Vilken är senaste uppdateringen till the sims 3?

yzterge
P25
Medlem

6 maj 2012 21:58 | #1 yzterge

Tjena hallå! Undrar vilken den senaste uppdateringen är till The sims 3 så att det fungerar korrekt och som det ska?

Undrar till följande spel:
Drömjobb
I rampljuset
husdjur(pets)

Är det nån som vet det så skulle det vara kul att få reda på det!

Tack i förhand:)

PaPaYa
P20
Medlem

11 juli 2012 17:33 | #2 PaPaYa

Observera att det spelet är för tjejer som har tröttnat på dockhus, och det finns inga såna på Jesper.nu ta inte illa up:/

robin-rl
P27
Medlem

11 juli 2012 17:42 | #3 robin-rl

Citat:
Citat av: Adrian01
Observera att det spelet är för tjejer som har tröttnat på dockhus, och det finns inga såna på Jesper.nu ta inte illa up:/

det kom ju från rätt käft... finns massor av killar som spelat the sims, så ta reda på lite fakta innan du öppnar käften

mmd
P25
Medlem

11 juli 2012 17:58 | #4 mmd

jag spelar sims 3 till xbox men har en unge som är cp och bara vill leka i en leksakskista vad kan jag göra för att få han att sluta? och jag vet inte vilka uppdateringarna är sry :/

gormiti100
P27
Medlem

3 augusti 2012 17:57 | #5 gormiti100

själklart finns de snubbar som spelar sims fast tycker att killar borde köra typ CoD, battlefield, starcraft, ultimat hoe banger XXX ect.

PaPaYa
P20
Medlem

3 augusti 2012 19:34 | #6 PaPaYa

Citat:
Citat av: gormiti100
själklart finns de snubbar som spelar sims fast tycker att killar borde köra typ CoD, battlefield, starcraft, ultimat hoe banger XXX ect.

En normal man, man ska köra starcraft och battlefield :D

nofearlegend
P30
Medlem

11 augusti 2012 01:54 | #7 nofearlegend

Eller så spelar man de spel man tycker är roligt i stället för att vara en wanna be och spela de spel som alla andra spelar. Hoppas du syftar på starcraft 1 när du bara skriver starcraft.

http://www.thesims3.com/game/patches/

1.36 är nuvarande.

"I rampljuset" är på 1.31+ patchen för att den ska funka(enligt en snabb google search).

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.