Aldrig fattat poängen med CS

1 2
philipzomgz
P27
Medlem

7 april 2010 16:08 | #1 philipzomgz

Vad ska man göra? Bara springa runt o köra massa random banor och lana eller?

pimpom
P25
Medlem

7 april 2010 16:09 | #2 pimpom

:Oscared cs e as kul!!!

Borttagen medlem

7 april 2010 16:10 | #3 Avslutat konto

spela cuper och bli världskänd csspelar!

Xorilliz
P28
Medlem

7 april 2010 16:56 | #4 Xorilliz

världskänd i cs...? lycka till med bara det spelet lol

Edit: Glömde svara din fråga som du ställde:/
CS är precis som alla andra spel, dvs tidsdrivande. Men för många andra så lever de på att göra ingenting annat än att spela cuper 24/7 och vinna priser. Edit: Inte bara CS! <:

Master_Chief_150
P30
Medlem

7 april 2010 17:15 | #5 Master_Chief_150

lool cs äR fan tråkigt, CoD MW2 ÄR mkt javla roligare o köra onlinee ;) xD

ruffss
P26
Medlem

7 april 2010 17:27 | #6 ruffss

jag fattar inte poängen med den här tråden -.-

pimpom
P25
Medlem

7 april 2010 17:28 | #7 pimpom

Skrivet av Master_Chief_150 View Post

COD MW2 äger fett älskar det köpte det första dagen det kom ut COD MW2 äger alla andra first person skjutar spel

Xorilliz
P28
Medlem

7 april 2010 17:29 | #8 Xorilliz

Skrivet av ruffss View Post

Sant, sant ^^

Jag antar själv att många tycker det är ganska onödigt med datorer/spel, medans många andra säger detsamma om fotboll xD

Xorilliz
P28
Medlem

7 april 2010 17:30 | #9 Xorilliz

Skrivet av pimpom View Post
Skrivet av Master_Chief_150 View Post
COD MW2 äger fett älskar det köpte det första dagen det kom ut COD MW2 äger alla andra first person skjutar spel

Testat Crysis/Bf bc2/gratisspel (ava, op7)?

philipzomgz
P27
Medlem

8 april 2010 12:47 | #10 philipzomgz

Har fått förfrågan om att börja med CS men jag tycker det är ett helt onödigt och tråkigt tidsfördriv, så jag ställde en fråga om jag har missat något.

psykisktinstabil
P25
Medlem

8 april 2010 12:49 | #11 psykisktinstabil

Skrivet av philipzomgz View Post

Har fått förfrågan om att börja med CS men jag tycker det är ett helt onödigt och tråkigt tidsfördriv, så jag ställde en fråga om jag har missat något.

det är väll inte nån poäng med det man bara skjuter ihjäl andra:P

JonathanSweet
P23
Medlem

8 april 2010 13:21 | #12 JonathanSweet

CS = Centrala Stationen för nördar. WTF. CS splare, get a life plz.

mrhej
P28
Medlem

10 april 2010 14:24 | #13 mrhej

poängen med cs är samma som i de flesta andra fps spelen, döda det anda laget och klara sina objektivs

Dudemeister777
P49
Medlem

10 april 2010 14:33 | #14 Dudemeister777

Spelar CS när jag inte har något annat att göra. ^^

BlackMan
P23
Medlem

10 april 2010 14:58 | #15 BlackMan

man blir direkt nörd av cs. min kusin är stor cs nörd så jag kör inte det

mrhej
P28
Medlem

11 april 2010 11:01 | #16 mrhej

Skrivet av BlackMan View Post
man blir direkt nörd av cs. min kusin är stor cs nörd så jag kör inte det

du menar beroende?
dessutom så kan man bli beroende av alla spel, betyder det att du inte spelar alls?
och en till sak... ingen jag känner har blivit beroende av CS, inte jag heller.

theseven
P28
Medlem

11 april 2010 11:44 | #17 theseven

asså poängen e att de finns ct counter terrrorister mot terrorister aa sen ska man döda varan innan t.ex T plantar bomben el nått man tröttnar efter ett tag det gjorde iaf jag:P

zerkhan
P29
Medlem

16 april 2010 16:16 | #18 zerkhan

Syftet med spelet går ut på att man spelar som två olika lag. T (Terrorist) och CT (Counter Terrorist, på svenska Kontraterrorist). Terrorist har på dom flesta banorna till exempel de_dust2 som uppdrag att planta en bomb på en av två olika bombplatser. CT har då som uppdrag att stoppa dom från detta genom att antingen döda dom, försvara platsen så dom inte hinner eller om dom har hunnit, desarmera bomben. Det finns även många andra varianter, såsom att frita gisslan, bara döda :D och många fler mods/banor folk har skapat själva!
Tycket CS är ett jävligt roligt spel! Blir mycket roligare om man spelar matcher med kompisar. När man kommit iväg från noob/low skill till typ Mid så blir matcher (som kallas PCW) enormt roliga att spela ;)

svenne499
P26
Medlem

16 april 2010 16:43 | #19 svenne499

Skrivet av zerkhan View Post
Syftet med spelet går ut på att man spelar som två olika lag. T (Terrorist) och CT (Counter Terrorist, på svenska Kontraterrorist). Terrorist har på dom flesta banorna till exempel de_dust2 som uppdrag att planta en bomb på en av två olika bombplatser. CT har då som uppdrag att stoppa dom från detta genom att antingen döda dom, försvara platsen så dom inte hinner eller om dom har hunnit, desarmera bomben. Det finns även många andra varianter, såsom att frita gisslan, bara döda :D och många fler mods/banor folk har skapat själva!
Tycket CS är ett jävligt roligt spel! Blir mycket roligare om man spelar matcher med kompisar. När man kommit iväg från noob/low skill till typ Mid så blir matcher (som kallas PCW) enormt roliga att spela ;)

Håller med.. i början när man är noob så är det inte så kul men när man börjar köra matcher så blir det roligare :D

Borttagen medlem

20 april 2010 12:58 | #20 Avslutat konto

Zerkhan sa det!

Det handlar inte om bara om att springa ut och döda, Teknik och olika "rush" osv.
Använder hela laget Skype/ventrilo eller något liknade så är det enormt kul.

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.