel, jämför dem inte ens.

Bakric
P26
Medlem

19 juni 2011 14:18 | #474 Bakric

Skrivet av PerkyPug View Post
wow är inte mer nördigt än de som spelar fotboll hela dagarna, visst man får kanske bättre kondition av fotboll men det ökar knappast ens intelligens vilket wow faktiskt gör på många sett. Forskare säger också att de som spelar mycket har oftast högre intelligens än de som tex spelar fotboll, de dricker dessutom mindre alkohol. Men givitvis ska man spela med måtta o inte hela jävla dagarna:P

Tack, tänkte precis dra upp det argumentet.
Men hursomhelst, det finns inget spel som är objektivt nördigt/dåligt (utom habbo hotel då) eftersom (nästan) allt är relativt. Iaf när det gäller adjektiv (see what i did there?) xD
När World of Warcraft: Cataclysm (nyaste expansionen) kom den 7:e december så stannade jag hemma från skolan i 4 dar för att snabbt som satan få upp gubben till maxlevel och bra gear. Efter ungefär 2 månader så hade jag allt som man kunde farma ihop, så nu skulle det räcka med att jag bara spelar kanske 6-8 timmar per vecka med en bra grupp så skulle jag fortfarande kunna hålla mig på samma nivå som eliten. Men nu är mitt internet ganska ballsug så jag kan inte alltid följa med på progression raids förrns på torsdag då jag får BBB smile
Man behöver alltså inte spela fem timmar om dagen för att vara bra. Är man duktig och kan bevisa det för dom på samma nivå som en själv så kommer man jävligt långt. Fast nu har ju jag spelat mycket ändåtongue
Btw, här är min armorylänk för er som undrar.

Duradan
P25
Medlem

26 juni 2011 11:38 | #475 Duradan

Sedan brukar ofta elit spelare (inte just inom WoW) börja med någon sport. Jag kommer ihåg något lag från sydkorea som skaffade sig en träningscoach inför VM i starcraft, or whatever det var. Det är vetenskapligt bevisat att det hjälper att vara i bra form eftersom att du lär dig samarbete, hantera stress, snabbare reflexer, etc. Många elitspelare hävdar också att det inte hade varit möjligt att spela som dom gör om man inte hade varit i bra form. Tennis är den sport som lär dig bäst hand-öga samarbete, dvs. att det lär dig att se något och reagera med handen snabbt, på ett ungefär.

Så ett tips till alla er wow-spelare, börja med någon sport, bygg lite muskler och få upp konditionen. Jag lovar, det hjälper.

Master_Chief_150
P29
Medlem

26 juni 2011 11:51 | #476 Master_Chief_150

Skrivet av Duradan View Post
Sedan brukar ofta elit spelare (inte just inom WoW) börja med någon sport. Jag kommer ihåg något lag från sydkorea som skaffade sig en träningscoach inför VM i starcraft, or whatever det var. Det är vetenskapligt bevisat att det hjälper att vara i bra form eftersom att du lär dig samarbete, hantera stress, snabbare reflexer, etc. Många elitspelare hävdar också att det inte hade varit möjligt att spela som dom gör om man inte hade varit i bra form. Tennis är den sport som lär dig bäst hand-öga samarbete, dvs. att det lär dig att se något och reagera med handen snabbt, på ett ungefär.

Så ett tips till alla er wow-spelare, börja med någon sport, bygg lite muskler och få upp konditionen. Jag lovar, det hjälper.

Fyrhjuling ftw coolbigsmile
inte bra att vara rund o fet o sitta och häcka hehe :D

LordDante
P27
Medlem

26 juni 2011 12:17 | #477 LordDante

Skrivet av Duradan View Post

Ska man bli duktig på WoW måste man ju röra på sig för att må bra, tränar själv 3-5 gånger i veckan för att spendera resten av tiden framför datorn...

dimid98
P23
Medlem

20 juli 2011 19:22 | #478 dimid98

hello kitty online ftw

DroGclan1
P29
Medlem

10 augusti 2011 19:47 | #479 DroGclan1

wow=nördigt

cs=dålig grafik

bf=as tråkigt

call of duty= best game in world ! :)

DroGclan1
P29
Medlem

10 augusti 2011 19:52 | #480 DroGclan1

och cs är fattigt mans spel !!
det är hur lätt som helst att aima kolla sniper på cs det står helt still...

bf kan vara roligt när man har tråkigt och är bäst om man ska välja vilket som är bäst mella bf och cod..
om man ska campa med sniper på bf på långt håll måste man skjut lite förre gubbe för det tar lite tid för kulan att gå fram ...

in real world måste du skjuta förre djuret om du ska pricka det på långt håll och djuret springer ..

1 .. 19 20 21 22 23 24 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.