wow=nördigt

1 .. 15 16 17 18 19 20 21 .. 25
Master_Chief_150
P29
Medlem

1 juli 2010 22:04 | #341 Master_Chief_150

Skrivet av zulatomten View Post
Skrivet av RATTT View Post
min kompis slutade spela efter han såg sin playtime den låg på 1000 h och han har kört i ett år
1'000 timmar på ett år, = 41.6666(repeating ofc) dagar. har man det det tvivlar jag på för då är han knappt i skolan Alls och så får han kränga av nästan hela sommarlovet. Lite uträkning för om du går i skolan och lirar wow. Vakna och förbereda dig för gå till skolan, säj kl 7. Ett läsår(174dagar, sorce: http://spa.118100.se/skola ) x 7timmar 15min(8.00-15.15 avrundat med att man kanske slutar tidigare vissa dagar) + ca 15min-1timme färd hem från skolan. Då är det cirka 14timmar kvar på dygnet. Du äter(jag bara tar det som självklart) ca 1-2timmar (11-12timmar kvar)(om du äter på 5min, Fine gör de då) 11-12 timmar kvar, som du bör sova ca minst 8timmar för att ens orka skolan och prestera något) då är det 3-4timmar kvar ok då får man 522-696timmars speltid(3-4timmar x 174dagar) under de dagarna. OK då räknar vi lov & helger nu. 191dagar är det kvar, = 4584 timmar. Sover en tredjedel =1528 timmar(ca 64 dagar) = 3056 timmar kvar. Äter 1timme 30min-2timmar per dag = 2865 timmar kvar Utav de 2865 timmarna sä är ca ett par födelsedagar & röda dagar(tex julafton, halloween osv) säj 40dagar är dessa = 1905 dagar kvar Toalett besök ca 10-35min/dag = 48-165 timmar. = 1857-1740 timmar kvar Visst nu är det ca 75 dagar kvar men jag tror knappast du spelar varenda timme på dygnet så. visst du kan få 1000timmars speltid på ett år men det är med att du ALDRIG ä ute eller ALDRIG är me vänner, bara spelar vilket är väldigt orimligt. men iaf ni bara ljuger för ersjälva

LOL 1000 TIMMAR PÅ ET ÅR ÄR VÄL INGENTING lmao 3-4 timmar per/dag är det då jue xD=)

Borttagen medlem

1 juli 2010 22:20 | #342 Avslutat konto

Skrivet av Master_Chief_150 View Post
Skrivet av RATTT View Post
min kompis slutade spela efter han såg sin playtime den låg på 1000 h och han har kört i ett år
1'000 timmar på ett år, = 41.6666(repeating ofc) dagar. har man det det tvivlar jag på för då är han knappt i skolan Alls och så får han kränga av nästan hela sommarlovet. Lite uträkning för om du går i skolan och lirar wow. Vakna och förbereda dig för gå till skolan, säj kl 7. Ett läsår(174dagar, sorce: http://spa.118100.se/skola ) x 7timmar 15min(8.00-15.15 avrundat med att man kanske slutar tidigare vissa dagar) + ca 15min-1timme färd hem från skolan. Då är det cirka 14timmar kvar på dygnet. Du äter(jag bara tar det som självklart) ca 1-2timmar (11-12timmar kvar)(om du äter på 5min, Fine gör de då) 11-12 timmar kvar, som du bör sova ca minst 8timmar för att ens orka skolan och prestera något) då är det 3-4timmar kvar ok då får man 522-696timmars speltid(3-4timmar x 174dagar) under de dagarna. OK då räknar vi lov & helger nu. 191dagar är det kvar, = 4584 timmar. Sover en tredjedel =1528 timmar(ca 64 dagar) = 3056 timmar kvar. Äter 1timme 30min-2timmar per dag = 2865 timmar kvar Utav de 2865 timmarna sä är ca ett par födelsedagar & röda dagar(tex julafton, halloween osv) säj 40dagar är dessa = 1905 dagar kvar Toalett besök ca 10-35min/dag = 48-165 timmar. = 1857-1740 timmar kvar Visst nu är det ca 75 dagar kvar men jag tror knappast du spelar varenda timme på dygnet så. visst du kan få 1000timmars speltid på ett år men det är med att du ALDRIG ä ute eller ALDRIG är me vänner, bara spelar vilket är väldigt orimligt. men iaf ni bara ljuger för ersjälva

LOL 1000 TIMMAR PÅ ET ÅR ÄR VÄL INGENTING lmao 3-4 timmar per/dag är det då jue xD=)

2-3 timmar per dag xd 1000/365 = 2,74

Borttagen medlem

1 juli 2010 22:21 | #343 Avslutat konto

dubble >.<

Borttagen medlem

2 juli 2010 20:55 | #344 Avslutat konto

wow är bra FTW cod med men inte nåt jävla CS fatta att det är ute förutom att man spelar det på DH ingen annanstans:S

2far2cry
P29
Medlem

2 juli 2010 22:03 | #345 2far2cry

Skrivet av ponte97 View Post
wow är bra FTW cod med men inte nåt jävla CS fatta att det är ute förutom att man spelar det på DH ingen annanstans:S

Vem fan bryr sig om de är "inne" eller "ute"? Man spelar väl ett spel för att de är kul, inte för att de är modernt?

roBzy
P24
Medlem

2 augusti 2010 21:38 | #346 roBzy

Skit i att spela över huvud taget, ut med er o rör på er. Särskilt när man är 10-15 år, då är de viktigast att röra på sig för att man växer och det är nyttigt. (tror jag lol) Det vet jag av egen erfarenhet av detta.
Jag var en sportig kille som tränade 6dagar/vecka men sen började jag spela halo 3. satt från när jag kom hem tills när jag ksulle gå och lägga mig, jag hatade när mamma skrek att de va mat för 10onde gången. (11 år) Sen var jag lite inne på cs. tyckte inte de va så kul men spelade för att alla andra gjorde de och jag kunde lika gärna sitta själv och spela än att tita på dom. Sen hade jag en ganska trevlig sommar (12år) utan så mkt, men sen lurade mina kompisar in mig på wow. har lirat de i 1 år, kan inte sluta. har kostat 2000kr och har spelat drygt 2 månader Speltid, alltså suttit och spelat. Jag köpte nytt gamecard 1 dag innan mitt förra tog slut så jag kunde börja direkt. Nu under sommaren har jag faktiskt hållt mig från det, men började med travian. nu sitter jag i klistret igen, börja aldrig med travian, det kräver sjukt mkt tid och är extremt beronde framkallande om man spelar några veckor.

Men jag har lovat mig själv att inte spela mer.

Gör de ni med!

roBzy
P24
Medlem

2 augusti 2010 21:38 | #347 roBzy

fråga inte varför jag skrev de där för jag har inget svar

zulatomten
F31
Medlem

2 augusti 2010 22:38 | #348 zulatomten

Skrivet av roBzy View Post
...

text wall @.@

btw. det finns inte en chans i helvettet att det kostar 2k att lirar Wow 1 år. uträknarn inc!

World Of Warcraft(orginalet) +30 dagars speltid : 109kr(siba i kungsbacka, halland)
WoW, The Burning Crusade(Expansion): 118 kr
Eller
World Of Warcraft - Battlechest(innehållande WoW + WoW; TBC): 248kr
WoW, Wrath Of the Lich King(Expansion): 248kr
Uträkning: 109+118+248= 475kr
Pre-Paid card(60dagar): 248kr
1år Prepaid = 248 x 6 = 1488kr
Eller
Via "Plastkort":
121,4kr - 1månader speltid
336,3kr - 3månader speltid
616,5kr - 6månader speltid
1år speltid = 2x 6månaders = 616.5kr x 2 = 1233kr
Total Uträkning:

Med Pre-paid & Spel = 475+1488= 1963kr(notera även 13månaders speltid, inte 12)
Med "Plastkort" & Spel = 475+1233= 1708kr(notera även 13månaders speltid, inte 12)

Men en helt annan argument.
WoW är en blillig hobby gämfört de som inte spelar. lite mer uträkningar.

Tänk och stuff.
1: Godis, dricka & m.m : säj 70kr i veckan (Jag spenderar ca 50-150kr i månaden)
2: Övriga kostnader(allt ifrån bio till buss, moppe & typ allt annat) säj 50kr i veckan. (Jag spenderar ~ 100kr/månaden)
3: Krogen(för er som är lite äldre mby) kan nästan skippa 1, beroende hur mkt ni dricker: 400-1500kr/besök men säj 1-2 besök per månad
4: Hockey/Fotboll/innebandy eller vilken annan sport(mer "kända sporter" inte som typ hästpolo eller bowling, ni fattar)
allt ifrån 500-5000kr per säsong(halvår)
5: utrustning till vardera sport(vissa kanske har 2-3 sporter) (beroende på vissa faktorer så kostar det ca 2000-7'000kr per (2-5 år) ibland kan man kanske ärva saker men inte alltid en garanti.

Uträkningen:
1: ~70kr i veckan i 52veckor, 70x52 = 3640kr
2: ~50kr i veckan i 50veckor, 50x52 = 2600kr
3: ~400-1500kr x (1-2) x 6 = 4'800-9'600kr till 18'000-36'000 = ~ 7'000-27'000 per år (jag överdriver inte alls här, har flera kompisar som är ännu värre än detta, som går ut minst 1gång i vecka och spenderar 1000/besök)
4: ~ 1'000-10'000 per år(beror på vilken ålder & sport)
5: min bror är hockey målvakt, han betalade 4500 för nästan helt nya saker, har ej kollat men tror det kostar Väldigt mkt mer i butik än begangnat.

Nu är World of Warcraft så dyrt längre.

roBzy
P24
Medlem

2 augusti 2010 22:57 | #349 roBzy

...
text wall @.@ btw. det finns inte en chans i helvettet att det kostar 2k att lirar Wow 1 år. uträknarn inc! World Of Warcraft(orginalet) +30 dagars speltid : 109kr(siba i kungsbacka, halland) WoW, The Burning Crusade(Expansion): 118 kr Eller World Of Warcraft - Battlechest(innehållande WoW + WoW; TBC): 248kr WoW, Wrath Of the Lich King(Expansion): 248kr Uträkning: 109+118+248= 475kr Pre-Paid card(60dagar): 248kr 1år Prepaid = 248 x 6 = 1488kr Eller Via "Plastkort": 121,4kr - 1månader speltid 336,3kr - 3månader speltid 616,5kr - 6månader speltid 1år speltid = 2x 6månaders = 616.5kr x 2 = 1233kr Total Uträkning: Med Pre-paid &amp; Spel = 475+1488= 1963kr(notera även 13månaders speltid, inte 12) Med "Plastkort" &amp; Spel = 475+1233= 1708kr(notera även 13månaders speltid, inte 12) Men en helt annan argument. WoW är en blillig hobby gämfört de som inte spelar

FEL!

Såhär, jag orkar inte räkna, men mina prislappar sitter kvar och du har även fel priser. Såhär är det.
Wow Orginal. ca130 kr
TBC. Ca 130 kr (har dock inte prislappen på den)
WotLK. 329 kr
Wow Gamecard. 269 kr.

och min marknadsföring på wow såg ut såhär. (vilket du förstås itne visste om)

Wow orginal 1 månad gratis. 130 kr
Gamecard, Gamecard. 538 kr
TBC 130 kr
Gamecard (emellan började jag raffa med min kompis och startade nytt acc) 269 kr
Wow orginal 1 månad gratis (sammtidigit som jag hade gamecard på mitt förra acc. 130 kr
Gamecard. 269 kr
TBC 130 kr.
Move character transfer 200 kr. (flytta över till mitt gamla acc)
Gamecard 269 kr.
WotLK 329 kr
Gamecard 269 kr

Slut.

Då räknar vi.

Gamecardx6= 269x6 = 1614 kr (+ 1 gratismånad (13 månader))
Wow Orginalx2 = 130x2 = 260kr
TBCx2 = 130x2 = 260kr
WotLK = 329kr
Character pay transfer = 200kr

Totalt: 1614 + 260 + 260 + 329 + 200 = 2663 kr för 13 månaders speltid.
(t.o.m mer än jag trodde)

Så, du ligger en tusenlapp fel där.

NallaMalla
P24
Medlem

4 augusti 2010 03:44 | #350 NallaMalla

Meh, om man ska se det från folkets röster, så vinner WoW.

Jag menar, 11 mille spelare når inget annat upp till? :3

zulatomten
F31
Medlem

4 augusti 2010 19:39 | #351 zulatomten

Totalt: 1614 + 260 + 260 + 329 + 200 = 2663 kr för 13 månaders speltid.
(t.o.m mer än jag trodde)

Så, du ligger en tusenlapp fel där.

Fast Du kan ju räkna ju bra och btw varför i helvette skulle man köpa 2st vanilla wow och 2st tbc, btw du överdriver me priserna(wow prepaid = 249kr, köp på en spel affär inte ICA eller siba, tard) Var nere och kollade priser förut ida, vanilla wow & tbc kostar 99kr(vanilla) 109kr(tbc) så du räknar LITE fel pojken, mer matte mindre wow, bra hej då

Exilixe
P30
Medlem

4 augusti 2010 20:29 | #352 Exilixe

Väldigt simpelt.

WoW är ett MMORPG spel som man måste betala för i månaden. Vissa har inte råd med detta och klassar det då som ett geek spel och alla som spelar det är rena losers.. Fel. Det är ett spel/hobby och bara för att vissa människor sitter och geekar det varje dag för just dom inte har något liv, betyder inte att alla är geeks eller nått annat.

Jag var likadan som alla andra och tycker alla som spelade wow var geeks, jag testade det i 1 månad och älskar nu det spelar. Att bara testa spelet wow funkar inte, man måste starta från 0 och sedan spela nån dag eller 2.

Dom som inte spelar och inte vill spela detta spel, gör va fan ni vill. Men vi som spelar tycker spelet är väldigt roligt och värt vart enda litet öre!

Ni som inte har råd... skaffa ett jobb...

Jag har en flickvän nu som jag även träffade genom WoW. Hon är otroligt vacker och vi har ett underbart förhållande nu tillsammans. Vi bådar spelar wow och har roligt =) Så jag kan inte klaga på spelet ett enda dugg.

Roligt - spännande - adrenalin kickande med en perfekt mild grafik som gör att dom kan stoppa in mer saker i spelet utan att det laggar. Blizzard vet hur man skapar spel, och wow är deras högst rankade spel, och även världens mest spelade spel.

WoW är för helt vanliga människor.

hare gött alla som inte har råd =D

roBzy
P24
Medlem

4 augusti 2010 20:43 | #353 roBzy

Totalt: 1614 + 260 + 260 + 329 + 200 = 2663 kr för 13 månaders speltid. (t.o.m mer än jag trodde) Så, du ligger en tusenlapp fel där.
Fast Du kan ju räkna ju bra och btw varför i helvette skulle man köpa 2st vanilla wow och 2st tbc, btw du överdriver me priserna(wow prepaid = 249kr, köp på en spel affär inte ICA eller siba, tard) Var nere och kollade priser förut ida, vanilla wow &amp; tbc kostar 99kr(vanilla) 109kr(tbc) så du räknar LITE fel pojken, mer matte mindre wow, bra hej då

Ahh, du kan inte säga att jag räknar fel, du kollar priserna idag och gämför med 1 år sen, det va dyrare då eftersom att spelet va nyare, gamecard kostar 269 både på elgiganter och onoff och gamestop i motala, jag har köpt 2 st vanliga o 2 st tbc för att jag först spelade på ett konto och sen gjorde ett nytt och raffa med en kompis.
Så kalla mig inte tard när du inte vet ngt om de, tack.

//

Rauzzo
P27
Medlem

4 augusti 2010 23:26 | #354 Rauzzo

Så jävla kul när folk säger ''Folk som lirar Wow är nördar'' ''Wow är tråkigt'' ''Wow suger'' ''Spela det här krigar spelet med vapen som CS, CoD, Warfare, Battlefiled lolol skjutvapen sniper rofl''

Men ändå... så har World of Warcraft MEST spelare av alla. Spelas av runt 9 till 10 miljoner spelare, folk borde ''get a clue'' men visst, alla har sin egen åsikt. Folk betalar till och med för att lira WoW, då borde det ändå klassas som en utav det bästa spelen.

Borttagen medlem

4 augusti 2010 23:45 | #355 Avslutat konto

Totalt: 1614 + 260 + 260 + 329 + 200 = 2663 kr för 13 månaders speltid. (t.o.m mer än jag trodde) Så, du ligger en tusenlapp fel där.
Fast Du kan ju räkna ju bra och btw varför i helvette skulle man köpa 2st vanilla wow och 2st tbc, btw du överdriver me priserna(wow prepaid = 249kr, köp på en spel affär inte ICA eller siba, tard) Var nere och kollade priser förut ida, vanilla wow &amp;amp; tbc kostar 99kr(vanilla) 109kr(tbc) så du räknar LITE fel pojken, mer matte mindre wow, bra hej då

Ahh, du kan inte säga att jag räknar fel, du kollar priserna idag och gämför med 1 år sen, det va dyrare då eftersom att spelet va nyare, gamecard kostar 269 både på elgiganter och onoff och gamestop i motala, jag har köpt 2 st vanliga o 2 st tbc för att jag först spelade på ett konto och sen gjorde ett nytt och raffa med en kompis.

//

bara undra, det som du nu gjorde gör inte ALLA, alla köper inte 2 vanila + 2 tbc + wotlk för att spela i 1 år. Och alltid när jag köpt game card (tag sen sist) så har det kostat 249. Betalar hellre över nätet, mer o välja mellan. Så det att du säger det är "dyrt" och spela wow i ett år, jo visst om man gör som du annars så är det inte alls så dyrt om du nu inte har inkomst, då är det nog väldigt dyrt. Men samtidigt så levererar blizzard ett bra spel som är kul, långtråkigt efter ett tag men finns alltid något o göra, tar ju inte liksom slut som många andra spel gör (cs och spel liknande de gör väl inte det heller, skriver det nu så slipper små pojkar skriva "CS TAR ALDRIG SLUT!! /nerdrage!!"). Så ja, tracka ner wow för att folk säger det är nördigt när det är inte många som har testat det och ändå kallar det skit.... hmm, jo det låter ju väldigt logiskt, men men... folk är som folk är :P

zulatomten
F31
Medlem

5 augusti 2010 13:28 | #356 zulatomten

//

Alla köpte inte 2st vanilla & 2st tbc, sen aswell gå å köp gamecard där du skall, inte på elgiganten eller onoff eller vafan, En Pure Spel butik. Pre-paid kostar 249 över hela kommunen(Halland) förutom 1 butik i göteborg.

Citat:
bara undra, det som du nu gjorde gör inte ALLA, alla köper inte 2 vanila + 2 tbc + wotlk för att spela i 1 år. Och alltid när jag köpt game card (tag sen sist) så har det kostat 249. Betalar hellre över nätet, mer o välja mellan. Så det att du säger det är "dyrt" och spela wow i ett år, jo visst om man gör som du annars så är det inte alls så dyrt om du nu inte har inkomst, då är det nog väldigt dyrt. Men samtidigt så levererar blizzard ett bra spel som är kul, långtråkigt efter ett tag men finns alltid något o göra, tar ju inte liksom slut som många andra spel gör (cs och spel liknande de gör väl inte det heller, skriver det nu så slipper små pojkar skriva "CS TAR ALDRIG SLUT!! /nerdrage!!"). Så ja, tracka ner wow för att folk säger det är nördigt när det är inte många som har testat det och ändå kallar det skit.... hmm, jo det låter ju väldigt logiskt, men men... folk är som folk är :P

word och därför alla småungar tycker det är dyrt är för de har veckopeng på typ 150kr(dunno w/e) och äter godis för 145kr så därför är det dyrt

Jordgubb
P25
Medlem

29 september 2010 19:18 | #357 Jordgubb

WoW var roligt att spela tyckte jag, tog ifrån mig hela sommaren, sen en dag tog prepaidet slut, jag köpte ett nytt, spelade en timme och tröttnade, står nu kvar på lvl 69. Visst, många möjligheter. Men klart för många som spelar det. Det ska inte vara tomt, men elva miljoner spelare? Jag menar inte att servrarna är fulla, utan spelet är. Man har några klasser, hur många är det? sex stycken? Och av elva miljoner så har ungefär (med jävlig underdrift) 7 miljoner iallafall en maxlevlad. Fem miljoner av de sju har fler en två, och någon miljon har tre eller fler! Det blir kanske 17 miljoner maxlevlade gubbar. Finns inget sätt att vara unik på. Visst tons med gears mm. men ändå. Göra något som redan skitmånga gjort är inte ens kul.
Bara t.ex. i min skola, så kan man höra folk prata om WoW. "Ja asså jag har två 80:lvlade med full epic!" "Oh din jävla noob, jag har ju fyra st."
Ett annat bra exempel är min kompis. Han hade ett account med några 80s och blev hackad. Nu har han skaffat en server full med 80s med epic och allt, nu börjar han om på nytt i en annan server, där han blir boostad av kompisar. Ser ju ut som folk tävlar om vem som är bäst, inte om vem som har mest skoj! Och ännu tråkigare är det när man blir kallad noob helt utan anledning. Eller när man hatar på en dålig spelare. Varför inte ge något guld istället? Då får du fram medelandet att dom suger, samtidigt som du förmedlar att du bryr dig. Sammtidigt så är det ju helt dummt att monster bara springer tillbacks och får full häsla igen. Bara dumt, retarderat och helt jävla onödigt.

JonathanSweet
P22
Medlem

29 september 2010 20:08 | #358 JonathanSweet

ja testade en trial, var ganska roligt... men jag föredrar runescape mer

richardsont
P27
Medlem

29 september 2010 22:54 | #359 richardsont

Skrivet av Jordgubb View Post
WoW var roligt att spela tyckte jag, tog ifrån mig hela sommaren, sen en dag tog prepaidet slut, jag köpte ett nytt, spelade en timme och tröttnade, står nu kvar på lvl 69. Visst, många möjligheter. Men klart för många som spelar det. Det ska inte vara tomt, men elva miljoner spelare? Jag menar inte att servrarna är fulla, utan spelet är. Man har några klasser, hur många är det? sex stycken? Och av elva miljoner så har ungefär (med jävlig underdrift) 7 miljoner iallafall en maxlevlad. Fem miljoner av de sju har fler en två, och någon miljon har tre eller fler! Det blir kanske 17 miljoner maxlevlade gubbar. Finns inget sätt att vara unik på. Visst tons med gears mm. men ändå. Göra något som redan skitmånga gjort är inte ens kul.
Bara t.ex. i min skola, så kan man höra folk prata om WoW. "Ja asså jag har två 80:lvlade med full epic!" "Oh din jävla noob, jag har ju fyra st."
Ett annat bra exempel är min kompis. Han hade ett account med några 80s och blev hackad. Nu har han skaffat en server full med 80s med epic och allt, nu börjar han om på nytt i en annan server, där han blir boostad av kompisar. Ser ju ut som folk tävlar om vem som är bäst, inte om vem som har mest skoj! Och ännu tråkigare är det när man blir kallad noob helt utan anledning. Eller när man hatar på en dålig spelare. Varför inte ge något guld istället? Då får du fram medelandet att dom suger, samtidigt som du förmedlar att du bryr dig. Sammtidigt så är det ju helt dummt att monster bara springer tillbacks och får full häsla igen. Bara dumt, retarderat och helt jävla onödigt.

Tävlar folk inte i allt? Bättre i Cs, bättre i halo, bättre på sport, bättre i skolan, snyggare, populärare, rikare o.s.v

zulatomten
F31
Medlem

30 september 2010 14:02 | #360 zulatomten

Skrivet av Jordgubb View Post
Text Wall @.@

Visst man kan tröttna på wow men lira nått annat spel i en vecka så e wow kul igen.

11miljoner som spelar wow är för mkt? nae för att ca 3miljoner är Gold sellers och andra scammers.
Dessutom så är dessa 8miljoner utdelade på vad? 400olika realms(servrar) det blir inte så mkt kvar i så fall och om man skall se en server som är ganska tom så är det ca 10k-13k spelare(accounts som spelar där dagligen, inte som att alla 10-13k skall vara online dygnet runt men det är ca så många på en låg populated server)) som spelar där. skall en server vara nästan full så ska det vara ca 25-35k spelare där.

Dedär om att vara unik?
Hur fan skulle man inte kunna vara unik, det är presis som att man säjer att alla miljader mäniskor på jorden är lika varandra, är du dumknullad eller vad?

Att kalla andra noobs å liknande, who cares de e ett spel grabben. Ingen tar ordet N00b seriöst längre, gamers gjorde det år 2003(när ordet typ kom) inte år 2010.

Tävlings delen, ... du vet att det finns mer än bara wow man tävlar i som richardsont säger

Skrivet av richardsont View Post
Tävlar folk inte i allt? Bättre i Cs, bättre i halo, bättre på sport, bättre i skolan, snyggare, populärare, rikare o.s.v

Det är inte så konstigt att folk tävlar i wow också.

Citat:
Sammtidigt så är det ju helt dummt att monster bara springer tillbacks och får full häsla igen. Bara dumt, retarderat och helt jävla onödigt.

Ja men har du ett bättre förslag eller? det enda som skulle varit ett annat system är att gubbar aldrig får fullt hp igen. då skulle ju High End raiding varit för enkel ja menar då skulle raiding sett ut något i denna stilen: "äch vi går in dödar så mkt vi bara kan på denna bossen då, aight Gubbar Let's GO!! oj vi dog på 29% men jaja det är lungt grabbar nu har vi bara 29%healthpoints att döda istället för 100%healthpoints.

1 .. 15 16 17 18 19 20 21 .. 25

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.