Mw2 Aimbot/wallhack
12 juli 2011 20:23 | #2 Avslutat konto
Bra att de inte går. En P12 lookalike som inte kan lira -.-
12 juli 2011 22:13 | #5 cyberghost
hoppas ingen hjälper dig, så jävla drygt med folk som inte kan spela o fuskar istället -.-
13 juli 2011 01:15 | #6 YYeeaahh
Börja inte fuska, du vill inte bli som han på videon, Missa med aimbot..
13 juli 2011 14:05 | #7 Andreas0_o
Jag sariöst hatar fuskare de har förstört alla online spelen som finns ute nu, hoppas ingen hjälper dig för man ska inte fuska. Samt dom flesta fusken man ladda ner är virus.
13 juli 2011 14:26 | #8 Wolfie
1. Dom patchar fusk, gammal video = gammalt fusk = oanvändbart.
2. Varför ska du fuska? Berättar du inte det så får du definitivt inte hjälp.
3.... Jag kommer inte läsa tråden igen så kan inte läsa ditt svar på åvanstående fråga, men om ditt argument är "kul, levla eller något sådant" så ,,I,, -.- ,,I,,
13 juli 2011 21:16 | #9 Capital
Meckar, folk skaffar aimbots för att få bra trickshots på video, osv. Även wallhack för wallbangs.
14 juli 2011 01:22 | #10 YYeeaahh
Dom flesta wallhacks man reccar kommer med på videon, om du inte menar att nån annan skulle recca killcamen eller specca o recca...
14 juli 2011 13:27 | #12 Capital
Specca? Recca? Svenska?
14 juli 2011 13:40 | #13 Wolfie
Specca? Recca? Svenska?
Specca som i inspect, eller kolla på en annan när dom springer runt. Hade du spelat in din egen gameplay så hade dom som kollade på videon sett att du såg igenom väggen, hade en röd fyrkant som aimbot eller något.
Det måste vara en tredjeperson som reccar (recording) så at inspelningen inte visar att personen som sköt ser igenom väggen.
Är du en gamer måste du kunna lite svengelska :D
14 juli 2011 13:41 | #14 IronyFist
Specca? Recca? Svenska?
Specca - Spectatormode i valfritt spel
Reccca - Spela in en video med spelet (Från Record)
Svenska - Vårt mordersmål
P26
Medlem
12 juli 2011 19:42 | #1 Shubani
Jag spelar Mw2 på PC och vill ha Aimbot/Wallhack. Är inte alls kunnig på datorer och har ett problem :/
Här är Länken som jag tar hjälp av: http://www.youtube.com/...uBPp0&feature=related
När jag har laddat ner filen och kör exe filen så börjar den extrahera som den inte gör på videon och sen står det
Cannot execute "C:/Users/hugo osv.
Skulle bli skit tacksam om du kolla videon och försöker hjälpa mig.
Tacksam i förhand :)