Dragon Age Origins - Bättre saker

Bahera93
P29
Medlem

24 september 2011 17:58 | #1 Bahera93

Hej!

Jag har precis börjat spela Dragon age Origins därför att jag har spelat uppföljaren till det och jag tyckte det var kul så jag ville testa det första, iallafall. Jag har en level 7 warrior och jag dör väldigt lätt, jag tar inte speciellt mycket heller. Så jag undrar var jag kan få lite bättre saker än mina saker (som suger). Är det bara från quests som man får det eller finns det någon vendor på något ställe? Jag vill verkligen klara av detta spelet utan att dö precis hela tiden...

Borttagen medlem

24 september 2011 18:01 | #2 Avslutat konto

Du måste levla upp din karaktär för att inte dö.
Grejerna spelar ingen roll enligt mig.

Bahera93
P29
Medlem

25 september 2011 16:41 | #3 Bahera93

Skrivet av Goddagens View Post
Du måste levla upp din karaktär för att inte dö.
Grejerna spelar ingen roll enligt mig.

Skulle det verkligen hjälpa ? Jag är ganska dålig på Dragon Age, fast jag har spelat uppföljaren till det första så jag vet inte riktigt, men jag ska försöka levla lite, tack för svaret förresten.

allevu
P28
Medlem

1 oktober 2011 00:16 | #4 allevu

kolla att du inte tagit fel område i början t ex dvärg questen är för spelare med hög lvl medans alv questen är för låglvlade. annars gör mage circle questen så att du skaffar healer.

Bahera93
P29
Medlem

2 oktober 2011 00:11 | #5 Bahera93

Skrivet av allevu View Post
kolla att du inte tagit fel område i början t ex dvärg questen är för spelare med hög lvl medans alv questen är för låglvlade. annars gör mage circle questen så att du skaffar healer.

kommer du ihåg namnet på healern? det är möjligt att jag gjort den questen redan.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.