wow=nördigt

1 .. 19 20 21 22 23 24 25
wowknowledge
P28
Medlem

9 mars 2011 11:56 | #441 wowknowledge

Men åååh älskar att såna som inte har spelat wow ELLER har testat det lite i början klagar på spelet... ni har fan en lång bit kvar att spela, alla kanske inte är som t.ex. mig jag börja gilla spelet nästan direkt. Men ändå sitter dem som klagar och nördar nånting annat t.ex. cs, cod, ja nånting annat och eftersom dem inte spelar wow så klagar dem på det... så jävla lame, och att wow är nördigt? är du en idiot på riktigt eller? det är upp till dig om det blir nördigt eller hur!? ginger äckel! jag vet! gör en video på dig själv skrikande och klagandes över wow :D

MrDJQarlsson
P28
Medlem

9 mars 2011 17:08 | #442 MrDJQarlsson

Varför klaga? alla gillar olika spel.. Ja jag spelar wow, jag spelar det för att jag tycker om det, tycker det är roligt, man pratar med en massa roliga människor, via Vent,Ts,Mumble etc. Vad är felet med det? och ja jag vet att det finns människor där ute som gör allt för att få spela wow, men tror nog att dem flesta spelar det för att det är roligt..

Slacker
P26
Medlem

12 mars 2011 11:24 | #443 Slacker

Grejen med WoW är att det är mer taktik och gemenskap, man jobbar i grupp för att få skit gjort. Man kan ändå gilla och spela andra spel också (jag är ett ganska stort MW2 fantast, HoN är också kul). Sen vill jag bara avsluta med en bön att det här inte blir en jävla "hat tråd" med folk som gnäller på ett spel dom inte fattar!

Borttagen medlem

12 mars 2011 15:02 | #444 Avslutat konto

teamadam du kan inte bara säga det är nördigt, du måste ju säga vf och sånt. ja spelar det för det har massor med människor i spelet och har enormt mycke kompisar, så kan man göra massor saker med dom osv osv "det är nördigt" låter som att du har provat det i 10 minuter och sen blev det skitnördigt

Master_Chief_150
P29
Medlem

12 mars 2011 15:17 | #445 Master_Chief_150

Skrivet av spaken5 View Post
wow är en billig hobby

billig *host*

zulatomten
F31
Medlem

12 mars 2011 15:57 | #446 zulatomten

Skrivet av Master_Chief_150 View Post
wow är en billig hobby

billig *host*

Ja det är en billig hoppy, jävligt billig.

Master_Chief_150
P29
Medlem

12 mars 2011 17:07 | #447 Master_Chief_150

Skrivet av zulatomten View Post
wow är en billig hobby
billig *host*

inte i längden dock ;D

spaken5
P24
Medlem

12 mars 2011 17:12 | #448 spaken5

vad är hockey eller ridning eller sånt då??

OneDarkAngel
P27
Medlem

12 mars 2011 17:14 | #449 OneDarkAngel

Hockey äger ut wow totalt.

Master_Chief_150
P29
Medlem

12 mars 2011 17:17 | #450 Master_Chief_150

vad är hockey eller ridning eller sånt då??

skit...

Fyrhjuling ftw<3

AnArchoz
P27
Medlem

12 mars 2011 17:23 | #451 AnArchoz

Wow är inte mycket taktik alls, inte i jämförelse med Guild Wars. WoW handlar om att kunna köpa bra gear, och spamma skills.

zulatomten
F31
Medlem

12 mars 2011 19:32 | #452 zulatomten

inte i längden dock ;D

Får fråga här.

Är du helt dum i huvudet?
249kr för 60dagar(~2månader)
6st gamecard per ÅR)249x6=1494 Kr
~1500kr för att kunna spela wow dynget runt i 1 ÅR

Vs
Ta vilken sport du vill. Hockey, forboll, pingis, whatever du vill.
Först kommer medlems avgiften.
Vad kan den vara? säg 2000-4000kr
Bara att vara medlem i en klubb kostar mer än att kunna spela wow dynget runt i ett år, efter medlems

Säg mig hur i helvette WoW inte är en billig hobby/tidsfördriv. Snälla gör matten åt mej...

Om du nu har info om din 4hjuling, vad kostar medlems avgiften för att träna eller vara med i tävlingar.
Vad kostar det att reparera/byta ut söndriga delar.
Vad kostar det att köpa en 4hjuling och all utrustning(hjälm, overall, handskar osv) du behöver för att få köra.

så kan vi göra en liten gämförelse vad jag har betalat för att spela Wow under dessa åren jag har spelat.

Master_Chief_150
P29
Medlem

12 mars 2011 19:35 | #453 Master_Chief_150

inte i längden dock ;D

Får fråga här.

Vs
Bara att vara medlem i en klubb kostar mer än att kunna spela wow dynget runt i ett år, efter medlems

Säg mig hur i helvette WoW inte är en billig hobby/tidsfördriv. Snälla gör matten åt mej...

Om du nu har info om din 4hjuling, vad kostar medlems avgiften för att träna eller vara med i tävlingar.
Vad kostar det att köpa en 4hjuling och all utrustning(hjälm, overall, handskar osv) du behöver för att få köra.

så kan vi göra en liten gämförelse vad jag har betalat för att spela Wow under dessa åren jag har spelat.

Ja driver bara chilla :D

Master_Chief_150
P29
Medlem

12 mars 2011 19:41 | #454 Master_Chief_150

inte i längden dock ;D

Får fråga här.

Vs

Jo det är inte gratis precis lol, han skulle köpa nytt gashandtag det gick på 2tusenspänn :S
och en gång gick han in o ville ha ett par handskar, då tog han som jobbar (fd EU mästare) där såklart dom dyraste för 3000kr ...
Vi hittade några bättre sen på en marknad för 250 spänn + en nice hjälm för 990kr <3
Skinnställen kostar runt 9-15 tusen.

zulatomten
F31
Medlem

12 mars 2011 19:59 | #455 zulatomten

Min Halvlånga post

Jo det är inte gratis precis lol, han skulle köpa nytt gashandtag det gick på 2tusenspänn :S
och en gång gick han in o ville ha ett par handskar, då tog han som jobbar (fd EU mästare) där såklart dom dyraste för 3000kr ...
Vi hittade några bättre sen på en marknad för 250 spänn + en nice hjälm för 990kr &lt;3

Så låt oss säga att det kostade ~11000 för ett skinställ+~1.2tusen för hjälm&handskar.
= ~12.500kr enbart för din utrustning. sedan kommer priset på 4hjuling som jag antar inte klubben står för senare vid din ålder.

Just nu har jag en dator för ca 14000kr + Headset för 799kr(Steelseries 7h)
Mus, Tagentbord & skärm har jag fått men jag tror det skulle kosta ~2000kr, 700kr mus(Razor Naga), 249kr Tagentbord Och en gammal 17'' skärm(Köper en ny för 2300kr innom kort) för ca 1000kr

Så jag har ett helst Dator sett för ~16500kr vilket jag köpte för lite mer än 1 år sen snart 2.

Cba resten kollar TotalHalibut & Arrowhead på Justin.tv

JammyFredrik
P22
Medlem

12 mars 2011 20:05 | #456 JammyFredrik

Måste man spela hela tiden då???

Master_Chief_150
P29
Medlem

12 mars 2011 20:06 | #457 Master_Chief_150

Min Halvlånga post
Vi hittade några bättre sen på en marknad för 250 spänn + en nice hjälm för 990kr &amp;lt;3

Så låt oss säga att det kostade ~11000 för ett skinställ+~1.2tusen för hjälm&amp;handskar.
= ~12.500kr enbart för din utrustning. sedan kommer priset på 4hjuling som jag antar inte klubben står för senare vid din ålder.

Just nu har jag en dator för ca 14000kr + Headset för 799kr(Steelseries 7h)
Mus, Tagentbord &amp; skärm har jag fått men jag tror det skulle kosta ~2000kr, 700kr mus(Razor Naga), 249kr Tagentbord Och en gammal 17'' skärm(Köper en ny för 2300kr innom kort) för ca 1000kr

Så jag har ett helst Dator sett för ~16500kr vilket jag köpte för lite mer än 1 år sen snart 2.

Cba resten kollar TotalHalibut &amp; Arrowhead på Justin.tv

Min lillebror kör också så det blir dubbelt ^^
HAHA KLUBBEN står för, det var pappa som betalade x x) Priset vågar jag inte tala om.. ;o

Kay, jag ska beställa en dator snart också, kanske imorn om man får tid.

zulatomten
F31
Medlem

13 mars 2011 03:49 | #458 zulatomten

Skrivet av JammyFredrik View Post
Måste man spela hela tiden då???

Har jag aldrig sagt heller. Men du har betalat för att Kunna spela dygnet runt.

Wolfie
P27
Medlem

13 mars 2011 10:30 | #459 Wolfie

Varför dessa meningslösa trådar, man får huvudvärk.

Klagar ni på priser så spela LOTRO.

Klagar ni på att den i er relation spelar så dra ut dom någonstans för fan.

Spelar kompisarna WoW och snackar om det hela tiden och du orkar inte lystna på dom så skaffa nya vänner.

Klagar ni över något annat så sluta klaga :CCC

Borttagen medlem

13 mars 2011 12:41 | #460 Avslutat konto

Skrivet av anonymous1337 View Post
Jag gillar inte Cs över huvudtaget, inte alls. Cs är inte ett dåligt spel overall. det är infact Jävligt bra eftersom vad är det? 5miljoner+(ingen fakta så jag har ingen aning) som spelar spelet dagligen. Skulle ett spel vara "sämst" så skulle det ha mindre än 50'000 spelare totalt. Din uppfatning sir, Är helt fördjävlig.
lol ja 5 miljoner++ tycker det där tecknade skjutspelet e bra... CoD elr BFbc 2, medal of honor etc... e mkt bättre;)
För det första så gjordes Cs vadå 1999? Det är 11 år sen det kom, dessutom så var grafiken typ bra för att vara en FPS Shooter när det kom ut. Dom senaste Cod &amp;amp;amp;amp; BF spelen kom ut 20fucking10. Tekniken har fan gått fram sedan 1999. Att ett spel från innan 2000 har följt med i utvecklingen och inte förlorat större antal spelare är fan kungligt.
Nämn 5 spel som har gjort det samma, dvs ett spel som verkligen Alla vet om, tex WoW, Cod, Super mario, Sonic osv
Men har bara 1 enda titel så som Cs. nämn 5 så håller jag med dig att det är "sämst"

För det andra, Varför är Cod &amp;amp;amp;amp; BF så mkt bättre, är det grafiken eller är det gameplay?(vilket alla 3 är lika bra med)

Det är bättre grafik, det är skönare spel o inte så instängt som cs det är stora banor etc, det finns singelplayer&amp;amp;gt; campaign, cs måste man bara köra online...
sen zombiemode(på cod^^) sen är det verkligare och man kan köra fordon o grejjer etc...
ignorant bastard! du vet ju inte vad du snackar om &amp;gt;:0 det finns visst stora banor i cs tex. compound(i css), de_dust, de_dust2 mm. + att man inte måste köra online! man kan spela mot botar eller lana, + att i cs:cz(condition zero) finns det ett single player-mode oxå. så skaffa lite kunskap förhelvete innan du kommer med argument som inte stämmer!!

vadå ignorant kniiip Käften! ja och de dust 2 e ändå tråkigt och ja det är visst instängt med massa murar omkring sig ffs och ja jag vet att man kan köra mot/med botar och lana :D
CS är sämst punkt!

CS äger och du är dum i huvet. + att dust2 var inte mitt ända exempel! Compound har tex. inte "massa murar överallt".

1 .. 19 20 21 22 23 24 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.